r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Awaria w ING – brak dostępu do aplikacji mobilnej i serwisu internetowego

Strona główna AktualnościINTERNET

Niedawno pisaliśmy o premierze nowej aplikacji mobilnej przeznaczonej dla klientów ING Banku Śląskiego, która wprowadzała między innymi obsługę BLIK-a. Niestety, w działaniu programu pojawiają się problemy – liczni użytkownicy zgłaszają brak możliwości wykonania w aplikacji podstawowych czynności.

Jak zwykle w takich przypadkach, miejscem, gdzie klienci najaktywniej wyrażają swoje rozczarowanie, jest oficjalna strona banku na Facebooku. Zwracają oni uwagę, że szczególny problem stanowi czas wystąpienia awarii, gdyż dziesiątego dnia miesiąca duża część z nich otrzymuje wynagrodzenie. Niestety, jak dotąd wszystkie komentarze banku utrzymane są w tonie podobnym do poniższego.

W praktyce nie działać ma dostęp do usług bankowych zarówno za pomocą serwisu internetowego, jak i aplikacji mobilnej: w pierwszym przypadku zobaczyć można komunikat informujący o błędnym loginie, w drugim aplikacja informuje o błędzie w pobieraniu danych. Klienci zarzucają także bankowi wcześniejszy brak oficjalnego stanowiska w tej sprawie, gdyż wcześniej mieli być jedynie informowani, że problemy z dostępem są efektem prac modernizacyjnych, a nie awarii systemu.

r   e   k   l   a   m   a

Co ciekawe, serwis Cashless.pl informuje, że dostęp do logowania jest możliwy za pomocą starszej wersji aplikacji mobilnej i serwisu, jednak część lwia funkcji jest tam nieaktywna.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.