BitDefender Internet Security 2011 - licencje już w profilach!

Udostępniliśmy właśnie klucze licencyjne dla osób, które zarejestrowały się w celu otrzymania bezpłatnej, rocznej licencji na pakiet BitDefender Internet Security 2011 z okazji ósmych urodzin vortalu dobreprogramy. Producent przygotował też specjalną ofertę dla spóźnialskich, którzy nie zdążyli się zarejestrować 7 grudnia.

BitDefender Internet Security to pakiet przeznaczony do kompleksowego zabezpieczania komputera. W jego skład wchodzą Antivirus - program antywirusowy, Firewall - zapora sieciowa blokująca niebezpieczne skrypty i dialery, zabezpieczająca przed atakami hakerów z zewnątrz i filtrująca informacje wysyłane przez użytkownika, Antispam - moduł do ochrony przed spamem tj. niepożądanymi wiadomościami e-mail o charakterze reklamowym, Antispyware - moduł monitorujący system pod kątem zagrożeń ze strony oprogramowania szpiegującego oraz Parental Control - moduł umożliwiający blokowania dostępu do wybranych stron internetowych, blokowanie dostępu do Internetu w określonym czasie (np. w czasie przeznaczonym na odrabianie lekcji), a także blokowanie wybranych aplikacji.

Pakiet, całkowicie za darmo, 7 grudnia mógł pobrać absolutnie każdy, kto posiadał konto w naszym serwisie. Zgodnie z obietnicą każdemu, kto pobrał nasz urodzinowy prezent udostępniamy teraz bezpłatnie klucz licencyjny. Pozwoli on na korzystanie z pełnej wersji BitDefender Internet Security 2011 przez rok na jednym komputerze. Klucz można znaleźć w nowej części profilu użytkownika w naszym serwisie - po zalogowaniu wystarczy kliknąć link "Zarządzaj" w prawym górnym rogu strony głównej vortalu, a następnie przejść na zakładkę "Licencje".

Dla tych, którzy nie zdążyli zarejestrować się 7 grudnia producent wraz z polskim dystrybutorem pakietu BitDefender, firmą Marken, przygotował specjalną ofertę. Ta oferta to 50% rabatu na zakup rocznej licencji jednostanowiskowej na produkty z rodziny BitDefender: AntiVirus Pro 2011, Internet Security 2011, Total Security 2011 oraz AntiVirus for Mac 2011.

© dobreprogramy

Komentarze

Nathan7   3 #1 14.12.2010 14:06

Wielkie dzięki :D

bladel   3 #2 14.12.2010 14:07

strasznie muli ten bitdefender, dotychczas uzywałem aviry premium i chyba przy niej zostane jest lekka jak piórko...

  #3 14.12.2010 14:08

w profilach i na allegro :)

lubicz   4 #4 14.12.2010 14:08

Ano jest... dzięki.

abrakadabra77   4 #5 14.12.2010 14:09

i jakoś nie mam

abrakadabra77   4 #6 14.12.2010 14:11

ok poprawka znalazł się(nie da się edytować postów?)

command-dos   13 #7 14.12.2010 14:12

czy Wam też posypała się zakładka Licencje w profilu - graficzka tej zakładki jest lekko niedopasowana ;) używam chromium 8.0.552.215 (67652) Ubuntu 10.10

antiferno   5 #8 14.12.2010 14:13

dlaczego moj klucz zaczyna sie od " GEJ" ? :|

rocanon   3 #9 14.12.2010 14:14

Jest kluczyk. Dzięki.

@bladel
Też zauważyłem lekkie zmulenie przy otwieraniu stron i niektórych programów. Procesora prawie nie rusza, za to zjada sporo RAM-u.
Według mnie to taka średnia półka; wyżej niż Avast, GData, niżej niż Norton, Kaspersky, Eset.

zuby   3 #10 14.12.2010 14:14

Mam pytanie, czy trzeba go aktywować kluczem od razu czy można go zachować na później (mam jeszcze pół roku ważnej licencji na inny program)?

command-dos   13 #11 14.12.2010 14:22

i poszliiii ;) http alledrogo / licencja-bitdefender-internet-security-2011-1st-i1369321980.html

stawosz   2 #12 14.12.2010 14:22

@command-dos
U mnie na firefox wszystko graficznie jest ok
Dzięki za klucz

dethloe123   5 #13 14.12.2010 14:30

@command-dos
;)

Pablo55   6 #14 14.12.2010 14:31

Fajnie się złożyło. Akurat przyszedł zakupiony nowy komputer. Zaraz się zainstaluje. Dzięki za licencję. :)

Dimatheus   12 #15 14.12.2010 14:31

Hej,

Wielkie dzięki za kluczyk. No cóż - czas zainstalować go na kompie żonki... :)

Pozdrawiam,
Dimatheus

command-dos   13 #16 14.12.2010 14:31

@stawosz - na firefoxie też jest ok, ale dopiero po odświeżeniu (F5). Ale za klucz, to nie mi dziękujesz? ;)

dethloe123   5 #17 14.12.2010 14:34

@command-dos
Właśnie zmienił lokalizację na "Internet"

elefantom   1 #18 14.12.2010 14:35

Obecnie nie posiadasz żadnej licencji przypisanej do konta.gdzie ten klucz?

