r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Adobe wybiera miesięczne aktualizacje

Strona główna Aktualności

Choć przejście przez Microsoft w roku 2003 na comiesięczne wydawanie aktualizacji do produktów spotkało się początkowo z negatywnym komentarzem wielu krytyków, plan okazał się wypalić, czego efektem jest zwiększająca się liczbie naśladowców. Po wielu innych dużych koncernach jak Apple czy Oracle, tym razem firma Adobe zdecydowała się przejść na regularny cykl uaktualnień zamiast wydawać je na bieżąco, zaraz po przygotowaniu. Przewidywalność okazuje się wygodniejszym rozwiązaniem dla administratorów niż natychmiastowa reakcja firmy na wykryte usterki, szczególnie w przypadku gdy część produktów firmy (takie jak Adobe Reader czy Flash Player) zyskuje taką popularność, że są instalowane na dużej liczbie komputerów mających podłączenie do Internetu. Do przyjęcia podobnego planu uaktualnień przymierzała się przed przejęciem przez Adobe firma Macromedia, jednak plan został ostatecznie przesunięty na lato 2006. Firma Adobe nie ustaliła jeszcze, czy przejmie od Microsoftu również praktykę wcześniejszego powiadamiania o zamiarze wydania aktualizacji.

Przy takim posunięciu pozostaje ciekawość, czy do przejęcia strategii comiesięcznego łatania ostatecznie nie Adobe skłonił fakt, iż Microsoftowi prawdopodobnie udało się skuteczniej poinformować użytkowników w ubiegłym miesiącu o konieczności aktualizacji Macromedia Flash Playera niż zrobił to sam producent.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.