r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Bez ograniczeń w spieniężaniu: reklamy na Snapchacie także pomiędzy Stories

Strona główna AktualnościOPROGRAMOWANIE

W ostatnim czasie informowaliśmy o nowej wersji Snapcahta na Androida. Mimo że sporo w niej błędów, to nie zaszkodzi to z całą pewnością liczbie użytkowników. Podobnie jak ogłoszone właśnie plany zwiększenia liczby reklam w aplikacji. A ich forma nie będzie bynajmniej należeć do mało inwazyjnych.

Jak pisze magazyn Adweek, Snapchat ma zamiar zwiększyć zyski z reklam aż do miliarda dolarów. W zeszłym roku kwota ta wyniosła 59 milionów, plany są zatem ambitne, a wygląda na to, że największy wpływ będą miały właśnie na końcowego użytkownika.

Reklamy będą bowiem prezentowane pomiędzy Stories. Są to zdjęcia bądź krótkie filmy, które użytkownik udostępnia wszystkim znajomym, a nie tylko – jak ma to miejsce w przypadku klasycznych snapów – wybranym użytkownikom. Stories są widoczne w aplikacji przez określony przez autora okres, a wyświetlanie kolejnych odbywa się automatycznie. Wkrótce to właśnie pomiędzy nimi będzie można zobaczyć reklamy.

r   e   k   l   a   m   a

Jedną z cech Stories jest to, że można przerwać ich wyświetlanie i przejść do kolejnego za pomocą jednego pacnięcia. Tak samo ma się dziać, przynajmniej z początku, z reklamami. Z drugiej strony będą to materiały wyświetlane na pełnym ekranie, z dźwiękiem i możliwości interakcji, na przykład poprzez wykonanie gestu.

© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.