r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Animowane, graficzne reklamy Google

Strona główna Aktualności

Google poszerzyło zakres oferowanych przez siebie usług reklamowych o animowane reklamy graficzne (bannery). Jednocześnie zaistniała możliwość wyboru strony na której reklama ma się pojawiać. Jest to o tyle interesujące, że pośród partnerów Google są także duże portale jak np. New York Times. Zmianie także uległ sposób naliczania należności, którą reklamodawca ma za wyświetlenie reklamy płacić - określana jest ona na podstawie ilości wyświetleń. Bez zmian pozostaje sposób płacenia za umieszczenie reklamy na własnej stronie i opiera się o ilość kliknięć.

Google stało się zatem poważnym graczem na polu reklam graficznych. Połączenie możliwości personalizacji reklamy i wyboru pożądanej grupy odbiorców z istniejącymi mechanizmami określania profilu oglądającego, czynią z tej oferty niezwykle korzystną dla reklamodawców. Jednocześnie jednak Google zapowiada, że wprowadza pewne ograniczenia co do dozwolonego sposobu animowania reklam (zakazane są np. cykliczne i szybkie zmiany kolorów).

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.