r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Avast for Business 2015 10.0.2208.712

Strona główna Windows Bezpieczeństwo Programy antywirusowe
Pobierz program wersja stabilna (32-bit) zabezpiecz pobieranie

Avast for Business to oprogramowanie antywirusowe przeznaczone dla firm, które w swojej podstawowej edycji jest zupełnie darmowe, tak do użytku domowego jak i komercyjnego. W przeciwieństwie do produktów dla użytkowników domowych, wersja Business zapewnia administratorowi webowy panel do centralnego zarządzania wszystkimi instalacjami pakietu i ich ustawieniami.

Galeria programu

Podobnie jak wiele płatnych, komercyjnych programów antywirusowych również Avast w wersji biznesowej oferuje ochronę komputera w czasie rzeczywistym i funkcję automatycznego pobierania definicji wirusów realizowaną poprzez tzw. mechanizm strumieniowego wysyłania. Program daje możliwość skanowania komputera w czasie uruchamiania, automatycznego sprawdzania wszystkich danych pobranych przy użyciu sieci P2P i komunikatorów internetowych, a także analizę stron WWW i ochronę przed szkodliwymi skryptami. Wersja Business zawiera nowości z Avasta 2015, a więc pozwala na skanowanie także stron korzystających z protokołu HTTPS. Program chroni komputer przed wirusami, umożliwia wykonywanie pełnego i szybkiego skanowania, a także utworzenie specjalnej płyty ratunkowej.

W przeciwieństwie do wersji skierowanej dla użytkowników domowych, edycja Avast for Business pozwala na zdalne sterowanie – administrator za pośrednictwem specjalnej strony producenta może zmieniać ustawienia wszystkich zainstalowanych w firmie kopii Avasta, przeglądać statystyki, uruchomić skanowanie, wysyłać wiadomości do użytkowników, a także wyłączać komputery. Wersja darmowa zawiera ponadto moduł czyszczący do przeglądarek. Płatna edycja Premium jest dodatkowo wyposażona w zaporę sieciową, moduł Safezone do bankowości internetowej, filtr antyspamowy, trwałe kasowanie plików, a także wsparcie dla serwerów Exchange i Sharepoint.

© dobreprogramy

Publikacje powiązane

Avast udostępnia darmowego, zdalnie zarządzanego antywirusa dla firm

64
OPROGRAMOWANIE 03.02.2015 | Łukasz Tkacz

Firma Avast udostępniła właśnie nowy program antywirusowy. Edycja Business Security, jak sama nazwa wskazuje, jest skierowana do firm i instytucji. Wiele się jednak zmieniło, bo aplikacja w swojej podstawowej edycji jest zupełnie darmowa, tak do użytku domowego jak i komercyjnego. Dzięki temu niewielkie firmy mogą obecnie korzystać z jeszcze jednego darmowego rozwiązania, oprócz znanych do tej pory produktów Comodo i Microsoft Security Essentials. Podobnie jak wiele płatnych, komercyjnych programów antywirusowych również Avast w wersji biznesowej oferuje ochronę komputera w czasie…

Recenzje użytkowników

Darmowy dla firm, lekki, zarządzanie przez www, łatwa konfiguracja, powiadomienia mailowe o zagrożeniach, helpdesk otwarty na propozycje
Brak firewalla, konieczne wstępne konfiguracje klientów antywirusa, opóźnienia zlecanych zadań
ocena użytkownika

Bardzo dobry krok ze strony Avast, że udostępnili swój produkt do zastosowań firmowych, zdalne zarządzanie klientami z poziomu strony business.avast.com to coś póki co bezkonkurencyjnego na rynku pod względem ceny (darmowy).
Podstawowa wersja Avast Business nie zawiera zapory sieciowej, piaskownicy, bezpieczeństwa płatności bankowych, modułu antyspamowego oraz modułu do bezpiecznego niszczenia plików natomiast odblokować te moduły można za cenę 2 euro miesięcznie na urządzenie, nie za mało niemniej jednak nie znajdziemy na rynku pakietu który za darmo to udostępnia. Instalacja i konfiguracja odbywa się poprzez uruchomienie specjalnie przygotowanej paczki, w której są zawarte informacje potrzebne do skojarzenia klienta z konkretnym kontem avastowym. Na minus zasługuje sposób ustawiania harmonogramów, jeśli sama instalacja jest bezobsługowa i wszystko można ustawić z poziomu www to już harmonogram okresowego skanowania trzeba ustawiać ręcznie na każdej stacji (choć wg. zapewnień helpdesku ma się to niebawem zmienić). Strona zarządzania jest bardzo intuicyjna, widać które urządzenia są bezpieczne, a które wymagają sprawdzenia bo np. nie było połączenia kilka dni i baza nieaktualna. Na plus też jest możliwość tworzenia wzorców ustawień (np. osobna grupa dla słabszych sprzętów) jak i zdalne zlecenia skanu na żądanie, wiadomości, aktualizacji sygnatur czy restartu komputera docelowego. Poza tym strona www zawiera szereg zestawień i statystyk oraz rozsyła powiadomienia o akcjach do podjęcia.

20.07.2015 15:22 | Recenzja do wersji 2015 10.0.2208.712
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #64 23.09.2016 10:07

@MarkIII (niezalogowany):
A jak się gryzie ? Bo ja nie mam problemów. Pytam bo może czegoś nie zauważyłem.
Podziel się kolego proszę. Pozdrawiam.

