Bezpłatny AVG Anti-Virus 7.5 do pobrania

Niespełna trzy tygodnie po premierze pakietu zabezpieczającego AVG Internet Security w wersji 7.5, firma Grisoft wydała analogiczną wersję jednego z najpopularniejszych, bezpłatnych programów antywirusowych - AVG Anti-Virus.

AVG Anti-Virus to darmowy (do użytku domowego) program antywirusowy wyprodukowany w Czechach. Wyposażony jest w skaner rezydentny sprawdzający każdy otwierany plik, działający z Outlookiem i Outlook Express'em moduł skanujący pocztę e-mail oraz skaner główny. Program ma przyjazny i prosty interfejs, wiele opcji, w tym m.in. okresowe skanowanie całego dysku, automatyczne uaktualnianie baz wirusów. Sam skaner, dzięki analizie heurystycznej, jest dość skuteczny w wyszukiwaniu i unieszkodliwianiu również jeszcze nieznanych wirusów. Od wersji 7.5 oferuje udoskonalony silnik zapewniający pełną kompatybilność z najnowszym systemem operacyjnym Windows Vista przy poprawionej wydajności skanowania i obsłudze nowych funkcji, takich jak: skanowanie strumieni NTFS, mniejszych plikach aktualizacyjnych i poprawionym interfejsie użytkownika.

AVG Anti-Virus Free Edition 7.5 udostępniamy do pobrania w dziale PROGRAMY -> Bezpieczeństwo -> Programy antywirusowe

© dobreprogramy

Komentarze

Virek (niezalogowany) 18.10.2006 22:17 #1

ciekawe czy jest skuteczniejszy niż avast? Przydałby się jakiś test.

aXimo (niezalogowany) 18.10.2006 23:03 #3

Wedle podanego testu AVG nie jest skutecznijszy od Avast!'a

gardner (niezalogowany) 18.10.2006 23:04 #4

ma lepsza heurystyke niz avast..avast bazuje na starym silnku, ktory nie zawsze jest skuteczny..natomiast avg ciagle sie rozwija i smiem twierdzic , ze jet jednym z najlepszych antywirow..oczywiscie zaraz kontestatorzy przytocza wyniki lobbystycznych rankingow..ludzie wyprobujcie avg sami..nie sluchajcie sugestii..zobaczycie sami,ze nie zawiedzie was ten antywir

mic. (niezalogowany) 18.10.2006 23:38 #5

jak widać z testu na podanym linku i jak sam się pzrekonałem, najlepszym bezpłatnym av jest aol.
silnik kaspersky'ego swoje robi

Virek (niezalogowany) 18.10.2006 23:44 #6

widze że ten nowy darmowy antyvir AOL ma niezłego kopa ;)

qlawy (niezalogowany) 19.10.2006 00:07 #7

a ja zostane przy moim NOD32 :)

Piotr - avg.pl (niezalogowany) 19.10.2006 06:59 #8

AVG jest bardzo skutecznym antywirusem. Wersja bezpłatna posiada sporo ograniczeń w interfejsie w porównaniu do wersji komercyjnej, jednak skuteczność pozostaje na tym samym poziomie. Największą zaletą AVG w porównaniu do konkurencji jest z całą pewnością zasobożerność. AVG jest prawie "nieodczuwalne" dla komputera, o czym świadczą wymagania systemowe i opinia bardzo wielu zadowolonych klientów.

mic. (niezalogowany) 19.10.2006 09:11 #9

może skomentuję post powyżej
używam wspomnianego przeze mnie powyżej aol, którego dwa procesy zużywają niewiele ponad 10 mb ramu
nie wiem czy avg jest bardziej 'nieodczuwalny'

kris (niezalogowany) 19.10.2006 09:37 #10

ja mam w pracowni wszkole avg na cel300 i 32mb ramu i to nawet dziala ale aol nie sprawdzalem

gardner (niezalogowany) 19.10.2006 13:35 #11

aol nadinterpretuje tak jak kaspersky dlatego ma tak ,,wysoka,, wykrywalnosc..poza tym przy rejestracji aol ,,odsprzedaje,, wasz dane do firm ,ktore pozniej instaluja wam wszelakiego rodzaju spy..avg juz uzywam 6 miesiecy i jestem bardzo zadowolony.

