Animowane tapety w Viście?

09.10.2006 1:51, Autor: Grzegorz Niemirowski (gniemirowski), Kategoria: News
NewsImage

Według niepotwierdzonych informacji, w ostatniej fazie przed wypuszczeniem Visty, Microsoft doda animowane tapety, określane wewnętrznie jako "Motion Desktop".

Nowe tapety mają być nie tylko animowane ale także interaktywne i dopełniać interfejst użytkownika. Obecnie jeszcze nie wiadomo w jakim stopniu użytkownicy będą mogli dostosowywać animowane tapety do własnych potrzeb. Być może jedna z nowych interaktywnych tapet będzie Aurora.

Źródło: aeroxp.org
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (77)  

Avatar
artek (niezalogowany) | 09.10.2006 2:09#1

jak będą animowane tapety , to będzie można się przed komputerem pożygać , albo dostać jakiejś choroby przychicznej :)

I będzie potrzebne więcej niż 2 GB RAM

Avatar
kxxxxxj (niezalogowany) | 09.10.2006 2:26#2

Ciekawe czym jeszcze obciążą komputer, aby człowiek doszedł do wnisku, że trzeba kupić nowy. Swoją drogą animowana tapeta musi strasznie przeszkadzać w odnalezieniu czegokolwiek na pulpicie (przy większej ilości ikon).

Avatar
aXimo (niezalogowany) | 09.10.2006 6:33#3

Ciekawy pomysł z tymi tapetami, ale to tylko kolejny gwóźdź do trumny wydajności nowego windowsa, bo skoro sam aero będzie powodował spadek jakości w grach, a co za tym idzie - całego software zainstalowanego w kompie - bo gry to nic innego jak zaawansowane programy, to ten pulpit tylko pogorszy sprawę...
Trzeba będzie wszystko wyłączać, żeby sobie normalnie pograć...

Avatar
uel. (niezalogowany) | 09.10.2006 6:44#4

WOW ;) same nowości Microsofcie...
...w e17 było to już od dawna.

btw, jesli już...
to takie bajery niezbyt mnie "podniecają" - a jak obciążają procesor i graficzną - następny zbędny "bajer" MS, aby powypełniać wolne miejsca i stworzyć pozory porzadnego systemu.

AERO + MITION DESKTOP
i mucha niech lepiej nie siada na graficznej.
;)

Avatar
Snaker (niezalogowany) | 09.10.2006 7:30#5

A może to się okaże wygodne? Dużo zależy od wykonania. Jeżeli MS`owi wpadł do głowy jakiś ciekawy pomysł to może z tego wyniknąć coś fajnego.

PS
Tapete zawsze można zmienić! ;)

Avatar
Przesadzacie (niezalogowany) | 09.10.2006 7:37#6

Nie rozumiecie jednej podstawowej rzeczy. Głównym rynkiem jest USA.Tam ludzi takie cos cieszy. Ta tapeta o której piszą to ta sama co ją widac podczas logowania. Mnie jakoś przy niej nie mdli. Zresztą rozwiązania takie juz były w epoce Windows 2000. Nie podoba się to wyłącz. Działania Microsoftu powodują wymuszenie skoku technologicznego i cieszcie się bo lepszy sprzęt stanieje bo bedzie musiał. Skoro systemy są złe to po co korzystacie z xp? zapraszam na 98 on miał mniejsze wymagania i nie miał bajerów??? dlaczego ??

Avatar
Ada (niezalogowany) | 09.10.2006 7:47#7

Powiem wam coś takie animowane tapety są strasznie denerwujące, kilka lat temu gdy byłam jeszcze na studiach (nie pamiętam który to był dokładnie rok w X-ach można było takie rzeczy robić od zawsze) admin ustawił nam na wszystkich terminalach z okazji świąt animowaną tapetę z padającym śniegiem i mikołajem, już po 15minutach miałam na głowie tłum pierwszorocznych studentów z pytaniem jak to się wyłącza.
Co do obciażenia to nie jest ono większe niż w przypadku animowanego wygaszacza ekranu (właściwie jest ono dokładnie takie samo, wykorzystuje nawet dokładnie ten sam mechanizm tylko, że obraz wyświetlany jest pod spodem a nie na wierzchu), chociaż jak to będzie z windowsem nigdy nie wiadomo może jak tam to wprowadzą będzie to działało w zupełnie inny sposób.

