r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Apple, Google, Microsoft - tydzień w wielkich firmach

Strona główna Aktualności

Prezentacja Chrome OS i pogłoski na temat Windows 8 - to jedne z najciekawszych wiadomości ubiegłego tygodnia.

Pojawiły się kolejne pogłoski na temat e-sklepu Mac App Store. Miałby on zostać uruchomiony wcześniej, niż dotychczas przypuszczano. Można jednak przypuszczać, że Apple poczeka do stycznia przyszłego roku z premierą nowego produktu. Podobne informacje krążyły na temat aktualizacji systemu iOS do wersji 4.3. Warto też wspomnieć o aktualizacji Ubuntu One dla iOS. Wprowadzono obsługę AirPlay, która umożliwia odtwarzanie muzyki zapisanej w Ubuntu One w AppleTV czy głośnikach bezprzewodowych.

Sporym wydarzeniem była konferencja poświęcona Chrome OS i Chrome Web Store. Google udostępnił pierwsze, testowe netbooki z nowym systemem, wprowadził również e-sklep dla swojej przeglądarki internetowej. Kolejne ciekawe wydarzenie w minionym tygodniu to otwarcie sklepu z e-bookami. Nazywa się Google eBooks i dostępny jest obecnie dla mieszkańców USA. Pojawiły się również aktualizacje dla YouTube. Zlikwidowano limit czasowy dla klipów zamieszczanych w serwisie, a także wprowadzono poprawki w kliencie dla Androida. Zobaczyliśmy też pierwszy zrzut ekranu prezentujący nową usługę społecznościową firmy Google.

r   e   k   l   a   m   a

Microsoft może cieszyć się ze statystyk dotyczących Windowsa 7. Najnowsze wydanie systemu zdobyło już 25% rynku. Wciąż najpopularniejszą wersją jest Windows XP, ale liczba jego użytkowników sukcesywnie maleje. Poznaliśmy też pogłoski na temat Windowsa 8, który ma być wyposażony w nowy interfejs graficzny w 3D. Ponadto programiści firmy z Redmond zapowiedzieli wprowadzenie nowej funkcji do Internet Explorera 9. Narzędzie Tracking Protection ma chronić internautów przed ujawnianiem ich prywatnych danych. Dowiedzieliśmy się również, że Microsoft nie spodziewa się na razie wysokiej sprzedaży smartfonów z Windows Phone 7. Firma za to uważa, że sukces konkurencji na rynku smartfonów jest efektem pieniędzy zainwestowanych w reklamę.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.