Avant Browser 11 już jest

27.09.2006 15:51, Autor: qbap, Kategoria: News
NewsImage

Po ponad czterech miesiącach testów pojawiła się finalna wersja popularnej przeglądarki internetowej Avant Browser opartej na silniku Internet Explorer (Trident).

Program posiada kilka dodatkowych funkcji w stosunku do Internet Explorer. Główną zaletą jest możliwość otwierania wielu zakładek w jednym oknie przeglądarki (MDI - Multiple Document Interface). Bardzo wygodna jest możliwość blokowania automatycznie wyskakujących okienek.

Avant Browser od wersji 11 oferuje między innymi możliwość zapisywania ustawień profili użytkownika, ulubionych i kanałów RSS online, dzięki czemu możliwe jest korzystanie z tej samej konfiguracji przeglądarki z każdego innego komputera posiadającego zainstalowany program. Przebudowie uległ również interfejs, zarządzanie ulubionymi i wygląd czytnika RSS. Ponad to autorzy zapewniają, że poprawili większość błędów, które zostały zgłoszone do wersji 10.

Najnowszą wersję Avant Browser 11 Build 6 można pobrać z naszego vortalu w dziale PROGRAMY -> Internet i Komunikacja -> Nakładki i dodatki do przeglądarek WWW

Źródło: Anderson Che
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (42)  

Avatar
ysiulec (niezalogowany) | 27.09.2006 16:07#1

Super, zobaczmy co oni tam pozmieniali... :)

Avatar
Neo (niezalogowany) | 27.09.2006 16:28#2

...opartej na silniku Internet Explorer. Nic dodać nic ująć. Jak ktoś chce się przekonać, po prostu misi spróbować. Ja to już mam za sobą;-)

Avatar
wolf (niezalogowany) | 27.09.2006 16:36#3

no fajna ta wersja lepsza niz tamta :) blokuje lepiej okienka zobaczymy jak bedzie z polskimi znakami... :)

Avatar
Maqs (niezalogowany) | 27.09.2006 16:44#4

To by była dobra przeglądarka gdyby nie wspomniany wyżej silnik, szkoda że nie jest oparta na firefoxie:( Bł projekt tej przeglądarki z silnikiem liska ale chyba padło. Tak czy siak lepsze to od czysego ie;)

Avatar
Quest-88 (niezalogowany) | 27.09.2006 16:49#5

Kolejny news o złym programie na dobreprogramy.pl.. :S

Avatar
fg (niezalogowany) | 27.09.2006 16:50#6

Jeśli ktoś byłby złośliwy to mógłby tą przeglądarkę porównać do próby opakowania g.. w sreberko. Ale ja nie będę aż tak złośliwy i porównam ją tylko do kolejnego trojana..

Avatar
Godlike (niezalogowany) | 27.09.2006 17:02#7

Jak zwykle czepiacie sie niewiem czego. Sam uzywam avanta od ok. roq i na moj gust jest 10 razy lepszy od waszego ukochanego ****foxa.

Avatar
twist (niezalogowany) | 27.09.2006 17:17#8

@Godlike
avanty, maxthony itp miazdza tego exploita jakim jest ff

Avatar
[r4] (niezalogowany) | 27.09.2006 17:26#9

Ta "przeglądarka" korzysta z nienajlepszego silnika Internet Explorer. Jeśli upieracie się, by z niej korzystać, doinstalujcie sobie jeszcze lokalne Proxy, typu Proxomitron bądź Foxy; to zapewni Wam choć minimum bezpieczeństwa, pozbędzie się reklam i popupów i zneutralizuje szkodliwy kod :)

Avatar
dobreprogsy (niezalogowany) | 27.09.2006 17:36#10

@Quest-88

tu nie powinno być nic o linuksie którego używa 1% posiadaczy komputera osobistego, a dla tych ludzi jest ta strona.

Silnik IE jest bardzo dobry, nie miałem problemów z żadną stroną, IE działa najszybciej z innych przegladarek, podczas ładowania strony nie rozjeżdża sie ona po całym ekranie jak w FF. A standardem staje się to co wybiorą ludzie, to co staje się popularne, a nie to co chce narzucić jakaś mała ekstremistyczna grupa.

Avatar
Padalec (niezalogowany) | 27.09.2006 17:40#11

W końcu jakaś prawdziwa przeglądarka.