Avatar
pio (niezalogowany) | 09.10.2006 7:55#8

Przecierz podobny efekt mogę uzyskać win98 z opcją active dedesktop. Więc po wprowadzać kolejną nowość?

Avatar
Areh (niezalogowany) | 09.10.2006 7:55#9

[[Jeżeli MS`owi wpadł do głowy jakiś ciekawy pomysł]]

Chodzi o to, ż MS nie wpadł na ten pomysł, tylko skopiował go z e17. Jak widać, wpływ Linuksa na Windowsa jest o wiele większy niż większość z jego użytkowników może sobie nawet wyobrazić. A później będą ohy i ahy, jakich to nowości MS nie wprowadził do nowego Windowsa, a w rzeczywistości to po prostu skopiowane żywcem z GNU/Linuksa pomysły.

Avatar
tomilipin (niezalogowany) | 09.10.2006 8:18#10

Przceież już w Win98 można było używać stronki www jako tepety. W XP również jest taka możliwość.

Wystarczy więc przygotować sobie animację Flasha, osadzić ją w pliku HTM a ten wskazać jako tapetę - już jest interaktywna :) Kiedyś zrobiłem sobie w ten sposób notatnik, który zawsze miałem pod ręką; albo hipnotyczne gwiazdki, które kręciły się w kółko po całym ekranie - cool :)

Avatar
Gambit (niezalogowany) | 09.10.2006 8:21#11

bajer nie bajer - ale bedzie i ludzie beda sie cieszyc jak dzieci bo system bedzie fajnie wygladal. IMHO M$ powinien zrobic 2 wersje systemu - jedna stabilna i bardzo wydajna a druga z pierdulami, dodadkami, animowanymi smieciami i co tam jeszcze wymysla. Ciekawe ktora wersja by im lepiej schodzila....

Avatar
MacSen (niezalogowany) | 09.10.2006 8:56#12

Suuuper. Bede musiał kupić komputer by bawić się Vistą. Taaaaak juz lece.
A tak na serio.
Po diabła mi te bajery.
Nawet jak viste kupie to ją zixpecze:)
Albo w końcu wyemigruje do pingwina.

Odkiedy Hard kupuje się dla software. Mnie się wydaje że powinno być na odwrót....chyba???

Avatar
Raw (niezalogowany) | 09.10.2006 9:38#13

A na co to komu? Moze lepiej popracować nad stabilnością systemu. Szkoda, że ostatnimi czasy masa programów daleka jest od bezbłędnego kodu, ale za to wygląda ładnie i to wystarcza (?).

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 9:45#14

@Areh -> masz jakis dowod na to ze MS skopiowal cos z tego twojego e17? Nie? To milcz trolu!

Avatar
anonim (niezalogowany) | 09.10.2006 9:52#15

@Przesadzacie: "Skoro systemy są złe to po co korzystacie z xp? zapraszam na 98 on miał mniejsze wymagania i nie miał bajerów??? dlaczego ??"

korzysta ten kto musi badz poprostu nie zna (osobiscie) Linux'a... a dlaczego nie 98? bo juz support do niego wygasl - tak samo jak do XP SP1 i jak niedlugo bedzie z SP2 - M$ pozostawi tylko Viste i gdzie tu wybor?

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 9:54#16

@ogon "masz jakis dowod na to ze MS skopiowal cos z tego twojego e17? Nie? To milcz trolu!"

a kto wprowadzil to pierwszy? e17 juz daaawno czy M$ w systemie ktory jeszcze nie wydal?

Avatar
kolo (niezalogowany) | 09.10.2006 9:56#17

a po co komu animowane tapety? zresztą to chyba nie taka nowośc..

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 10:35#18

@ogon - zreszta Ty pewnie wiesz najlepiej co kto pierwszy wprowadzil (np okienka) ;) czyz nie?