  #19 14.12.2010 14:37

nie wiem czemu ale jak wczesniej miałem BitDefender po polsku dział gorzej niż w wersji UK...:/ w Polskiej (instalka ponad 200 MB ) mulił mi net a wersji angielskiej (tej co instalalka zajmuje mało miejsca i sama dościąga komponenty) działa zdecydowanie lepiej... u was też tak jest??

master_zonk6   7 #20 14.12.2010 14:40

dane przetworzone to pora na "prezent" ;). Gratuluję wszystkim ;)

stawosz   2 #21 14.12.2010 14:41

@command-dos
jasne że nie tobie
Tobie mogę podziękować za propagowanie Linuksa

kkamilek3   4 #22 14.12.2010 14:44

Pytanie do Adminów
Czy jest jakiś limit czasowy do kiedy muszę aktywować klucz w programie?

command-dos   13 #23 14.12.2010 14:47

@dethloe123 - może widzi, że go namierzyliśmy ;) jestem ciekaw, czy ten hipek może wystawić fakturę :) z tego co pamiętam, licencja z konkursu nie jest na sprzedaż, więc sprzedaż tejże licencji byłaby w takim przypadku niezgodna z prawem. Oczywiście panuje domniemanie niewinności, więc nikogo tu oczywiście nie oskarżam, a aukcję podaną przeze mnie wcześniej traktuję jako zbieg okoliczności...

ades   4 #24 14.12.2010 14:48

Wielkie DZIĘKI. Właśnie spodziewam się drugiego komputerka i będzie jak znalazł :)

ades   4 #25 14.12.2010 14:48

Wielkie DZIĘKI. Właśnie spodziewam się drugiego komputerka i będzie jak znalazł :)

Robinsongg   1 #26 14.12.2010 14:49

Hmm, ja uważam że wielu z nas nie docenia BitDefendera według mnie ten antivirus od kilku lat to czołówka ale nigdy nie mógł się przedostać przez takie grono jak Norton, Kaspersky czy NOD, to dlatego że te antywirusy są bardzo dobre rozeklamowane. Niestety jedyna wada która idzie na niekorzyść to zbyt duże wymagania sprzętowe BitDefendera. Ale w różnych testach jest zawsze bardzo wysoko. Dla mnie nie jest gorszy niż kaspersky, nod, czy Norton! w najnowszym teście antywirusów na av-comparatives.org wypada bardzo dobrze. Dobrze wypada również w teście http://www.matousec.com. gdzie zdobywa 84% ustępuje tylko Kasperskyemu. Ale wystarczy Comodo Internet Security z BitDefenderem i szafa gra.

dymsza4   5 #27 14.12.2010 14:52

Dzięki bardzo. Pozdrawiam wszystkich :)

boziuu   1 #28 14.12.2010 14:55

Troszkę muli, ale jak to mówią darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda xD

command-dos   13 #29 14.12.2010 14:57

@stawosz - :)
@master_zonk6 - no i? Dawniej nie było problemu, jak w książkach telefonicznych był numer telefonu, adres, imię i nazwisko. Odkopiesz taką książkę, to jeszcze część numerów i większość adresów może się zgadzać. Poza tym, skąd pewność, że dane w profilach są prawdziwe? Co redakcji, lub producentowi programu, po niezweryfikowanych danych i spamowym mailu? Ja bym trochę wyluzował, jeśli chodzi o prywatność, a w zasadzie jej brak. Pewnie google wiedzą więcej o Tobie, niż Twoja kobieta ;)

neomod   4 #30 14.12.2010 14:58

I już na alledrogo, wśród nowych aukcji widać osoby które chcą się dorobić. Jedna osoba sprzedaje za 30zł a druga za 60zł.

dethloe123   5 #31 14.12.2010 14:59

@command-dos
Wiadomo było od początku, że tak się skończy. Prawdopodobnie nie wystawia F-VAT. Za chwilę wyśle do niego wiadomość z pytaniem skąd sprzedaje klucze i jaką mam pewność, że klucze są autentyczne.

lechwos   3 #32 14.12.2010 15:03

było jest i będzie Polak to kombinator

command-dos   13 #33 14.12.2010 15:04

@dethloe123 - no, czekam na wieści z niecierpliwością :) Czego ludzie nie zrobią dla kilku złotych: najpierw bieg po karpia, a teraz... ahhhh, szkoda gadać.

kikos1990   1 #34 14.12.2010 15:13

jak narazie Bitdefender mi sie podoba :). Ciekawe czy bede chcial wrocic do darmowej aviry.

  #35 14.12.2010 15:13

Obecnie nie posiadasz żadnej licencji przypisanej do konta :) na razie nic

ahor195   1 #36 14.12.2010 15:27

Dziękuje

Robinsongg   1 #37 14.12.2010 15:29

Ehhh wystarczyło że ktoś założy konta na 10 różnych emailach w czasie promocji i dostał 10 kluczy do BitDefendera...więc ma co sprzedawać. Zobaczył że internet security kosztuje 50 euro a sprzedaje po 20 po 2 nic mu sie nie da zrobić bo powie że ich nie ukradł tylko zdobył w konkursie a jego znajomi zakładali konta i nie chceli kodów to dali mu..

kodziro   1 #38 14.12.2010 15:31

Ja za to zauważyłem ciężkie zamulanie i odinstalowałem pakiet jeszcze zanim dostałem klucz.
Może go komuś podaruję?
Ale komu zrobić taki prezent? ;)

  #39 14.12.2010 15:34

nawet za darmo tego nie chciałem ;)

Tomq74   4 #40 14.12.2010 15:38

Dzięki za kluczyk.Po nowej zakładce "LICENCJE" można stwierdzić że będzie ich więcej...oby tak dalej DP. Pozdrawiam wszystkich

Agucha   1 #41 14.12.2010 15:39

- a klucz dla mnie ... gdzie ?! :(

andrzej823   1 #42 14.12.2010 15:40

Wielkie dzięki za klucz

zord   3 #43 14.12.2010 15:42

Obecnie nie posiadasz żadnej licencji przypisanej do konta
i tyle go widzieli :P

dethloe123   5 #44 14.12.2010 15:51

@Tomq74
Może pomyśleli już na przyszły rok ;)

jerzysowa   1 #45 14.12.2010 15:52

U mnie też jest: Obecnie nie posiadasz żadnej licencji przypisanej do konta.gdzie ten klucz?

tomekancu   2 #46 14.12.2010 15:56

Sory ale mam problem mi przy instalacji pojawia się: "Wprowadzony klucz licencyjny jest już używany przez produkt. Nie możesz zarejestrować produktu 2 razy tym samym kluczem"
Nie wiem o co chodzi. Klucz wpisuje poprawnie. Zrobiłem kopiuj wklej ale nie pomogło. Prosze o pomoc.

