Bezpłatne wsparcie techniczne Visty SP1 dla każdego

Bezpłatne wsparcie techniczne Visty SP1 dla każdego

Wojciech Kowasz
24.03.2008 22:38

Choć Service Pack 1 dla systemu Windows Vista został ukończony na początku lutego, dopiero w połowie marca Microsoftudostępnił go publicznie (choć na razie tylko w pięciujęzykach, bez polskiego) w witrynie Windows Update i centrumpobierania. Jest więc rzeczą zupełnie naturalną, że zaczęłypojawiać się problemy związane z instalacją dodatku i jegokompatybilnością z oprogramowaniem trzecim. Okazuje się, że aby uzyskać oficjalną pomoc techniczną ze stronyMicrosoftu wcale nie trzeba ponosić opłat według standardowegocennika (lub "marnować" przysługujących bezpłatnych zgłoszeń). Bezwiększego rozgłosu uruchomiona została międzynarodowa bezpłatnapomoc techniczna dla wszystkich użytkowników Windows Vistainstalujących dodatek Service Pack 1. Z bezpłatnej pomocy technicznej można skorzystać przez rok, do 18marca 2009 roku. Co ważne, pomoc jest dostępna w języku polskim. Można wybrać kontakt e-mailowy (czas odpowiedzito jeden dzień roboczy) lub telefoniczny. W języku angielskim można dodatkowo skorzystać z indywidualnegochatu z technikiem. Należy jednak pamiętać, że zgłoszenia mogądotyczyć tylko i wyłącznie problemów związanych z instalacją SP1bądź niezgodnością dodatku z pozostałym oprogramowaniem. Dobrąwiadomością jest natomiast fakt, że o pomoc bezpośrednio doMicrosoftu mogą zgłaszać się także posiadacze licencji OEM, gdzienormalnie za wsparcie odpowiada producent sprzętu. Nie każdy wie, że podobne wsparcie było świadczone także przyokazji wydania dodatku Service Pack 2 do systemu Windows XP.Również i tym razem przydałaby się jakaś informacja chociażby wwitrynie produktu. Szkoda, że cała akcja nie ma większej promocjize strony Microsoftu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (67)