Adobe wybiera miesięczne aktualizacje

Adobe wybiera miesięczne aktualizacje

Redakcja
16.12.2005 19:12

Choć przejście przez Microsoft w roku 2003 na comiesięcznewydawanie aktualizacji do produktów spotkało się początkowo znegatywnym komentarzem wielu krytyków, plan okazał się wypalić,czego efektem jest zwiększająca się liczbie naśladowców. Po wieluinnych dużych koncernach jak Apple czy Oracle, tym razem firmaAdobe zdecydowała się przejść na regularny cykl uaktualnień zamiastwydawać je na bieżąco, zaraz po przygotowaniu. Przewidywalnośćokazuje się wygodniejszym rozwiązaniem dla administratorów niżnatychmiastowa reakcja firmy na wykryte usterki, szczególnie wprzypadku gdy część produktów firmy (takie jak Adobe Reader czyFlash Player) zyskuje taką popularność, że są instalowane na dużejliczbie komputerów mających podłączenie do Internetu. Do przyjęciapodobnego planu uaktualnień przymierzała się przed przejęciem przezAdobe firma Macromedia, jednak plan został ostatecznie przesuniętyna lato 2006. Firma Adobe nie ustaliła jeszcze, czy przejmie odMicrosoftu również praktykę wcześniejszego powiadamiania o zamiarzewydania aktualizacji. Przy takim posunięciu pozostaje ciekawość, czy do przejęciastrategii comiesięcznego łatania ostatecznie nie Adobe skłoniłfakt, iż Microsoftowi prawdopodobnie udało się skuteczniej poinformować użytkowników w ubiegłym miesiącuo konieczności aktualizacji Macromedia Flash Playera niż zrobił tosam producent.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)