Avatar
twist (niezalogowany) | 09.10.2006 11:08#19

buaha juz nie maja czym przyciagac ludzi to leca na tapety bo 3/4 uzytkownikow windozy to lamy i dla nich program czy system jest dobry jak ladnie wyglada. po ogloszeniu, ze gry beda wolniejc chodzily musza odwrucic kota za ogon i im to sie uda. hehe sprawdza sie slowa knurskiego: ciemny motloch

Avatar
Areh (niezalogowany) | 09.10.2006 11:20#20

@ogon(eczek)
[[@Areh -> masz jakis dowod na to ze MS skopiowal cos z tego twojego e17? Nie? To milcz trolu!]]

Dowód? W e17 (nie moim, nie używam), jest to już dostępne od ok. roku, albo i dłużej, więc to chyba mówi samo za siebie. A może developerzy e17 są jasnowidzami i przewidzieli że MS wprowadzi coś takiego w przyszłości i właśnie z przyszłości to skopiowali?

Zastanów się, dziecko drogie, zanim napiszesz coś nastepnym razem i zaczniesz wyzywać ludzi od troLLi (swoją drogą, sprawdź może co oznacza to troll w znaczeniu internetowym, bo z tego co widze, to dzieckiem neostrady od Ciebie powiewa)

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 11:26#21

@Googlarz -> a jakie to ma znaczenie kto był pierwszy? i co to ma wspólnego ze "skopiowaniem"?

@twist -> ty chłopcze już się nie kompromituj bardziej bo co post to gorzej. Daruj reszcie swoje nędzne wywody.

Avatar
andriusza (niezalogowany) | 09.10.2006 11:26#22

@ogon ściągnij sobie dystrybucje Live -> Elive i tam zobaczysz animowaną tapetę w tym środowisku o którym tu piszą ludzie e17

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 12:08#23

@andriusza -> no i co z tego, że tam taka "technologia" już jest?

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 12:16#24

@Areh - jesteś trolem o czym świadczy choćby twój ostatni post :) nie wiesz chłopcze żałosny o czym piszesz, ale piszesz na dodatek zgrywając jakiegoś guru. Masz chłopcze kompleksiki i leczysz je na forach, a to nie miejsce na takie terapie.
Specjalnie dla ciebie właściciela ociężałej mózgownicy napiszę jeszcze raz - jaki masz problem w tym, że ktoś gdzieś był pierwszy z animowanymi tapetami? I skąd wniosek, że to co zrobił MS jest skopiowane (identyczne) z tym co jest w e17? Widziałeś już rozwiązanie MS i stąd wiesz, że to kopia?

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 12:21#25

jak kazde dziecko neostrady powinnismy OGON'a i jego posty poprostu ignorowac... jak nie potrafi nic uzasadnic to poprostu obraza (tak mu sie wydaje ;)

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 12:22#26

"ogon | IPHASH : 0J-HB-3V-7R | 09.10.2006, 09:45
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; FDM)
@Areh -> masz jakis dowod na to ze MS skopiowal cos z tego twojego e17? Nie? To milcz trolu!"

to byl tylko dowod by "moc" sie odezwac :P

Avatar
djd (niezalogowany) | 09.10.2006 12:46#27

ms musi dodac jakies smieci zeby po instalce bylo wiecej GB na hdd :-)

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 13:02#28

raczej dlatego ze cos nowego musza dac by nazwac to inaczej niz XP ;)

Avatar
klusmen (niezalogowany) | 09.10.2006 13:05#29

http://video.google.pl/videoplay?docid=-7042233275103293999&q=Aurora+Desktop


krotka demonstracja... :)
Bardzo ladnie sie prezentuje.. mysle ze za 2 lata kiedy ludzie beda kupowali juz naprawde dobre komputery nie bedzie tyle narzekan co teraz.. :P powtarza sie historia z XPkiem :)

ciezko bylo na poczatku ale potem juz gladko :)
poczekajmy zobaczymy

Ogolnie wrazenia z windowsa sa pozytywne pod wzgledem graficznym interfejs jest naprawde przyjazny

no ale te wymagania mocno odpychaja :)

Avatar
Floyd (niezalogowany) | 09.10.2006 13:36#30

Może przy okazji warto jeszcze wspomnieć o jednym. Aby wszystkie te przezroczystości, pólcienie itd, itp. naprawdę efektownie się prezentowały to wypadało by jeszcze włączyć np. rozdzielczość 1600/1200 i oczywiście dysponować monitorem conajmniej 19 czy 21calowym, a nie 17cal. jaki posiada większość z mieszkańców tego kraju.