SnakeVG   6 #47 14.12.2010 16:06

Ja dziękuję za licencję. Wsio działa. :)

student229d   1 #48 14.12.2010 16:12

@up: Już mam, dzięki!

Kecarg   5 #49 14.12.2010 16:15

Dzięki :)

XTac   2 #50 14.12.2010 16:15

Bardzo dziękuję!!!

Oby więcej takich promocji :D

Tomq74   4 #51 14.12.2010 16:15

dethloe123 | 14.12.2010 15:51

A może na gwiazdkę coś fajnego będzie ;P

dethloe123   5 #52 14.12.2010 16:20

@Tomq74
Kto wie, kto wie...

Darth_Predator   3 #53 14.12.2010 16:22

Dzięki za klucz. :-)

mateusz2809   1 #54 14.12.2010 16:25

U mnie też jest: Obecnie nie posiadasz żadnej licencji przypisanej do konta.gdzie ten klucz?

Docent REDAKCJA  10 #55 14.12.2010 16:32

Klucze otrzymali wszyscy użytkownicy, którzy zarejestrowali się na stronie 8lat.dobreprogramy.pl 7 grudnia i zgodnie z regulaminem podali wymagane dane (imię i nazwisko, adres). Jeśli ktoś pomimo tego klucza nie otrzymał, proszę o kontakt mailowy z redakcją i podanie nicka.

dethloe123   5 #56 14.12.2010 16:34

@mateusz2809
Czy podałeś swoje dane na stronie konkursowej (7-ego grudnia) i czy były one prawdziwe?

  #57 14.12.2010 16:37

U mnie po instalacji BitDefendera Internet Security x64 (system win 7 ultimate x64) przestała działać kopia zapasowa wbudowana w system (błąd 0x81000019). Problemem jest mała ilość wolnego miejsca na partycji zastrzeżonej przez system. Ma ktoś ten sam problem czy tylko u mnie coś nie tak?

zDUty   2 #58 14.12.2010 16:38

Dzieki, do kiedy musze aktywowac key-a zeby sie nie przedawnil ???

skpl   1 #59 14.12.2010 16:42

Dzięki!Wesołych Świąt!

Andreas12   3 #60 14.12.2010 16:45

Dziękuję za prezent pod choinkę. Wesołych Świąt

Mlody993   5 #61 14.12.2010 16:48

Szczerze to jakieś żarty, internet zwolnił jak cholera! Nie wiem co jest, ale przy necie 32mb widzę jak obrazki na dobreprogramy.pl czy innych stronach się wczytują, tak powoli że szok! Wyłączyłem kilka opcji, zostawiłem tylko Antywirusa, Firewalla i aktualizacje automatyczne i jest trochę lepiej.

Przy samej instalacji tego czegoś 3 restarty kompa, powaliło producenta. -.- Fakt, zajmuje minimalnie mniej RAMu od Avasta, ale net porażka. Zobaczę co dalej, w razie czego wracam na Avasta. ; p

tom29   4 #62 14.12.2010 16:53

Dziękuję za prezent pod choinkę, W końcu coś wygrałem :)

kikos1990   1 #63 14.12.2010 16:55

wylacz sobie w zakladce antyvirus kilka rzeczy. Np w googlach sie sprawdza czy linki sa bezpieczne. To na pewno strasznie zamula. ja zostawilem tam z tych opcji tylo Antyphyshing dla FF i IE ale nie wiem jak to dziala bo glownie uzywam Opery

zorin   1 #64 14.12.2010 16:58

Dzięki wielkie!

keli   1 #65 14.12.2010 17:00

Wielkie dzięki !!! Pozdrawiam DP.

kuka   2 #66 14.12.2010 17:03

Dzieki ;]

METYS   2 #67 14.12.2010 17:04

A ja jakoś nie mam klucza czyli programik do kosza szkoda tylko mojego czasu dzięki.

DiamondBack   9 #68 14.12.2010 17:06

akurat za 50 dni kończy mi się licencja na ArcaVir... jak nie będzie bardziej mulił to bardzo dobrze :)

wrecker   3 #69 14.12.2010 17:13

Szacun I Wielkie Dięki!!!

Krogulec REDAKCJA  15 #70 14.12.2010 17:13

Wszystkim szukającym łatwego zarobku przypominam, że licencja jest bez prawa do odsprzedaży, a każdy klucz jest unikalny i przypisany do danych konkretnej osoby podanej w formularzu urodzinowym - było to jasno określone w warunkach akcji.

Katiusha   2 #71 14.12.2010 17:21

Nie ma żadnego klucza w zakładce licencje, a przecież rejestrowałam się i wysyłałam dane 7 grudnia... ;(

  #72 14.12.2010 17:23

Krogulec i co z tego ? wszystko mozna sprzedac, a ze nie zgodnie z regulaminem to juz inna bajka :)

kkthx   5 #73 14.12.2010 17:33

ESET Smart Security 4
a
BitDefender IS 2011


Który lepszy ?

  #74 14.12.2010 17:37

Zapisywałem sie 7 grudnia (22:15 potwierdzenie maila), prawdziwe dane a klucza mimo to nie ma ?