Karol (niezalogowany) 19.10.2006 14:36 #12

Używam tego programu od roku czasu razem z zaporą Windows. Program jest po prostu najlepszy. Po co "kraść" Nortona czy coś innego, skoro zupełnie za darmo coś równie dobrego. Mój komputer nigdy wirusa na oczy nie widział :-) A do tego jest nieodczuwalny w pracy systemu.

xubuntowiec (niezalogowany) 19.10.2006 15:14 #13

Do DP - Kiedy wreszcie stworzycie ten dział linuksowy? Tylko proszę prowadźcie go w tej formie jak DP- po prostu programu do systemu, bez nawijania o tej opensource`owości itp. Ja Xubuntu używam dlatego ponieważ nie miałem styczności z lepszym dla mnie osem, i argumenty, że jest on "free for all" itp. mnie nie interesują.

Galaktyczny Edek (niezalogowany) 19.10.2006 15:45 #14

AVG jest calkiem w porzadku, zwlaszcza pod wzgledem "lekkosci" ma IMO tylko dwoch konkurentow - NODa i F-Prota. Niestety darmowa wersja ma dwie wady (w kazdym razie poczta wychodzaca): doklejanie reklam do poczty wychodzacej co budzi liczne watpliwosci (zarowno prawne, bo nie wiem czy osoby do ktorych ewentualnie wysylam poczte wyrazily na to zgode, jak i praktyczne - Interia tez dokleja reklamy, wiec na niektorych serwerach zagranicznych Interia + AVG = ciecie poczty jako spamu, bo taka "kombinowana" sygnaturka przekracza tolerancje filtrow antyspamowych) oraz mala liczba skanowanych archiwow (pamietam, ze kiedys to bylo bodajze 14 formatow, brak bylo m.in. 7-Zip, dla porownania Avast skanowal 31 formatow)

Lelek Kozodoj (niezalogowany) 19.10.2006 16:24 #15

Być może skuszę się na dłuższe testy AVG, ale zmartwiło mnie to doklejanie reklamki na końcu... Kończy mi się za pewien czas licencja na NOD32, który i tak przez ostatnie lata pozostawał u mnie bezczynny.

Inna sprawa, że zawsze jako antywirusa wzorcowego używam Kasperskiego - tyle, że nie jako skanera rezydentnego, bo jest po prostu za wolny. Zwróćcie uwagę, że jedynie Kaspersky (i programy używające jego silnika) wypadają bardzo dobrze niezależnie od metodologii wykonywanych testów (no może w heurystyce KAV jest co najwyżej przeciętny) - niezależnie czy są to testy komercyjne odbywające się wg jakichś powtarzalnych i zdefiniowanych zasad, czy też wykonywane przez rozmaitych zbieraczy wirusów.
Inne antywirusy (jak np. NOD32, którego bardzo cenię) mają znacznie bardziej zróżnicowane wyniki gdy spojrzymy przekrojowo na wiele testów dostępnych w Internecie. Choć NOD jest jak na razie niedościgniony w heurystyce.

tancerz78 (niezalogowany) 09.11.2006 20:56 #16

kożystam i jestem BARDZO zadowolony
już mi 2 razy PC poratował :D

Aga (niezalogowany) 12.11.2006 12:32 #17

Aktualnie mam na dysku trojana...Nawet zawodowy informatyknie potrafił go usunać...Nie wspomne juz ze Avast również sobie nie radzi...Czy jest jakis konkretny program na trojana ktory z pewnoscia by go usunął??

Marko (niezalogowany) 21.11.2006 11:29 #18

Ja polecam Avira anti vir personal edition classic,bije wszystkie wyżej wymienione antywirusy,miałem trojana co Nod go nie mógł usunąć ani nawet Kaspersky a ten sobie poradził bez problemu,jedyna wada to brak skanowania poczty no i wersja angielska

kama (niezalogowany) 29.12.2006 17:06 #19

AVG to niezły program.............zostal mi polecony przez informatyka i dobrze sobie radzi z trojanami............

Mirek (niezalogowany) 01.02.2007 22:52 #20

AVG to świetny program, z powodzeniem konkuruje z kaspersky i resztą.

miałem kasperski 6.00.303 odpowiednik aol active vierus shield - kasper sprawowal sie świetnie, komputer, bardzo szybki i lekki jednocześnie, natomiast !! aol choć na tym samym silniku to przy 2 procesach już męczy komputer, nie chodzi o pobieranie pamięci, bo mało jej zabiera, lecz te jedynie 2 procesy powodują ciągłe skanowanie - to jest słyszalne po pracy wiatraka i temperaturze procesora, taka sama sytuacja była z avirą, też ciągłe skanowanie po kazdym kliknięciu w klawiaturę, wniosek programy z oddzielnymi modułami (większą ilościa) lepiej się sprawują podczas pracy komputera (przykład kaspersky 6.00.303 a jego 2-u modułowy odpowiednik AOL AVS 308) dla komputera to 2 zupełnie inne programy.
Przy AVG (AVAŚCIE TEŻ) komputer chodzi lekko, b. szybko i cicho - a skuteczność 100% z czarnej listy + her nieznanych = super