Avatar
Marszu (niezalogowany) | 09.10.2006 13:39#31

Po co...?

Avatar
FilipS (niezalogowany) | 09.10.2006 13:59#32

Żałosne... :| kolejny bezsens od M$
kxxxxxj - dokładnie...

Avatar
chrubszy (niezalogowany) | 09.10.2006 14:08#33

@Floyd: takiego myślenia uczy Cie MS ;] Ja mam xfce z przezroczystoscia i cieniami, uzywalem rowniez xgl ze wszystkimi pluginami (1000 mhz + 256 ram + geforce 2 mx 400 - jednak sie da!) i działało plynnie, nie bylo problemow z 'efektownym wygladem'

Avatar
twist (niezalogowany) | 09.10.2006 15:07#34

@ogon nie kompromituje sie tylko stwierdzam fakty, ze ludzie keiruja sie wzrokiem. jak cos sie swieci to odrazu jest cool. moj kumpel zainstalowal viste i przez caly dzien chodzil i gadal jaka to ona super, ze ekstra wyglada

Avatar
Viper (niezalogowany) | 09.10.2006 15:16#35

taa i na działanie systemu w procesie bezczynności będzie obciążenie procka 100% hahah

Avatar
Thar (niezalogowany) | 09.10.2006 15:18#36

@ogon:

Akurat to ty się zachowujesz jak zakompleksione dziecko neo. Pytałeś o DOWÓD na to, że Micro$uck zreżnął kolejny pomysł z rodziny *NIX. Dowód taki dostałeś - ściągnij sobie iso i odpal ELive (o ile nie przekracza to twoim możliwości). Więc teraz nie rzucaj się ("jaki masz problem w tym, że ktoś gdzieś był pierwszy z animowanymi tapetami?"), jak się okazało że nie masz racji, i nie odwracaj kota ogonem zadając zupełnie inne pytanie od wyjściowego.

Mnie osobiście ***** obchodzą animowane tapety, Enlightenment nie lubię, M$ jeszcze bardziej, ale ****** mnie widok takiego trolla, nie umiejącego zaakceptować faktu, że może nie mieć racji.

Avatar
szuman (niezalogowany) | 09.10.2006 15:38#37

100% zasobów na bajery :)

że tak spytam: do jakiej grupy użytkowników adresowany jest Windows Vista?

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 15:56#38

@Thar -> to nie jest zupełnie inne pytanie człowieku. To, że gdzieś ktoś coś zrobił jako pierwszy to znaczy, że wszyscy od niego ściągają/kopiują?
Wyobraź sobie, że mnie też ****** taki linuxowy otępieniec, który na każdym kroku najmnieszą pierdołę zrobioną przez MS wyolbrzymi do rozmiarów katastrofy, a zwolenników tej pierdoły zmiesza z błotem jako ostatnich głupców, a taką samą pierdołę pod dowolnym uxem wyniesie na piedestały.
Pomijam już fakt, że używanie określenia typu dzieci neostrady jest kolejnym sposobem zakompleksionych nieduaczników na wyróżnienie się i wmówienie sobie i innym, że są w czymś lepsi niż cała reszta podczas gdy nie dotknęli by żadnego z uxów gdyby nie okienkowe instalatory.

Avatar
chrubszy (niezalogowany) | 09.10.2006 16:26#39

@ogon, przepraszam, co to uxy? xD

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 16:43#40

@chrubszy -> pstro

Avatar
chrubszy (niezalogowany) | 09.10.2006 16:51#41

hehehe aha, naprawdę powalasz siłą argumentów

Avatar
kinemator (niezalogowany) | 09.10.2006 17:17#42

A ikony nadal bitmapowe?