  #63 14.09.2016 21:54

Lipa! Za free jest tylko na końcówki, na win server żądają opłaty!

  #62 16.03.2016 10:59

Program OK ale gryzie się z Mozilla Thunderbirdem.

Fajny ziom 11   5 #61 13.10.2015 19:16

@80mentor: Ale ta konsola jest problemem bo nie jest do końca zgodna z Antywirem, jak sie coś zmieni w konsoli to ta rzecz nie zmienia sie w Avaście.

Dementor   30 #60 13.10.2015 13:37

https://avlab.pl/avast-business-darmowe-rozwiazanie-z-centralna-konsola-web-dla-... bardzo rzetelna recenzja tego programu wykonana przez AVLab. Tak na +3.

Fajny ziom 11   5 #59 08.10.2015 16:21

@80mentor: Właśnie. Poza tym po czasie (1 mies uzytkowania) odkryłem ze to dla firm TO LIPA!! NIC NIE CHRONI I JAK DAM NP. PRIORYTET SKANOWANIA NA WYSOKI I POWŁĄCZAM NIEKTÓRE UUSTAWIENIA TO SAM JE ZMIENIA NA DOMYSLNE a domyslne to szajs!

Dementor   30 #58 08.10.2015 02:26

Jeżeli w tej wersji oprogramowania, tak w zasadzie nie ma żadnej innowacji w stosunku do darmowej. To po co eksperymentować. Jak sama nazwa wskazuje jego przeznaczenie jest dla firm, pewnie takich małych. Bo nie uwierzę w to że jakieś poważne konsorcjum. Chroniło by swe dane tak lipnym produktem.

Fajny ziom 11   5 #57 22.08.2015 18:19

@FreeWare_RK: Powiem ci że 3 dni temu zaisntalowałem tego avasta. Dlaczego? Ponieważ chciałem zainstalować win 10. okazało sie że klucz nie działa, spowrotem zainstalowałem win 7 i antywirusa wybrałem mu właśnie tego. 1 problem to to, że nie ma w nim HIPS. Żadnych innych problemów nie widze.

Autor edytował komentarz.
FreeWare_RK   20 #56 18.08.2015 12:33

@Fajny ziom 11: Nie bo SecureAPlus to program oparty na chmurze i kompatybilny z innymi programami AV/IS. Można zaznaczyć przy instalacji, że się chce też silnik ClamAV Offline ale po co. Jest ciężki on i słaby. Sama chmura jest wyposarzona w 12 engineów AV. Pod programem napisałem recenzję to jak chcesz to zobacz. Sam soft bardzo lekki.

Fajny ziom 11   5 #55 18.08.2015 12:28

@FreeWare_RK: Co to za jakieś mieszanki antywirusów? Nie będą się gryść?

FreeWare_RK   20 #54 16.08.2015 21:29

@Fajny ziom 11: Ja się z negatywnymi opiniami spotkałem na jego temat. Że sam ustawienia zmienia, że taki owaki jest. Że wcale nie darmowy tylko, że to trial.

Mam u siebie SecureAPlus wraz z Avastem Free AV a u Żony zrobiłem SecureAPlus wraz z Pandą Free AV 2016.

Fajny ziom 11   5 #53 16.08.2015 21:22

@FreeWare_RK: Mówiłem o tym właśnie avascie na stronie avasta free antywirus. Polecam ci go = )

  #52 16.08.2015 21:21

@FreeWare_RK: Mówiłem o tym właśnie avaście na stronie avasta free antywirusa. polecam = )

FreeWare_RK   20 #51 09.07.2015 11:49

@anpolade: No tak, nie chce być inaczej. Dziwny zabieg z ich strony. Trochę nie rozumiem. Ale jak woda im do głowy poszła to tak będzie. Jakoś w dół, wszystko inne w górę. Darmowe ale płatne naprawdę, a ta wersja free to niby darmowa ale okrojona niemiłosiernie względem wersji 7 i 8 (moich ulubionych).

anpolade   3 #50 09.07.2015 10:02

@FreeWare_RK: A tak skoro po czasie dowiadujemy się prawdy, że to free ale tylko na pewien czas.
Oszuści.

FreeWare_RK   20 #49 29.06.2015 18:42

@abrateks: Nigdy nie mów nigdy. Avasta też nigdy nie miałeś mieć :P ale ja Ci powiem, że dobrze, że miałeś bo co jakiś czas wypada sprawdzić w jakiej kondycji soft jest, jak się spisuje itd.

abrateks   10 #48 29.06.2015 15:35

@FreeWare_RK:
Ale ja naprawdę nie zmienię :)

FreeWare_RK   20 #47 29.06.2015 15:13

@abrateks: Doprawdy? No zobaczymy. Myślę, że za góra kilka dni przejdziesz na co innego? W sumie fajnie, że tak robisz bo obczaisz większość softów dobrych a nie uczepimy się jednego i cały czas jeden. No ja mam co prawda SAP i nie zmieniam ale do niego coś dinstalowuje.

abrateks   10 #46 29.06.2015 15:08

@FreeWare_RK:
Oj, chyba węch Ci zawodzi ;)

FreeWare_RK   20 #45 29.06.2015 15:02

@abrateks: Długo to nie potrwa :) coś tak czuję.

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.