r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Adobe rozdaje MAX Awards

Strona główna Aktualności

Znamy już produkty i firmy, które zostały nagrodzone prestiżowymi nagrodami Adobe MAX Awards za kreatywne wykorzystanie produktów firmy Adobe. Zwycięzcy otrzymali swoje statuetki podczas gali w Los Angeles.

Najlepszym produktem reklamowym bezkonkurencyjnie okrzyknięto LEGO Star Wars III autorstwa RED Interactive Agency. Gra pozwala graczom w każdym wieku przeprowadzić postacie przez zagadki i sytuacje socjalne w trybie online. Najlepszym narzędziem wspomagającym biznes, które ma zwiększać możliwości pracowników, został Aspen — kompletna platforma mobilna dla grup pracujących w terenie w branży ubezpieczeniowej stworzona przez Avoka Technologies, zaś najlepszym produktem, który angażuje klienta, został zestaw narzędzi finansowych Breeze stworzony przez Standard Chartered Bank dla komputerów osobistych i urządzeń przenośnych. W kategorii Publikacja Cyfrowa statuetkę otrzymał Johannes Henseler za publikację DONE - Explorations in Art, Crafts and Science. Najlepszym projektem zaburzającym ustalony porządek okrzyknięto Kaiser Chiefs' Bespoke Album Creation Experience — projekt pozwalający na interakcje oglądających z muzyką nagrywaną przez wirtualną kapelę autorstwa Sportvision i Turner Sports za stworzenie portalu NASCAR.com RaveView, na którym użytkownicy mogą oglądać najpopularniejsze sporty motorowe.

Więcej o zwycięzcach i ich konkurentach można znaleźć na stronie MAX Awards. Szczególnie interesujące są prezentacje filmowe inicjatyw zgłoszonych do konkursu.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.