Polecam każdemu sprawdzenie przykładu, który podałem - aby sprawdzić jak program pracuje realnie w PC.

supra (niezalogowany) 09.04.2007 13:44 #21

ja mam AVG 7.5 i jest 100 razy lepszy niz avast i panda

supra (niezalogowany) 09.04.2007 13:46 #22

ja mam AVG 7.5 i jest 100 razy lepszy niz avast i panda

4EVER (niezalogowany) 18.05.2007 16:38 #23

Tez mam avg i uwazam ze to naj naj program ogólnie !!!! POLECAM !!!

Graba (niezalogowany) 23.05.2007 16:45 #24

Słaby mam codziennie po ok. 15 wirów

młody (niezalogowany) 11.06.2007 17:26 #25

Skąd można pobrać AVG 7.5.Z góry dzięks

Danio (niezalogowany) 27.07.2007 10:14 #26

jak pobrac??~~!!

Axel (niezalogowany) 27.12.2007 01:41 #27

AVG strasznie "muli" mi kompa. I te ciagłe alerty...nei polecam. Wolę Avasta

Nisia (niezalogowany) 23.01.2008 22:49 #28

mam avasta, ale już miałam parę wirus. Chciałabym mieć jak najmniej, czy avg 7.5 ochroni mojego kompa przed wirusami ??? odpiszcie czekam. z góry dzieks

xMEn (niezalogowany) 24.01.2008 20:37 #29

bardzo dobry program co tu duzo gadac

X-men (niezalogowany) 19.02.2008 23:18 #30

dobry

dawid (niezalogowany) 08.03.2008 09:57 #31

Spoko antywirus polecam go wszystkim którzy cenią sobie bezpieczeństwo komputera:)

stojko1 (niezalogowany) 10.05.2008 21:37 #32

fajnyprogram

zniesmaczony (niezalogowany) 25.06.2008 21:29 #33

próbuje otworzyć to cudo i nic ... co jest grane

krytyk (niezalogowany) 28.06.2008 13:42 #34

nie wiem co mam o tym myslec Mialem na poczatku avg i przez jakis czas bylo ok ale puzniej komp nalapal pare wirusow i dupa blada Niby powykrywal i pousuwal wirusy ale wciaz bylo cos nie tak Potwm mialem Kasperskiego i stwiwrdzam ze do ***** A nod32 mam teraz i niby dziala ale komp muli ciezko sie wlacza niewiem jaki anty wirus wkoncu zamontowac na kompa Zawsze jest cos nie tak z kazdym anty virusem ale dla kompa niewazne czy masz jeden wirus czy jest icz milion sto Kazdy moze narobic szkody ****** NO

seba71 (niezalogowany) 19.09.2008 17:06 #35

mam wirusa WIN32 nie mogę go usunąć.avast 4.8 nie może go usunąć co robić??napiszcie

Rafał (niezalogowany) 29.09.2008 17:26 #36

jak z tąt ściągac

szczurek80 (niezalogowany) 23.10.2008 19:29 #37

witam powiem wam że AVG jest ok avast nawet do pięt mu nie dorasta jest skuteczny naprawde !!!

KAMIL (niezalogowany) 27.11.2008 15:43 #38

GDZIE JEST SPOLSZCZENIE DO AVG ANTI-VIRUS FREE.ODPISZCIE

bbbbbbbbbbb (niezalogowany) 06.04.2009 13:07 #39

nie moge dalej kontynupowac tego antywirusa gdyz nie podaja jak dalej postepowac pisza ze za darmo a podana jest cena co dziwne cena jest po polsku a reszte obslugi po anglisk

ewa (niezalogowany) 01.05.2009 20:40 #40

jest ok ..bardzo dobry program

acid (niezalogowany) 07.05.2009 11:13 #41

7.5 jest super. lepszy od 8.0 i 8.5 które o wiele bardziej obciążają system i poza tym potrafią wywoływać w systemie dziwne błędy! (blokowanie poczty, problemy z aktualizacją, bluskriny itp..)