Avatar
historyk (niezalogowany) | 27.09.2006 17:45#12

Internet spopularyzował MS Windows 98 i przeglądarka internetowa MS Internet Explorer 4.0

Avatar
Agaton (niezalogowany) | 27.09.2006 18:03#13

@twist

He.he , to było mocne , może nawet zbyt mocne...ale dziekuję Ci - ciężki dzień miałem ale już się odprężyłem , używam nieraz Firefoksa - ale tu wychodzi moja nieświadomość - nie wiedziałem , że to exploit...

Co do Avanta - używałem jako nakładki do IE , ale z chwilą poznania Maxthona , w sytuacji gdy jestem zmuszony korzystać z IE to robię to właśnie z pomocą Maxthona...

Avatar
Quest-88 (niezalogowany) | 27.09.2006 18:09#14

@dobreprogsy

Szkoda, ze nie widzisz różnicy między Tridentem, który jest silnikiem IE a samą przeglądarką.

Silnik IE to kupa łajna. IE to szczyt tej kupy.
Dlaczego? Bo IE6 nie wspiera chociazby prezezroczystości PNG. IE7 to kupa bo Microsoft chce tanim kosztem przytrzymać ZU, którzy uciekją od IE niczym szczury z tonącego statku. A najbardziej z IE cieszą się webmastzerzy, którzy muszą użerać się z HTMLem i gifami bo IE ma problemy z nowoczesnymi standardami.

IE jest najszybciej włączająca się przeglądarka w Windows, najwolniej renderuje strony. IE na moim Linuksie w cale nie jest takie szybkie jak w Windows więc twój argument leży.

Cała reszta o rozjeżdzaniu to bełkot.

Avatar
lubicz (niezalogowany) | 27.09.2006 18:09#15

@dobreprogsy

Weź człowieku nie pisz głupot na temat IE. Widze że wyznajesz maksymę "miliony much jedzą gó..no miliony much nie moga się mylić". Gratulacje!!!
Może poczytaj wpierw: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=24

A czy to kolejny zły program na vortalu? No taka już rola vortalu, informuje o wszystkich programach...

Avatar
twist (niezalogowany) | 27.09.2006 18:28#16

@Agaton
akurat ff ma tyle dziur, ze mozna go tak nazwac ;]
a jja jak uzywalem wingorzy to maxthon u mnie krolowal i przez pol roku nie mialem zadnego wira przy konfiguracji outpost + f-secure, nastepnie kerio + avast a na koniec zonealarm + arcavir

Avatar
nikt (niezalogowany) | 27.09.2006 18:35#17

@Padalec
masz takie pojęcie o przeglądarkach jak świnia o gwiazdach

Avatar
lubicz (niezalogowany) | 27.09.2006 18:51#18

@twist
A co to Avant Browser nie dziedziczy dziur po IE? Czy może jest ich za mało żebyś je wogóle brał po uwagę? Heeeh, litości bo mnie krew zalewa...

Avatar
twist (niezalogowany) | 27.09.2006 19:11#19

@lubicz
dziedziczy ale ie nie ma az tyle dziur co ff
a zreszta jak dobrze skonfigurujesz kompa to i na najbardziej badziewnej przegladarce nie zlapiesz wira

Avatar
Ktoś (niezalogowany) | 27.09.2006 19:34#20

Dziury to w wy w mózgu macie... przepraszam za to hamskie stwierdzenie, ale z tego co wiem to Polska to wolny kraj i każdy moze uzywać tego czego chce a wy bojownicy guru FF na siłe chcecie kazdgo przeinaczać na swoją stronę. Czy to jakaś święta inkwizycja czy jak? Zauważyłem, że za każdym razem jak sie pojawia jakiś news związany z microsoftem albo IE to wybucha wielka wojna...bo oczywiście FF lepszy... nie twierdze że tak nie jest... ale nie znaczy to, że trzeba na siłe kazdego nawracać... jeśli przeszkadzają wam tego typu newsy to idźcie sobie na jakiś portal tylko o Linuksie i FF.... "a będzie wam dane" pozdro

Avatar
twist (niezalogowany) | 27.09.2006 20:35#21

ktos popieram cie, wszyscy fajerfoksiarze wykrzykuja, ze ff najlepszy a wiekosc z nich nawet czesciowo nie wykorzystala jego mozliwosci. ale jednak twierdza, ze jest najlepszy a to tylko powtarzanie tego czego sie dowiedzieli z reklam

Avatar
Kris (niezalogowany) | 27.09.2006 20:38#22

@dobreprogsy

śmieszne....... :D
bez komentarza.....

