r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Błąd domu aukcyjnego Diablo III niemal załamał ekonomię gry

Strona główna Aktualności

Blizzard wciąż rozwija Diablo III, produkcję która zadebiutowała prawie równo rok temu. Wypuszczona dopiero co aktualizacja tytułu do wersji 1.0.8 przyniosła spory pakiet wyczekiwanych usprawnień oraz poprawek dla gry, ale najbardziej zapamiętana zostanie chyba z wprowadzenia pewnego niespodziewanego błędu. Po jej pojawieniu się odkryto, jak w prosty sposób powielać gotówkę ze sprzedaży przedmiotów we wbudowanym domu aukcyjnym.

Warto przypomnieć, że producent dzieła pozwala graczom zarabiać na upłynnianiu niepotrzebnych im rzeczy, które powypadały z wymordowanych wrogów — za cyfrowe złoto lub jak najbardziej realne pieniądze. Kiedy okazało się, że anulowana w odpowiednim momencie transakcja powoduje podwojenie uzyskiwanej kwoty w przypadku sprzedaży za wirtualną walutę, Blizzard wolał nie ryzykować wystąpienia błędu przy obrocie tą prawdziwą i tymczasowo zamknął dom aukcyjny. Dziurę, która mogła doprowadzić do załamania ekonomii Diablo III (wystarczy pomyśleć o inflacji, o innych komplikacjach nie wspominając), ponoć już załatano, ale wciąż trwają testy czy wszystko na pewno jest w porządku. Wielu graczy domagało się przywrócenia kopii danych z serwerów sprzed odkrycia błędu, ale twórcy wybrali drogę mniej uciążliwą dla tych, którzy w międzyczasie poczynili postępy i wszystko by im cofnięto — ręcznie modyfikują konta osób oszukujących. Podobno nie jest ich aż tak wiele...

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.