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 17:29#43

zostawmy OGON'a w spokoju - niech pisze (i swiecie w to wierzy) ze Windows jest najlepszy, najdoskonalszy, wolny od bledow, nowoczesny pod kazdym wzgledem, bez wirusow, itp itd... wazne ze jest szczesliwy ;-) (choc pewnie linuxa chociaz na 1mc nie uzywal jako glownego systemu)
@ogon "nie dotknęli by żadnego z uxów gdyby nie okienkowe instalatory." to ja cie zapraszam do sprobowania zainstalowania (bo na tym sie skonczy) ciekawej distro jaka jest Gentoo :)

pozdrawiam

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 17:46#44

@chrubszy -> heh fakt, no ale dostosowałem się do Twojego poziomu, czyż nie?

@Googlarz -> widzisz, znowu wychodzi twój brak umiejętności czytania ze zrozumieniem plus maniakalna nienawiść do wszystkiego od MS i wszystkich którzy na temat MS i jego produktów nie piszą źle. Pokaż mi chłopaczku miałki gdzie ja napisałem, że Windows jest najlepszy?

Poza tym widać, że poza obsesją maniakalną na punkcie MS jeszcze rozmawiasz sam ze sobą :) Sam sobie wymyślasz zdarzenia, okoliczności i z nimi polemizujesz vide moje niby twierdzenia o najlepszości Windows czy poblemach jakie bym miał z Gentoo... Wystawiasz "idealne" świadectwo ludziom związanym z Linuxem. Potem się dziwisz, że fanboye Windowsa jadą po was i waszym ulubionym systemie jak po młodych. No ale tak to jest - zawsze największe buce szukają sobie nawet najbardziej bzdurnych powodów, które wg nich stawiają ich wyżej od innych czy czynią z nich lepszych od całej reszty. Choćby te dzieci neostrady by nie zostać gołosłownym.

Avatar
uel. (niezalogowany) | 09.10.2006 18:07#45

#ogon
""@chrubszy -> heh fakt, no ale dostosowałem się do Twojego poziomu, czyż nie?""

nie - zostałeś na poziomie, który utrzymujesz od początku tej dyskusji.

Avatar
las (niezalogowany) | 09.10.2006 18:52#46

@Przesadzacie
dlaczego przesadzają, niech nie robią ze wszystkich "amerykanów" za przeproszeniem

Avatar
chrubszy (niezalogowany) | 09.10.2006 19:00#47

@ogon moze podaj Ty w końcu jakieś argumenty na korzyść windy? Bo widzę że niemasz pojęcia o czym mówisz i zasłaniasz się 'maniakalnym nastawieniem linuksowców'

Avatar
ogon (niezalogowany) | 09.10.2006 19:21#48

@ uel. -> hehehe widać trzeba zmienić poglądy na temat ponadprzeciętnej inteligencji (tak się tutaj reklamują) coniektórych fanów Linuxa. Niby tacy och, ach, a prostego pytania retorycznego nie zauważają tudzież rozumieją...

Avatar
liviopl (niezalogowany) | 09.10.2006 20:28#49

A ja gifa walnę na tapetę i co?
Też mam Motion Desktop.
Czegóż to ludziom nie wcisną...

Avatar
WODZU (niezalogowany) | 09.10.2006 22:08#50

No tak. Animowane tapety, okienka 3D, efekty półprzeźroczystości. A teraz odpalcie na tym corela, Blendera albo coś innego fajnego iżycze miłej pracy na zmulonym komputerze. Fakt że nowe sprzęty się wyrobią. Z resztą kto chciałby dokonywać renderingu, kompresji, edycji grafiki z pełną mocą nowo nabytego komputera. Zasoby sprzętowe od lat były niewykorzystywane i kurzyły się w procesorach więc Mały Miękki wydał Windows Vista i teraz każda część proesora zostanie wreszcie w 100% wykorzystana jak mózgi co niektórych.