Avatar
Operafan (niezalogowany) | 27.09.2006 21:33#23

Ja piernicze przy was polskie kabarety wysiadaja..... LUDZIE IE JEST DZIURAWE.

Zmielił mnie komentarz o linuksie. Co ma system do firefoxa ???

A to jest najlepsze: "Silnik IE jest bardzo dobry, nie miałem problemów z żadną stroną, IE działa najszybciej z innych przegladarek, podczas ładowania strony nie rozjeżdża sie ona po całym ekranie jak w FF. A standardem staje się to co wybiorą ludzie, to co staje się popularne, a nie to co chce narzucić jakaś mała ekstremistyczna grupa."

Jeżeli ty 10% społeczeństwa nazywasz małą grupą ekstremistyczną to jesteś albo dzieckiem neo, kretynem lub kompletnie nie znasz sie na komputerach. Firefox działa szybciej od Ie, oczywiście gdy nie używasz miliona wtyczek :P

O kurcze jak ty wybierasz "standardy" według społeczeństwa to ładnie masz z wiedzą. Nie wszyscy ludzie wiedzą co jest dla nich lepsze, a z resztą ty jesteś tego doskonałym przypadkiem, ponieważ piszesz pierdoły na temat kompletnie ci nie znany !! Wiesz ile dziur zostało wykrytych w ie ?

Avatar
anonim (niezalogowany) | 27.09.2006 21:40#24

właściwie to jest dobra nakładka na cIEniasa ;)

Avatar
Wujot (niezalogowany) | 27.09.2006 22:10#25

gdyby ff byl tak popularny ja ie teraz to by wszyscy ci co zamieszczaja syf na swoich stronach robili je tak zeby wykorzystywaly dziury w ff i by wyszlo ile jest dziur w wspanialym ahh i jakze cudownym ff. Uzywam zwyklej mozilli btw

Avatar
Countach (niezalogowany) | 27.09.2006 22:15#26

Używałem Avant'a zanim przeszedłem na Opere, a potem FF. Dobrze wspominam jego funkcjonalność.

Avatar
paja (niezalogowany) | 27.09.2006 22:15#27

Godlike jak używasz nakładek lub czystego IE to sprawdz sobie w rejestrze folder "Domains"
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoft
WindowsCurrentVersionInternet SettingsZoneMapDomains
będziesz wiedział dlaczego należy zmienić poglądy :P

Avatar
Wacek (niezalogowany) | 27.09.2006 22:43#28

To jest najlepsze:
".... ie nie ma az tyle dziur co ff"
bhahahaha
@twist
Najpierw poczytaj i pomyśl zanim napiszesz.

Avatar
Quest-88 (niezalogowany) | 27.09.2006 22:46#29

Pytanie za 100 punktów do redakcji wortalu!

"(..)popularnej przeglądarki internetowej Avant Browser opartej na silniku Internet Explorer (Trident)."

"Najnowszą wersję Avant Browser można pobrać w dziale (..) Nakładki i dodatki do przeglądarek WWW"

"Internet Explorer 6 SP1 PL
Kategoria: Przeglądarki WWW i klienci poczty e-mail"

Skoro Avant Browser jest przeglądarką wykorzystująca silnik IE (tak samo jak Epiphany wykorzystuje Gecko będący silnikiem Mozilli) to dlaczego znajduje się w dziale "Nakładki", przecież jest osobną przeglądarką? Jeśli nie jest osobną przeglądarką jak zapewniacie czytelników w newsie to dlaczego nie jest napisane wprost, że toto wymaga Internet Explorera do prawidłowego działania?

Avatar
Kiepas (niezalogowany) | 27.09.2006 22:47#30

Używałem avanta od pierwszej wersji BETA. Teraz kolej na 11 :)

Avatar
Aron (niezalogowany) | 27.09.2006 23:14#31

twist - skad wiesz, ze IE nie ma tylu dziur, co ff? Bo rzadziej o nich wychodzi jakies info? To wcale nie znaczy, ze jest ich mniej ! Ale ok, uzywaj sobie co chcesz :) Mozesz uzywac Maxtona + firewalla + antywira i cieszyc sie zawrotna szybkoscia :) Ja uzywam FF, nie uzywam antywira, firewall z sp2 i od jakiegos roku! nie mialem zadnego wira.. No coz, szczerze mowiac to zwisa mi i powiewa to, ile dana przegladarka ma dziur, wazne, zeby byly one systematycznie latane. Wazniejsze dla mnie natomiast jest to, by przegladarka spelniala pewne standardy. A teraz poczekajmy na IE 7, w koncu 6-ka jest juz dosc wiekowa i pewna czesc z jej dziur zostala zalatana. Ile nowych pojawi sie w 7-ce?