;P hehe (niezalogowany) 10.05.2009 08:06 #42

tak jest skuteczny,posiadam go sama w domu
jeśli nie wierzycie pisać na e-mail kasia96x@poczta.onet.pl ;P pozdrawiam

... (niezalogowany) 01.07.2009 11:40 #43

jest ok ...

czarna5021 (niezalogowany) 17.08.2009 11:42 #44

noooo.. ;) ten antivirus jest bardzo dobry:)

churpynka (niezalogowany) 06.11.2009 20:50 #45

hej. mam od nie dawna kompa a potrzebuję ściągnąć anty wirusa chciałam AVG ale nie wiem jak go pobrać czy może ktoś mi pomóc??

Torunianin (niezalogowany) 03.03.2010 23:50 #46

siema wszystkim własnie tak czytam wasze komenty i nie wiem co zrobic czy wybrac avg czy aol pomocy

Natiq (niezalogowany) 05.03.2010 08:18 #47

Ela Super

kupeczka (niezalogowany) 08.04.2010 22:00 #48

zobaczymy co to za noworodek

ja86 (niezalogowany) 06.05.2010 15:03 #49

czy moze ktos mi podac link zeby sciagnac dobrego anty wirusa

Dalia1 (niezalogowany) 27.05.2010 22:37 #50

PORADŹCIE MI KOCHANI, czy do tej wersji jakiś firewallek sobie zainstalować? jaki proponujecie? miałam wcześniej pełną wersję AVG IS i jestem zadowolona,chicho, beż obciążeń i sprawnie działa sobie w tle, po zakończonej licencji zapytał czy chcę się przekonwertować na tą bezpł.AVG i tak też zrobiłam, szkoda,że jest uboższa, uroki niepłacenia... jaki więc firewall do tego?????

FEL (niezalogowany) 08.07.2010 17:48 #51

EKSTRA

Anonim (niezalogowany) 14.07.2010 19:10 #52

ja chce avg 7.5 ale jak to pobrac

Pac'k (niezalogowany) 27.07.2010 18:55 #53

jak to sie ściąga

kariol (niezalogowany) 03.08.2010 09:17 #54

to wersia próbna

MMMKKK (niezalogowany) 21.09.2010 19:25 #55

CZY TO JEST SKUTECZNE?

ja 12 (niezalogowany) 02.08.2011 14:16 #56

dobry jest

Kazioelektryk  18.03.2012 08:37 #57

Z grubsza biorąc to programy AVG wygląndają ładnie.
Usuwają typowe wirusy które są jednak łatwe do zindentyfikowania oraz usunięcia. Problem zaczyna się wtedy gdy uruchamiamy nowy program np.ABELSOWTBACKUP do tworzenia kopi zapasowych
no i wtedy zaczyna się problem--AVG stoi bezczynnie jak muł na pustyni ,opisałem to w recenzji dla programu ABELSOFTBACKUP w portalu dobre programy utraciłem dane na 3 dyskach , --dlaczego bo program ABELSOFTBACKUP dokonał zmian w wpisach rejestrowych oraz cylindrach rozruchowych --program okazał się nieskuteczny w blokowaniu wpisów w rejestrach systemowych, po konsultacji z profesorem informatyki tylko programy Norton oraz Kasperski mają takie moce aby blokować wpisy--oczywiście złośliwe.W tych sprawach wysłałem stosowne pisma urzędowe
podkreślające że program może być mało inteligentny ale musi informować czy też ostrzegać przed takimi złośliwymi wpisami.
zgliczyński.kazimierz9@gmail.com.

Kazioelektryk  18.03.2012 08:44 #58

Uwaga prawna: Każdy użytkownik programu ma prawo zapytać pisemnie jego twórcę , autora , sprzedawcę , producenta , firmę
o zalety i wady programu--jakie ma możliwości dany program.
Bo w reklamach widać tylko dobre strony a co siedzi w środku to się dopiero zobaczy po miesiącu czy nawet po 3 miesiącach w trakcie użytkowania.
zgliczynski.kazimierz9@gmail.com

blacha34354 2 (niezalogowany) 25.04.2012 17:37 #59

jest okej

NIEZNANY SFGAME (niezalogowany) 05.05.2012 15:01 #60

Ja tam mam avasta i nie wole nie ryzykować...

jak??? (niezalogowany) 07.05.2012 20:32 #61

jak go zainstalować?

? msp (niezalogowany) 30.01.2013 14:34 #62

mam nie avast :) zainstalowac jak nie ???/ avast :)

prywatny (niezalogowany) 15.02.2013 19:26 #63

siema sluchajcie kory jest dobry anti virus chroni strony podczas przeglodania neta oczywiscie bezplatny

eg (niezalogowany) 11.11.2013 10:30 #64

@Virek (niezalogowany): lecz sie avast to najgorsze guwno jakie jest

Anonim (niezalogowany) 26.12.2013 15:16 #65

jak pobrać

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.