r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Apple nie lubi Łowców Laptopów ;-)

Strona główna Aktualności

Nie ulega wątpliwości, że Apple nie jest wielkim fanem reklam Microsoftu, szczególnie tych zatytułowanych "Laptop Hunters". Co więcej, Kevin Turner, Chief Operating Officer w Microsoft, przyznał ostatnio, że prawnicy Apple zadzwonili do Microsoftu z żądaniem zaprzestania emisji tych spotów.

Na odbywającym się spotkaniu Microsoft Worldwide Partner Conference w Nowym Orleanie, Kevin Turner pojawił się, by ogłosić m.in., iż koncern zamierza otworzyć kilka własnych sklepów niedaleko miejsc, gdzie aktualnie ma je już Apple. Większe zainteresowanie wzbudził jednak przytoczony przez Turnera fragment rzekomej rozmowy telefonicznej Microsoftu z prawnikami Apple.

Jak twierdzi Turner, reklamy "Laptop Hunters" nie są reżyserowane, a występujący w nich ludzie po prostu są zainteresowani kupnem sprzętu za mniej niż tysiąc dolarów. W efekcie wybierają oni np. notebook z Windows Vista w bardziej atrakcyjnej cenie w porównaniu do wcześniej obejrzanego MacBooka. Zauważyć to możemy w jednym z najnowszych filmów, w którym Matt oraz Olivia decydują się na notebooka firmy HP.

Według Microsoftu, spoty przynoszą rezultaty: Dwa tygodnie temu otrzymaliśmy telefon z departamentu prawnego Apple, w którym usłyszeliśmy: hej, musicie zaprzestać emisji tych reklam, bo obniżyliśmy ceny. Słowa te okazują się być prawdziwe - Apple obniżyło niedawno ceny MacBooków o sto dolarów, trudno jednak nie zgodzić się, że cała sytuacja jest co najmniej zabawna. Czy Microsoft robi sobie żarty z Apple? Turner zapewnia, że historia jest prawdziwa.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.