Securitas   4 #75 14.12.2010 17:41

Dziekuje bardzo za kluczyk do Bita.Zaraz go sobie zainstaluje.

mobsterek   2 #76 14.12.2010 17:44

Dzięki za "kluczyk" :)

Andreas12   3 #77 14.12.2010 17:45

Win Lin już go zainstalowałem zamiast Comodo.Dziwne dla mnie tylko jest to że może raz używałem triala Bit a wpisując obojętnie jaki adres prawdziwy w trakcie instalacji informuje że taki użytkownik już jest.

  #78 14.12.2010 17:45

Jakoś klucz brak.

Subversive   4 #79 14.12.2010 17:46

Dziękuję za klucz - jest i działa ;)

foreste   7 #80 14.12.2010 17:49

A czy można dać licecje tego programu za darmo dalszej rodzinie ?
bo chce wujkowi prezent zrobić a niema środków na antywirka ;]

dethloe123   5 #81 14.12.2010 17:52

@Naits
Jeśli podałeś poprawne dane to napisz do redakcji.

Dawidd   4 #82 14.12.2010 17:53

Dzięki, Dobreprogramy ;-)

kewy   2 #83 14.12.2010 18:00

dzięki za klucz :) wszystko pięknie działa :) pozdro

herto   2 #84 14.12.2010 18:03

dziękuję za klucz, pozdrowienia dla DP

Andreas12   3 #85 14.12.2010 18:19

WinLin oświeciłeś mój umysł. Dzięki.

lukasamd WSPÓŁPRACOWNIK  17 #86 14.12.2010 18:20

@kkthx:
ESET lżejszy, ale BitDefender bardziej rozbudowany i przy odpowiednim ustawieniu jest raczej i lepszy pod względem wykrywalności zagrożeń.

piotroo   2 #87 14.12.2010 18:31

A ja nie dostałem...jeszcze....

Więc Panowie z dobrychprogramów.pl nie dali mi powodów do napisania dobrego słowa

Robinsongg   1 #88 14.12.2010 18:34

Czy lepszy nie powiedział bym ESET! NORTON< KASPERSKY nie są lepsze od BitDefender! poprostu są bardziej medialne! Dla mnie BitDefender jest bardzo dobry średnia wykrywalość w wielu testach 98% aaa wykrywalność malware 97% a w wykrywalności nieznanych zagrożeń 57 co daje mu 5 miejsce!

duffee   7 #89 14.12.2010 18:41

Dziękuję za licencję. Właśnie zabieram się za testowanie tego programu i może będę korzystać z niego przez rok a potem zobaczymy.

wymarzonykomputer   1 #90 14.12.2010 18:46

brak licencji na koncie

telemahos   3 #91 14.12.2010 18:46

Program do bani. Po zainstalowaniu zobaczyłem pierwszy raz blue screeny na windows 7. Poszedł do śmietnika.

foreste   7 #92 14.12.2010 18:50

Ja dziękuje al e chciałbym wujkowi dać ta licencje pod choinkę
czy można pytam się 2 raz :)

command-dos   13 #93 14.12.2010 18:52

@foreste - mowa jest o sprzedaży, o darowiźnie nic nie wspominano, ale warto się upewnić, też łeba nie dam sobie uciąć, ale wydaje mi się, że można.

roobal   10 #94 14.12.2010 19:03

Dzięki za prezent ;)

Pozdrawiam!

  #95 14.12.2010 19:05

nie narzekajcie ludzie dają za darmo więc korzystajcie moim zdaniem antywir jeden z lepszych pozdrawiam

DiamondBack   9 #96 14.12.2010 19:09

@foreste trzeba było wpisać dane swojego wujka a tak to będziesz musiał zarejestrować program na jego komputerze ze swoimi danymi ;)

foreste   7 #97 14.12.2010 19:22

Licencja będzie namnie ale wujek bedzie ożywać proste ;P
a klucz jest nie używany :P.

cinek40   3 #98 14.12.2010 19:30

Co jest, klucza nie dostałem...

grzesio..   3 #99 14.12.2010 19:43

no jest..dziękować :P

zaq30   4 #100 14.12.2010 19:48

otrzymałem klucz dzięki za prezent świetny portal

ktośtam   4 #101 14.12.2010 19:50

Ponowię pytanie o "datę przydatności" klucza.

MISTER DISASTER   1 #102 14.12.2010 20:00

Dzieki DP
Pozdrawiam

fake91   2 #103 14.12.2010 20:06

DZIĘKUJĘ :)

Neo   9 #104 14.12.2010 20:08

Oj Dziękuję droga redakcjo za prezent. :)
Na pewno skorzystam. :)
Bo akurat kończy mi się licencja innego Antyvirusa.
Więc tym bardziej się przyda. :)


Pozdrawiam.:)

piter12611   1 #105 14.12.2010 20:24

ja jeszcze nie dostałem żadnego klucza
gdzie go szukać ?

Mr.George   2 #106 14.12.2010 20:38

Witam i potwierdzam obecność klucza w moim profilu dziękuje.

123adax   1 #107 14.12.2010 20:39

Dzięki za klucz. Pozdrawiam.

piter12611   1 #108 14.12.2010 20:44

Co jest, ja też klucza nie dostałem..

ktośtam   4 #109 14.12.2010 20:48

A i byłbym zapomniał :D Dziękuję za klucz.

kasia31   1 #110 14.12.2010 20:57

Co jest, klucza nie dostałam...czekała i dupa:( zal.pl

przybylski   5 #111 14.12.2010 21:01

Dziękuje za licencje :)

  #112 14.12.2010 21:14

Zacheta do zalozenia konta ? Hmm ciekawe, czy je mozna chociaz usunac. Swoja droga prosze o taka sama promke, ale dla NIS.