Avatar
fenixproductions (niezalogowany) | 27.09.2006 23:35#32

Czy ta nakładka potrafi, podobnie do Maxthona, korzystać z kontrolki Mozilla ActiveX?

Avatar
andriusza (niezalogowany) | 28.09.2006 0:11#33

no co do dziur twis masz rację, nie Firefox nie ma tyle dziur co IE, bo Firefox ma 100% załatanych w przeciwieństwie do IE. Naprawdę twist twoje komenty, wszystkie komenty to takie troche pierniczenie, myślisz ogólnie, że jak już linuksa używasz to mędrcą świata jesteś, a tak naprwdę jesteś małym trolem

Avatar
Godlike (niezalogowany) | 28.09.2006 0:29#34

@paja

Co niby takiego strasznego mialo tam byc bo ja mam pusto?

Mnie nie przekonasz, s h i t f o x a uzywac nie bede- chyba ze mi za to zaplacisz :-] Mialem do niego 2 podejscia ale uwazam poprostru ze to szmelc.
Chcecie to sobie go tam uzywajcie ale przestancie w qlko przekonywac na sile do niego ludzi bo robicie tylko wiecej zlego niz dobrego.

Avatar
Slider (niezalogowany) | 28.09.2006 0:41#35

dobrze ze juz Anderson Che ukonczyl prace nad Avanetm, teraz wezmie sie za Orcbrowser - projekt ktory odstawil na bok na czas tworzenia finalnej wersji avanta ;] Orca jest do pobrania na jego stronie z tym ze na bardzo starym silniku FF - ale zobaczyc przeciez mozecie

Avatar
twist (niezalogowany) | 28.09.2006 1:17#36

wacek ty sie zdajesz na czytanie a ja na doswiadczenie kiedy korzystalem z ff pod winda

Avatar
Pilot (niezalogowany) | 28.09.2006 8:47#37

@Quest-88

>Silnik IE to kupa łajna. IE to szczyt tej kupy.
>IE7 to kupa [...]

Ale miliardy much żywią się łajnem i to jest dla nich dobre. One same też mają się wspaniale.
Natomiast czyste i piękne pandy już sie kończą, wyzdychają zanim sobie to uświadomią.

Avatar
yo (niezalogowany) | 28.09.2006 9:28#38

A kto pisał ten tekst "Główną zaletą jest możliwość otwierania wielu okien jednocześnie jako jednej zakładki (MDI - Multiple Document Interface)." ? Autor miał chyba na myśli "otwieranie wielu zakładek/kart w jedynym oknie przeglądarki". Buhaahahaa

Avatar
labusz (niezalogowany) | 28.09.2006 12:42#39

Caly czas porownania IE do FF.Kazda przegladarka ma jakies dziury a z pewnoscia IE jest tego najlepszym przykladem. Ja jestem fanem Opery i jej uzywam a jezeli chodzi o przegladarki typu FF to wole juz sama Mozille.PZDR dla wszystkich ktorzy udzielaja sie na forach;-)

Avatar
m010ch (niezalogowany) | 28.09.2006 14:43#40

Nie rozumiem po co dalej tworzyć nakładki na IE6, skoro IE7 za pasem, które posiada praktycznie wszystko co człowiekowi jest potrzebne do szczęscia. No chyba, że w zamierzeniu ich twórców IE6 + Avant/Maxthon ma być konkurencją dla IE7 - wtedy ROTFL ;)

Avatar
paja (niezalogowany) | 28.09.2006 19:13#41

@ Godlike
masz rację, pomyliło mnie się coś ze zmęczenia-
pozdrawiam ;)

Avatar
hautameki (niezalogowany) | 27.09.2008 9:28#42

Najlepsza przeglądarka jaką miałem przyjemność używać. Choć posiada wady, jest zdecydowanie bardziej wszechstronna niż często wspominany F.FOX.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Huawei E583C

Test przenośnego routera 3G
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av