Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Europejski Trybunał Sprawiedliwości: linkowanie to nie piractwo

  • Czasem zdarzaj sie przypadki rozsadków wsórd wladzy...
    14.02.2014 20:02

Twórca Garry's Mod rozważa wydanie projektu Rust na Xboksa One i PlayStation 4

  • @Szeptweb: Rust wyglada i dziala nawet fajnie ale uwazaj bo spotkasz wielu golych facetów w grze :)
    13.02.2014 18:06

Goat Simulator, czyli od żartu do zapowiedzi symulatora kozy

  • O kurcze czego to ludzie nie wymysla :D
    A w niektórych komentach widac niezdrowa fascynacje koza... :D
    12.02.2014 21:37

Otwarto zapisy do bety Titanfall. Testy na PC i Xboksie One rozpoczną się 14 lutego

  • No to teraz czekac na losowanie, moze sie poszczesci. :)
    12.02.2014 13:57

Gazety.pl paywall czyli o płaceniu nie tylko za (cyfrowe) treści

  • @Januszek - Rozumiem ze placiels przez publio a teraz masz placic jeszcze przez piano? Jak nie wiadmom o co chodzi to chodzi o pieniadze. Swoja droga bardak w tej agorze niezly...
    09.02.2014 20:00

Amazon wmurował kamień węgielny, wrocławskie centrum logistyczne rusza w październiku

  • @krzyszp: Niby tak ale mimo tych doplat ci ludzie nadal umieraja. Zreszta jak jestes wlascicielem domu to az takich doplat nie ma. Doplaty sa tylko dla tych którzy maja tylko to podstawowa emeryture a z tej jest bida przezyc.
    09.02.2014 11:23

  • Oczywiscie podatków nie beda placic (lub smieszne jak w reszcie europy)) a caly zysk pojedzie do Luksemburga a z tamtad za ocean..
    07.02.2014 19:37

  • @Odyniec_Stary: Czy ja cos takiego napisalem o rozdawaniu? Co za glupie myslenie.
    07.02.2014 19:57

  • @Odyniec_Stary: Ale nie by go rozdac biednym.
    Jak kazda firm musza zarabiac ale do spólki z naszym nierzadem podatków wielkich to raczej placila nie bedzie, jak to zreszta robi w calej europie. Tylko w niemczech juz im sie dobrali do tylka wiec przyszli do Polski.
    07.02.2014 20:32

  • @krzyszp: Jak by nie patrzec czy UK czy PL standardowa emerytura to glod i nedza. Bez oszczednosci lub funduszu emerytalnego bedziesz mial ten sam wybór: ogrzewanie, leki czy jedzenie bo na wszystko nie starczy...
    08.02.2014 13:51

  • @krzyszp: Polecam:
    http://www.ageuk.org.uk/health-wellbeing/keeping-your-body-healthy/preventing-wi.../
    Wcale nie jest tak rózowo jak by sie moglo wydawac.
    08.02.2014 18:09

Apple i Google razem idą na wojnę z trollami patentowymi

  • Ale hipokryzja dwóch trolli walczy z innymi trollami. Chodzi o kase jak zwykle.
    07.02.2014 10:15

Z App Store znikł ostatni bitcoinowy portfel, użytkownicy tłuką iPhone'y

  • @AdrioX (niezalogowany): A powiedz jaka waluta ma pokrycie i w czym co? Kiedys moze i tak dzis juz nie. Teraz to tylko papier i bity na kompie które wladza moze sobie mnozyc jak i kiedy tylko chce.
    07.02.2014 10:11

  • @KamilDz: A co myslisz ze za euro lub dolary nie mozna tego kupic? Mozna i nadal jest to robione i na wieksza skale niz przy bitcoinach...
    07.02.2014 10:12

Porozumienie z Komisją Europejską uchroni Google przed karą za praktyki monopolistyczne

  • Smiesza mnie takie niby sady nad wielkimi korporacjami. Przeciez te same firmy oplacaja takich gryzipiórków jak pani komisarz uzywjac tzw.lobbystów czyli zalegalizowanego lapownictwa. Jest to zwykly PR lub MS z bingiem ma silniejszych lapówkarzy o sorry lobbystów :D
    06.02.2014 17:26

Uwaga na Fix-PC. Kolejny fałszywy antywirus zbiera swoje żniwo

  • No cóz taki soft polega na naiwnosci userów a jak internet dlugi i szeroki zawsze znajdzie sie grupa takich naiwniaków...
    06.02.2014 12:41

Titanfall PC też wymaga Windowsa w wersji 64-bit, testy beta mają ruszyć niebawem

  • Jak sie mozna zapisac na bete? Ktos wie?
    05.02.2014 13:27

NameTag: Google Glass w służbie zdemokratyzowanej inwigilacji

  • Inwigilacja pelna geba, Oczywiscie dla naszego dobra :D
    05.02.2014 10:05

Wielka Brytania: tajne sądy zadecydują o konfiskacie dziennikarskich laptopów

  • Nie ma czegos takiego jak demokracja. Teraz sa rzady korporacji. Tak naprawde politycy niezaleznie spod jakiej flagi sa oplacani przyz tych samych wlascicieli wiec wybór jest tylko pozorny. To sie bedzie rozlewac na resz\te europy wiec czekajcie dostaniemy w mediach kolejna mame madzi lub sprawe z gender a po cichu takie ustawy zostana przepchane przez sejm i po ptakach...
    04.02.2014 10:14

Czy publiczna telewizja i radio są nam potrzebne?

  • W Polsce wg mnie nie ma czegos takiego jak TV publiczna. Media staly sie podwórkami partii politycznych lub group wplywów. Wystarczy popatrzec co i jak dziej sie w tej tzw tv publicznej.
    31.01.2014 22:06