r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

BOK Microsoft bardziej dostępny

Strona główna Aktualności

Polski oddział Microsoft wprowadził zmiany w usługach teleserwisowych świadczonych swoim klientom. Najważniejsze z nich to wydłużenie godzin pracy Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz usprawnienie usługi aktywacji produktów, a także stworzenie nowego call center Microsoft w Szczecinie. Numery telefonów BOK oraz informacji handlowej nie uległy zmianie.

Od 1 września wydłużono godziny pracy BOK, które teraz będzie przyjmowało zgłoszenia w dni powszednie w godzinach 8.00 - 18.00. Zmiana ta dotyczy zarówno telefonicznej pomocy technicznej (hotline), jak i informacji handlowej (infoserwis). Microsoft udostępnił również usługi aktywacji produktów w większym wymiarze godzin i obecnie świadczy je przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Dodatkowo firma Microsoft uruchomiła również nowe call center Microsoft w Szczecinie, które działa od końca sierpnia b.r.

Zależy nam bardzo na komforcie naszych klientów, a więc na zapewnieniu im sprawnej, szybkiej i wygodnej obsługi w dogodnym dla nich momencie. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pewne modyfikacje w naszym Biurze Obsługi Klienta. Jesteśmy przekonani, że zarówno wydłużenie godzin pracy BOK, jak i inne zaproponowane przez nas udogodnienia, zapewnią wszystkim interesantom skrócenie oczekiwania na pomoc oraz możliwość uzyskania porady zawsze, kiedy będą tego potrzebować - tak skomentował tą informację Bartłomiej Danek, rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft.

Klienci mają nadal do dyspozycji dwa numery telefonu: do BOK - 0 801 308 801 oraz lokalny infoserwis - (22) 594 19 99.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.