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 09.10.2006 23:06#51

"maniakalna nienawiść do wszystkiego od MS" ale ja uzywam WinXP - do programowania w .NET oraz M$ MySQL (i nawet zaskocze cie - mam wszystko orginalne - z uczelni)...

moja opisnia nie jest jako "ślepego uzytkownika linuxa gardzacego wszystkiego co jest od M$" lecz raczej uzytkownika Linuxa i Windowsa ktorego temat systemow operacyjnych bardzo interesuje (mocno powiazane ze studiami a wczesniej jeszcze z technikum).

Oczywiscie po za tematem OS jest polityka M$ ktora... coz... jest jaka jest - kazdy widzi i nie musze komentowac (nowsze znaczy mniej wydajne)...

jakis rok temu tak mnie win wkurzyl ze zainstalowalem mandrake (jeszcze nei mandriva) i 2 tyg meczylem sie z ustawieniami netu a jak w koncu mi sie udalo to wrocilem do winXP lecz coraz bardziej zaczalem zauwazac niedociagniecia produktu M$ [w koncu jest on z 2002 roku] i zauwazac alternatywy: gg->konnekt, IE->Opera, outlook->the bat!, itp itd az w koncu przyszedl czas na sam system -> znow linux... Jak mnie milo zaskoczyl - przez rok zrobiono w nim baaaardzo wiele - system zupelnie nie do poznania (oczywiscie na plus) :-)

teraz jest to w pelni funkcjonalny system (choc jak kazdy ma pare niedociagniec)!

zauwazylem iz bardzo duzo osob same zaczynaja "walke" z tym innym niz "jedyny sluszny" i mimo wszystkich znakow na niebie i ziemi wybrali dziecko sztana jakim jest linux ;)

ja tez od poczatku nie umialem wszystkiego - ale po to nauczyli mnie czytac (choc i tak duzo tego teraz nie ma - nie to co kiedys) bym jednak uzywal tej "zdolnosci".

poprostu sprobowalem i sie nie poddalem :)

Avatar
user (niezalogowany) | 10.10.2006 9:12#52

Ech, to żadna nowość, tylko chwyt marketingowy. W Windows API jest funkcja, która służy do pobrania uchwytu do okna pulpitu. Korzystając z tej funkcji, można na przykład umieśćić film na pulpicie, który by pełnił funkcję tapety. (Z wykorzystaniem kontrolki mplayera).

Funkcja pobrania uchwytu do pulpitu jest już w API Windows 95.

Avatar
ogon (niezalogowany) | 10.10.2006 13:53#53

@Googlarz -> widzisz, chwali Ci się Twoja walka o lepsze jutro ;) tylko skoro już czegoś używasz to przynajmniej warto by wiedzieć jak się to coś nazywa. Nie ma czegoś takiego jak MS MySQL :) jak już MS SQL Server no ale to szczegół i literówka pewnie...

@chrubszy -> a po co ci moje argumenty na korzyść windy? czy tu jest mowa o tym co jest lepsze? widzisz gdzieś tutaj taki spór? nie, tutaj wszystko zaczęło się od tego, że jeden fanboy linuxa stwierdził że MS coś tam skopiował z e17 podczas gdy nawet nie widział tego co MS zrobił nie mówiąc już o możliwości oceny czy to jest kopia czy autorskie rozwiązanie. Zamiast tego wyskakiwano tutaj z argumentem, że w e17 było coś pierwsze co jest argumentem z dupy w świetle zarzutu o skopiowaniu czegoś. Tyle.
Nawiasem mówiąc gadanie co jest lepsze Linux czy Windows jest debilstwem totalnym. Bo to dwa zupełnie inne systemy o różnej filozofii różnej historii różnej ścieżce rozwoju i różnym przeznaczeniu.

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 10.10.2006 19:36#54

@ogon - MySQL to na linuchu ;) bo winshita dawno nie wlaczalem ;) wiec masz racje - literowka!

piszesz o roznych filozofiach M$ vs inne OS - jakie one są? czym one sie kierują? co dają z wersji na wersje? pelna kompatybilnosc w dol? swobodny wybor (np do czego ma sluzyc - co wiaze sie z tym co zawiera i jak jest [w sumie] zbudowany?)?

