r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Apple potwierdza błąd w systemie Snow Leopard

Strona główna Aktualności

W ciągu ostatnich kilku tygodni część użytkowników nowej wersji systemu Mac OS X 10.6 zgłaszała problem związany z utratą danych, po skorzystaniu z konta gościa w systemie, o czym pisaliśmy wczoraj. Firma Apple ogłosiła, że wie o istnieniu błędu i rozpoczęła pracę mające na celu naprawienie go.

Przedstawiciel Apple poinformował, że firma bada już problem i szuka sposobów na rozwiązanie go. Uspokaja także, mówiąc, że błąd pojawia się niezwykle rzadko. Pierwsze wpisy dotyczące znikających danych pojawiły się na forach dyskusyjnych firmy Apple już na początku września, zaraz po wydaniu systemu. Występowanie błędu faktycznie nie jest tak częste - aktualnie wątek dotyczący problemu na forum producenta systemu ma zaledwie 100 wpisów. Wszystkim użytkownikom systemu Mac OS X 10.6 zalecamy zapoznanie się z poradami i instrukcjami dostępnymi na tej stronie, które dotyczą błędu znikających danych.

To nie pierwszy problem firmy Apple z nowym systemem operacyjnym. Snow Leopard od premiery zanotował kilka poważnych usterek - zawieszanie się programu Finder, brak kompatybilności z częścią aplikacji, czy zrywanie połączenia podczas korzystania z urządzeń AirPort. Producent jednak szybko wydaje stosowne poprawki.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.