Sinx   2 #113 14.12.2010 21:18

Również dziękuję. Ale z klucza skorzystam po wygaśnięciu licencji na Pandę IS.

Swoją drogą, zwracam się już chyba ogólnie 4 raz, REDAKCJO- Czy można skorzystać z tego klucza przykładowo pod koniec stycznia 2011 by mieć licencję do stycznia 2012?
Szkoda byłoby aktywować już teraz i tracić 1,5 miesiąca.

braszko   1 #114 14.12.2010 21:23

Wielkie dzięki za kluczyk.
Pozdrawiam

duch1969   1 #115 14.12.2010 21:24

Po instalacji Firewall blokuje dostęp do internetu ma ktoś jakiś pomysł na to?

Golo73   2 #116 14.12.2010 21:28

Dziękuję za klucz! Pozdrawiam :-)

mocarzmint   2 #117 14.12.2010 21:53

Co jest, klucza nie dostałem

tomekl80   4 #118 14.12.2010 22:00

Pobrałem, zainstalowałem, zobaczyłem i wykasowałem :). Gorszego muła nie widziałem. To już wolę być bez antywirusa niż z BitDefender!

  #119 14.12.2010 22:01

Sprawdzcie sobie na vb100 ktory z av jest najskuteczniejszy:
http://www.virusbtn.com/vb100/latest_comparative/index

skandyn   8 #120 14.12.2010 22:09

Fajny dodatek. Może się kiedyś przydać.

Pozdrawiam.

pozi78   1 #121 14.12.2010 22:21

Serdeczne podziękowania redakcji dobreprogramy za klucz.Pozdrawiam

kontaganto   2 #122 14.12.2010 22:26

kod otrzymałem, Dzięki.

  #123 14.12.2010 22:47

Prezent = OK
Kod = OK
CI co są nie wdzięczni = Error!

bgd44   1 #124 14.12.2010 23:16

Też dopisuje się do podziękowań redakcji dobre programy za kluczyk
Ps.
Pozdrawiam.

max772   3 #125 14.12.2010 23:17

Z klucz produktu dziękuję. Co do programu to u mnie wersja 64 bitowa trochę przymula (32 bitowej nie testowałem)

zynio   4 #126 14.12.2010 23:22

Okropnie to zamula kompa i neta :( No nie reakcja programów czy neta jest tak okropnie powolna że szok, to zółw jest szybszy na plamie oleju :/

szyp   2 #127 14.12.2010 23:28

ciekawe co zrobiłem źle że licencji nie otrzymałem? szkoda

faloxx   2 #128 14.12.2010 23:36

A co jeśli tamtego dnia nie pobrałem programu? W południe pobieranie zamulało na maxa nie dalem rady pobrać, a wieczorem niestety nie byłem przy kompie i nie pobrałem programu. Klucz mi przyszedł, ale czy będzie działał z normalną pełną wersją programu?

Areh   10 #129 14.12.2010 23:48

Serdecznie dziękuję za licencję.

ildefons   4 #130 14.12.2010 23:49

Dziękować, jak na razie pakiecik sprawuje się lepiej niż myślałem. Mimo wielkości instalki nie odczuwam wrażenia jakby to była kobyła.
Oby więcej takich akcji :D

Franki   4 #131 15.12.2010 00:11

Ja również dziękuje za licencję, tylko jak wygląda sprawa aktywacji tej licencji a mianowicie chodzi mi o to, czy będę mógł ją aktywować dopiero w kwietniu przyszłego roku ponieważ teraz mam jeszcze licencję na GDatę IS 2011 z KŚ...

Proszę o odp.
Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.

komandos84   3 #132 15.12.2010 00:20

Hmm co ja nie mam kluczyka, patrzyłem wszędzie chyba.

wuuhacz   5 #133 15.12.2010 00:47

Gdzie ten klucz się znajduje bo nie mogę się doszukać://

Krogulec REDAKCJA  15 #134 15.12.2010 00:54

@elefantom, Agucha, zord, Katiusha, foxik74, piotroo, cinek40, kasia31, mocarzmint, wuuhacz:

Warunkiem otrzymania klucza licencyjnego było poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie urodzinowej, w szczególności imienia i nazwiska ze względu na to, że każdy klucz jest indywidualny i przypisany do konkretnej osoby. Wyraźnie pisaliśmy o tym na stronie urodzinowej, ponadto każdy aby pobrać program musiał zapoznać się i zaakceptować zasady akcji, gdzie była o tym mowa w pierwszym punkcie, pomijam już dyskusje w komentarzach. O ile przepuszczane były zgłoszenia z niepełnym adresem o tyle imię i nazwisko było niezbędne do otrzymania klucza - odbiorcą licencji nie może być bowiem "Arbuz38", "Stefan*", "Mieszko Pierwszy" czy "hkjhkh". Było to podyktowane koniecznością zminimalizowania zjawiska handlu licencjami przez cwaniaków szukających łatwego zarobku.

Przykro mi ale w Waszym przypadku formularze były niekompletne lub ewidentnie błędne wobec czego klucze nie zostały przypisane do tych zgłoszeń.


Jeżeli ktoś podał poprawne dane, a nie otrzymał klucza bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie w swoim profilu. Przypominam, że klucz ten znajduje się w profilu na portalu (http://www.dobreprogramy.pl/MojProfil.html), a konkretnie w zakładce "Moje licencje" - http://www.dobreprogramy.pl/Licencje.html (dostęp oczywiście po zalogowaniu).

Podkreślam, że klucze nie były wysyłane ani mailem (mail był potrzebny tylko do założenia konta w portalu, nie był w ogóle przekazywany producentowi), ani poprzez PW na forum (jak ktoś sugerował pod wcześniejszym newsem), ani też w żaden inny sposób. Jak dotąd we wszystkich zgłaszanych tego typu przypadkach okazywało się, że klucz był tylko zgłaszający nie mogli odnaleźć odpowiedniej zakładki w profilu. W przypadku problemów prosimy o kontakt mailowy z redakcją.