Avatar
Googlarz (niezalogowany) | 11.10.2006 8:24#55

@ogon - jak kazde dziecko neostrady potrafisz zauwazyc tylko to co chcesz widziec (np literowke) a zadnych tresci nie wyciagnac... hopeless

Avatar
andriusza (niezalogowany) | 11.10.2006 11:23#56

@ogon chłopie
1. Duzy rozpęd
2. nachyl sie teraz
3. walnij głową w mur jełopie
Co z tego, co z tego? Przecież sam pisałeś, żeby ci dać dowody iż MS skopiował animowane tapety z Linuksa, jak dostajesz dowody to piszesz " i co z tego" Czy z twoją główką jest wszystko OK? Czy tylko przyjmujesz odpowiedzi które w danej chwili tobie tylko pasują?

Avatar
ogon (niezalogowany) | 11.10.2006 15:17#57

@andriusza -> wyobrażam sobie, że raz ktoś może nie zrozumieć, dwa razy też się zdarza, ale więcej to już debilizm klasyczny. Kolejny raz już nie będę pytał bo to nie ma sensu. Jak nie widzisz różnicy to twój problem i ktoś kiedyś cie wyprostuje. mi sie juz nie chce x razy tłumaczyć tego samego jednemu tłumokowi.

@Googlarz -> Ty tak zawsze na gorąco jeden post w miarę sensowny, a po ochłonięciu drugi - bezsensowny? btw. jakie treści były w twojej wzruszającej historii o tym jak to przydała ci się umiejętność czytania?

Avatar
domker_ (niezalogowany) | 11.10.2006 16:19#58

Mam nadzieję, że animowana tapeta będzie podobna do SuperKaramby z Linux'a

Avatar
bbb (niezalogowany) | 11.10.2006 21:33#59

A ja wszadziłem w XP animowanego gifa na tapetę i poszło. I oczywiście animował się.

Avatar
Deviant Kraków (niezalogowany) | 11.10.2006 23:26#60

Mialem Viste Rc1..mialem ja ok 5 minut..wolna..zbugowana..duzo rzeczy nie działa..Komp ?? Athlon 2700XP+ 1GB+GF6600+510GB Dyskow ja zostaje na XP.Ludzie do tej pory uzywaja Win98 i jest dobrze:)Ladnie wyglada ?? Odpalcie StyleXP i bedzie to samo ( bez przezroczystosci ) a ja laadnie działa :) Wiecie gdzie mam Viste ?? Tam gdzie swiatło dochodzi tylko pare razy dziennie.. Pozdro.Ps.Nie jestem dzieckiem neostrady tylko Kablówki zeby nie było :P :P

Avatar
liviopl (niezalogowany) | 16.10.2006 14:52#61

@Googlarz: oby wszyscy tak się uczyli czytać ;).

Avatar
długi (niezalogowany) | 22.10.2006 12:08#62

tapety animowane są dobre dla ludzi, którzy graja na PC-tach a dla pozostałej części społeczęstwa bedzie to męczący dodatek...

Avatar
jarooo282 (niezalogowany) | 27.10.2006 11:34#63

szukam sterów pod vistę do kworda 88x tv, a co do tapet to dobrze że je będzie można wyłączy ;-)

Avatar
faghillowy (niezalogowany) | 15.01.2007 16:54#64

Po co nam vista i takie bajery. Zmiencie na LINUKSA
tam jest wszystko.
Oczywiscie Microsoft musi wszystko sciagac z linuksa niemoga wymysles czegos nowego ??

Avatar
Jahu!!.com (niezalogowany) | 12.02.2007 14:17#65

Mam Vista Ultimate Final i jakos animowanej tapety nie widze;] i dobrze bo to poroniony pomysl a do tego gdzies juz to widzialem:))

Avatar
Maniek (niezalogowany) | 02.04.2007 16:43#66

Taaak... Piszecie same słowa krytyki na Vistę. Przypomnieć Wam, co było, jak XP wchodził na rynek? też tysiące słów krytyki, a teraz z jakiego systemu korzystacie?? Ja korzystam teraz z Visty. Jest stabilna i przyjemnie się na niej pracuje. 1 GB RAM'u zupełnie wystarcza na to wszystko, nawet na animowany pulpit (AnimateDesktop). Prezentuje się bardzo ładnie, a do tego zajmuje tylko 4 MB RAM'u. Jeśli nie mieliście tego u siebie, to dlaczego rzucacie pochopnie słowa krytyki pd tym tematem? Najpierw się zastanów, co piszesz...