@komandos84: sugeruję sprawdzenie profilu wg ww. wskazówek

@Naits: sprawdzimy

* - przepraszam Stefanów - imię przykładowe

maczax   1 #135 15.12.2010 01:39

W przyrodzie nic nie ginie, a bit to syf.

piotrator   4 #136 15.12.2010 04:29

Krogulec @ Jak jest z tą aktywacją czy mogę aktywować dopiero w marcu i czy się nie przedawni do tej pory

dzięki za kluczyk

ktośtam   4 #137 15.12.2010 07:02

Chyba nigdy się nie dowiemy do kiedy ważne są klucze.

Szuri21   10 #138 15.12.2010 07:36

Nie dość, że dają Wam za darmo licencję, za którą normalnie musielibyście zapłacić, to nawet ludziom się nie chce wpisać prawdziwych danych?

Jakoś tego nie rozumiem, albo ktoś nie chce ujawniać swoich danych, więc nie korzysta z promocji DobrychProgramów i ogólnie odcina się od internetu no albo szanuje swoje dane i tam gdzie jest to potrzebne podaje prawdziwe informacje.

Przecież jakbyście chcieli zakupić na własny koszt i własna rękę licencję przez internet to nawet jeśli program nie miałby licencji imiennych to sklep internetowy i tak wymagałaby podania tych samych prawdziwych danych o które prosiły DobreProgramy.

Dla mnie sytuacja troszkę niezrozumiała. No chyba, że licencję dla siebie osoby dostały, a nie prawdziwe dane podawali z konta dodatkowego, tak jak pisze Krogulec, aby potem zacząć handel.

No cóż, podobnie było po HotZlotach (tak przynajmniej wynikało z komentarzy) no i tak jest w przypadku tej promocji.

A tak swoją drogą to WIELKIE DZIĘKI w kierunku DOBRE PROGRAMY i firmy BitDefender za licencję.

Pozdrawiam

saper1   1 #139 15.12.2010 08:28

Witam wszystkich.Ja nie mogę odmaleźc klucza :( Proszę o pomoc!

faka   1 #140 15.12.2010 08:29

Dzięki za kluczyk i pozdrawiam.

saper1   1 #141 15.12.2010 08:32

Odnalazłem!!Dziękuje :)

dolek10   1 #142 15.12.2010 09:07

dzieki za kluczyk
program niczego sobie
lekki,szybki i mysle ze skuteczny
niestety bardzo dlugi czas oczekiwania na winowsa po wlaczeniu kompa i jeszcze dluzsze zamykanie windy (5-10minut)
moze to kwestia ustawien?

  #143 15.12.2010 09:21

Testowałem ten pakiecik i prawdę mówiąc nawet za darmo go nie chcę.

Puchatex   1 #144 15.12.2010 09:58

Dołączam się do pytania o "termin ważności" licencji, gdyż mi również zostało jeszcze 37 dni innego pakietu i chciałbym go wykorzystać do końca

przemek094   1 #145 15.12.2010 10:33

Dzięki wielkie za kluczyk!

Ballar   1 #146 15.12.2010 10:52

Pobralem w terminie a licencji nie ma:(
Czy to oznacza ze jej juz nie dostane??

marcin82   6 #147 15.12.2010 11:00

@Ballar
A cierpliwy jesteś?

zbyl   3 #148 15.12.2010 11:06

Dzięki za klucz, szkoda tylko że nadal nie ma informacji o terminie zainstalowania (ważności)

Krogulec REDAKCJA  15 #149 15.12.2010 11:49

@piotrator: Licencja (poza ograniczeniem NFR czyli brakiem prawa do odsprzedaży) powinna zachowywać się jak normalna wersja komercyjna. Co za tym idzie decydujący jest moment instalacji pakietu w wersji 30-dniowej, następnie aktywujemy klucz, który wydłuża okres subskrypcji do 12 miesięcy. Jeżeli program więc zainstalujesz w marcu 2011 r. i wtedy aktywujesz klucz to powinien on działać do marca 2012 r. Chyba, że producent wprowadził jakieś ograniczenie ważności licencji o czym nie wiemy...

@Puchatex: Jak pisałem, nie powinno być z tym problemu

@Ballar: Wszystkie klucze zostały już udostępnione w profilach. Do Twojego zgłoszenia licencja nie została przypisana ponieważ nie podałeś nazwiska co było niezbędne do uzyskania licencji.

Puchatex   1 #150 15.12.2010 12:05

@Krogulec: Dzięki za info ;)

wifista   4 #151 15.12.2010 12:26

Pamiętajcie że trzeba zalogować się do swojego profilu i dopiero wejść na zakładkę "zarządzaj swoim profilem" na samej górze i tam dopiero zakładka "licencje".

komandos84   3 #152 15.12.2010 13:14

OK nie zauważyłem tej zakładki wcześniej :)

Pięknie dziękuję za licencję ;)

  #153 15.12.2010 13:24

Krogulec: Dzięki za info

lechwos   3 #154 15.12.2010 13:54

świetny antywirus dziękuje

dethloe123   5 #155 15.12.2010 14:29

@command-dos
Sprzedawca nie odpisał.

zynio   4 #156 15.12.2010 14:42

Krogulec a powiedz mi jak ustawić to w ustawieniach by system mi się zamykał szybciej, bo jak zainstalowałem ten program wydłuzony jest start windowsa jak i zamyka się bardzo długo..apropo dzięki za kluczyk i otrzymałem go zaraz jak wyszło info.

Danmaz   1 #157 15.12.2010 15:10

Wielkie dzięki za kluczyk.

dolek10   1 #158 15.12.2010 15:11

dolaczam sie do zynio
strasznie dlugi czas oczekiwania

zorin   1 #159 15.12.2010 16:40


Po aktualizacji znikła ikonka z traya, niby nic ale trzeba sprawdzać czy rzeczywiście działa, czy ktoś ma podobną sytuację?

piter12611   1 #160 15.12.2010 16:48

Odnalazłem!!Dziękuje :)

krzysztof019   3 #161 15.12.2010 17:45

Czy komuś z was znika ikonka BitDefender z paska zadan w systemie windows 7 pro 32 bit ?

blumer1   1 #162 15.12.2010 17:55

Dzięki za kluczyk i pozdrowionka dla całej redakcji DP
Wesołych Swiąt.

Zybiq   1 #163 15.12.2010 18:05

dzięki za kluczyk

  #164 15.12.2010 18:31

A ja jeszcze nie dostałem. Czy do otrzymania tej wiadomości z kluczem musi być aktywowany Jabber?

  #165 15.12.2010 18:35

Przepraszam. Kluczyk jest. Dziękuję. :)

zawi1997   1 #166 15.12.2010 18:37

Po zainstalowaniu tego programu komp mi sie zawiesił. zrestartowalem go i... . po 40 sec od włęczenia się komputera pojawia mi się niebieski ekran błędu stop... co robic?!

METYS   2 #167 15.12.2010 19:17

Kluczyk Jest Serdecznie Dziękuje i przepraszam za brak cierpliwości

  #168 15.12.2010 19:18

skanowanie 80GB przez 4h. Chyba dużo za długo. Jak u was ?

  #169 15.12.2010 20:35

po skanowaniu w trialu dostajecie szczegółowy raport ? u mnie -pokaż raport- bez reakcji, nie pokazuje nazw skasowanych plików. to trochę nie w porządku. wina triala czy to standard w BD ?

beduin75   7 #170 16.12.2010 01:23

Nie będę oryginalny i napiszę- dziękuję za klucz :)
Ps:
Świetna promocja BitDefender Internet Security 2011 :)
Teraz śmietanka polskiej informatyki będzie miała w swoich komputerach ten program, a ich sąsiedzi i koledzy z pracy pomyślą sobie- on tak dobrze zna się na komputerach i używa tego programu to musi ten program być najlepszy :)

ktośtam   4 #171 16.12.2010 08:19

Oto odpowiedź z supportu BD na temat "daty przydatności" klucza:

"If it is a normal license key then it does not have a date when it will expire until you activate it for the first time."

REMIX76   3 #172 16.12.2010 10:20

Dziękuję za klucz,ale mam pytanie co zrobić ,aby ikona programu była w zasobniku systemowym,a system to vista home basic 32?

wroc   2 #173 16.12.2010 10:31

Jak skonfigurować Firewall BitDefendera, aby nie blokował ICS?

joy   2 #174 16.12.2010 11:56

pfff klikam na zarządzaj i mam
błąd serwera nr 500 ;]
Dziękujemy Ci EsCidżonson

janusz_3010   1 #175 16.12.2010 15:21

A ja dziękuję za nie dostanie klucza mimo spełnienia wszystkich warunków.Jeszcze raz dziękuję,widocznie nie zasłużyłem sobie.Pozdrawiam redakcję DP wszyskiego dobrego z okazji święt i nowego roku.

comodor1   2 #176 16.12.2010 15:58

do Janusz_3010 -Nie jesteś jedynym,któremu odmówiono podania klucza.I bądź tu dobrym.Mimo wszystko życzę redakcji Dobrych Programów wszystkiego dobrego i Wesołych Świąt.

zynio   4 #177 16.12.2010 18:38

U Was też ten program zmienił rozszerzenia? .exe .mp3 .text teraz mam do programów czy plików przypisane rozszerzenie :/

Krogulec REDAKCJA  15 #178 16.12.2010 19:15

@janusz_3010: Sprawdź może wszystkie swoje konta bo z tego co widziałem założyłeś ich przynajmniej... cztery. Klucz przyznawaliśmy jeden.

@comodor1: Warunkiem otrzymania klucza licencyjnego było poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie urodzinowej - do zgłoszeń niekompletnych lub ewidentnie zmyślonych (tak jak to było w Twoim przypadku) klucze nie były przypisywane. Takie były zasady akcji i wymogi producenta, które każdy akceptował przed pobraniem programu...

dolek10   1 #179 16.12.2010 19:54

mam podobne objawy co ZYNIO
pozmieniane rozszerzenia

Mirosław65   1 #180 16.12.2010 20:22

Dzięki za klucz. Dobry program (nie zamula).

Newton   5 #181 17.12.2010 06:13

Dziękuję za licencję.
Program sprawuje się dobrze.
Jestem z niego zadowolony.

friko   1 #182 17.12.2010 07:20

mam juz zainstalowanego bitdefendera IS 2011 (40 dni do konca licencji), czy program zaakceptuje mi licencje z "8 urodzin" czy bede musial zainstalowac instalke ktora pobralem w dniu urodzin????/

Wilu23   1 #183 17.12.2010 09:42

Ja nie dostałem klucza :(

Krogulec REDAKCJA  15 #184 17.12.2010 13:35

@friko: Bezpieczniej będzie jak zainstalujesz instalkę z dnia urodzin - nie wiem czy producent nie wprowadził ograniczenia aktywacji klucza tylko na tej instalce. Z drugiej strony można spróbować ;)

@Wilu23: Do Twojego zgłoszenia nie został przypisany klucz ponieważ nie podałeś imienia i nazwiska, a adres "Gdzies, 555-55 Tam" również trudno uznać za prawidłowy...