Avatar
Rafi1920 (niezalogowany) | 22.05.2007 19:41#67

******* żal tych co sądzą że to obciąży kompa hahah miałem animowane tapety na kompie 800 Mhz 128 Ram i coś mi nie poszedł

Avatar
Kom. Damian T. (niezalogowany) | 17.10.2007 15:12#68

Fajne ale czy będzie spełniało swoje zadanie ?

Avatar
Patisonek11 (niezalogowany) | 10.11.2007 13:22#69

Super!!!

Avatar
Cichy (niezalogowany) | 11.11.2007 10:12#70

*****.jak sie chcecie klocic to zalozcie osobny temat ,bo o ile sie zdazylem zorientowac to tu jest temat o animowanuch tapetach!!!

Avatar
Banan (niezalogowany) | 26.11.2007 16:26#71

Vista ma animowane tapety bo ja mam viste i so to nie wciskajcie kitu so so so so jak chcecie sie kłócić to kłóćcie sie na innej stronie bo ta jest fajna

Avatar
pepito (niezalogowany) | 27.11.2007 18:06#72

Ludzie, za przeproszeniem, ale najpierw sprawcie sobie kompy na miarę czasów i dopiero zabierajcie głos na temat visty, nowych technologii itp. Bez obrazy. hey.

Avatar
pepito (niezalogowany) | 27.11.2007 18:13#73

aha, jeszcze słowo do namawiaczy na Pingwina... wyluzujcie i pamętajcie ze Linux jest benkartem Microsoft. Gdybyby nie Microsoft i ktoś z jego stajni kto sprzedał parę cennych info Linuź nigdy nie miałby racji bytu...

Avatar
pepito (niezalogowany) | 27.11.2007 18:17#74

i jak czytam większość tych postów to mam nieodparte wrażenie, że DUŻO z Was nie ma nawet 18 lat i ledwo ma pojęcie o tym co pisze a zawzięcie broni swoich historii /.) czasem aż mi się śmiać chce jak czytam niektóre z bajek /.P

Avatar
tommy (niezalogowany) | 20.01.2008 10:46#75

Pepito masz racje ,większość pakuje viste na sprzęt który nie spełnia nawet minimalnych wymogów a potem narzekają że kiepsko chodzi i nie mogą grać, to jest paranoja,poza tym z jakich funkcji chce się korzystać samemu się wybiera i nic MS sztywno nie narzuca,a co do animowanej tapety to wystarczy ustawić zwykłą i po problemie a nie pisać bzdury.u mnie jakoś wszystko śmiga bez problemu i gry też super chodzą, ze sterownikami też nie ma problemu,wystarczy mieć trochę oleju w głowie i poszukać na necie.

Avatar
krzychu1071 (niezalogowany) | 22.01.2008 20:19#76

tommy i pepito duża piatka za te piekne słowa nic co nowe nie jest doskonałe i my sami decydujemy cokupić lub zainstalowac ja też mam vistę i nie narzekam jk na razie to hula jak trzeba pozdrowionka

Avatar
Sulich (niezalogowany) | 09.05.2010 22:42#77

Jesli wykonaliby tapet ktora odpowiadala by ba glosowe albo pisemne komendy i wykonywala by czynnosci z komenda zwiazane.
jesli najechalbys na obrazek komunikatora a program by zapytal z kim masz ochote na rozmowe. Jesli wyswietlalo by w ladny sposob informacje to moglo by byc cos fajnego...
Gdyby ktos chcial pograc tapeta (oprogramowanie) wchodzilo by w stanby
Spojrzmy prawdzie w Oczy !
Komputer juz przestaje byc sprzetem na ktorym ludzie graja... Teraz Xbox 360 albo PS3.
Jak cos takiego wyjdzie to dajcie znac ;]

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Testujemy: Manta Smart TV Box

Internet w telewizorze
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av