wk38   1 #185 17.12.2010 19:38

Dziękuję. Wesołych Świąt

coolera   1 #186 17.12.2010 20:13

dzieki dostalem klucz ale gdy go wpisalem to wyswietlil komunikat ze mam 365 dni licencji a po zamknieciu kompa i ponownie wlaczeniu wyswietla sie ze mam na 23 dni licencji co jest nie tak

ktośtam   4 #187 17.12.2010 20:28

@friko
Tym kluczem aktywujesz na dowolnej instalce.
Możesz nawet poczekać na wersję 2012 i dopiero wtedy użyć klucza - takie mam info od supportu BitDefendera.

nowako84   4 #188 17.12.2010 22:06

@bladel jak Ci muli to odinstaluj, jakiś szacunek się należy dla redakcji za tyle licencji, a nie pisać że muli, jakbyś miał zarobić własnorecznie na ten soft to jestem ciekawy czy wtedy byś tak narzekał, poza tym darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda. Pozdrawiam wszystkich bardzo świątecznie, i życze wypasionych wesołych dni świątecznych z ochroną platformy windows jaką daje Bitdefeder

algool   1 #189 18.12.2010 09:12

Witam.gdy wpisalem kod licencyjny i nacisnelem przycisk zarejestroj to wyskoczylo ze niemam podlaczonego internetu(a byl na 100%) a potem ze niemozna uzyc klucza bo jest uzywany juz.Czy wie ktos o co chodzi?

maszka2902   1 #190 18.12.2010 12:41

Witam, a dlaczego ja jeszcze nie dostałem klucza? Jakieś opóźnienia?

dolek10   1 #191 18.12.2010 15:02

interfejs i obsluga spoko
po instalacji BD caly czas jak dla mnie zbyt dlugi czas oczekiwania na zamkniecie winowsa (5 minut) i ponowne wejscie do windy (3 minuty) co przy innych zabezpieczeniach nie wystepowalo
jeszcze jedno godne uwagi to nieaktywny AdblockPlus w dodatkach Firefox
czy ktos ma podobne objawy?
jakas podpowiedz z redakcji?
czyzby kwestia ustawien?

algool   1 #192 18.12.2010 15:27

Przywrocilem system sprzed instalki bitdefender.i zainstalowalem jeszcze raz.teraz bez problemu rejestracja konta poszla.i niewidze zeby mi system jakos zwolnil czy internet.wylaczanie i wlaczanie windy(windows 7 64bit) tak samo jak przed instalka.DZIEKI DOBREPROGRAMY,kupe lat z wami jestem dzieki szwagrowi.i wkoncu zarejestrowalem sie.pozdro dla DP

Krogulec REDAKCJA  15 #193 18.12.2010 20:37

@maszka2902: W Twoim profilu nie ma klucza ponieważ użytkownik maszka2902... nie dokonał zgłoszenia.

Widzę jednak, że osoba o bardzo podobnym nicku maszka292 brała udział w zabawie i jej został przypisany klucz - zakładam więc, że pomyliłeś konta.

william_of_palerne   1 #194 19.12.2010 16:52

Strange, I have not received the key yet, why?

Davka   3 #195 19.12.2010 21:52

To jest przerażające jak ludzie mogą narzekać na prezent, którego nawet nie musieli przyjmować. A już ci co podali fałszywe, idiotyczne dane i jeszcze się skarżą to swoją bezczelnością przeginają na maksa.

Ja jeszcze raz dziękuję za BitDefendera. Używam go na głównym kompie z W7 x64 i żadnych spowolnień ani innych problemów nie odnotowałem (choć wyłączyłem kilka opcji jak np. skanowanie linków w przeglądarce).

haseone   1 #196 22.12.2010 14:17

ja tez sie zarejestrowalem program pobralem a klucza nie widze u siebie w profilu .. ?

banban33   1 #197 28.12.2010 09:55

A ja na stan dzisiejsze nadal nie mogę się doszukać klucza.

smyk72   2 #198 06.01.2011 15:44

hmm, jakoś dalej nic nie ma :(

Krogulec REDAKCJA  15 #199 07.01.2011 19:33

@haseone, banban33: Sprawdźcie dokładnie profil, konkretnie tą podstronę: http://www.dobreprogramy.pl/Licencje.html (po zalogowaniu oczywiście). W przypadku problemów proszę o kontakt mailowy.

@smyk72: Warunkiem otrzymania klucza licencyjnego było poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie urodzinowej, w szczególności imienia i nazwiska ze względu na to, że każdy klucz jest indywidualny i przypisany do konkretnej osoby. Wyraźnie pisaliśmy o tym na stronie urodzinowej, ponadto każdy aby pobrać program musiał zapoznać się i zaakceptować zasady akcji, gdzie była o tym mowa w pierwszym punkcie. O ile przepuszczane były zgłoszenia z niepełnym adresem o tyle imię i nazwisko było niezbędne do otrzymania klucza - odbiorcą licencji nie może być bowiem "Arbuz38", "Stefan*", "Mieszko Pierwszy" czy "hkjhkh". Było to podyktowane koniecznością zminimalizowania zjawiska handlu licencjami przez cwaniaków szukających łatwego zarobku.

Przykro mi ale w Twoim przypadku zgłoszenie nie spełniało wymogów postawionych przez producenta programu.

smyk72   2 #200 08.01.2011 13:09

trudno, poczekam do następnego razu...

danio029   1 #201 09.01.2011 20:42

Ja jakos nie dostalem,sciema jakas z ta licencja!!!

Krogulec REDAKCJA  15 #202 10.01.2011 00:16

@danio029: Sprawdźcie dokładnie swój profil, konkretnie tą podstronę: http://www.dobreprogramy.pl/Licencje.html (po zalogowaniu oczywiście). W przypadku problemów proszę o kontakt mailowy.

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.