r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

CA uruchamia telefoniczną pomoc techniczną dla polskich firm

Strona główna Aktualności

Computer Associates (CA) - producent m.in. oprogramowania do archiwizacji BrightStor ARCserve Backup i antywirusowego eTrust Antivirus, uruchamia usługę telefonicznego wsparcia technicznego dla polskich firm. Usługi w imieniu CA, na mocy umowy z producentem, świadczyć będzie firma FixIT, która została partnerem serwisowym CA w Polsce.

W połowie października FixIT uruchomił telefoniczną linię pomocy technicznej dla firm korzystających z oprogramowania CA. Kontrakt dotyczy obsługi technicznej produktów: BrightStor ARCserve Backup, eTrust Antivirus, eTrust PestPatrol oraz Desktop DNA Migrator. Nowa infolinia ma ułatwić firmom uzyskanie wsparcia technicznego w trakcie uruchamiania i korzystania z programów CA. Dzwoniąc na infolinię można uzyskać odpowiedzi na pytania związane z instalacją i konfiguracją aplikacji. Konsultanci FixIT obsługujący infolinię pomagają firmom w szybkim rozwiązywaniu problemów. Pod numerem infolinii można dowiedzieć się też jak maksymalnie wykorzystać wszystkie możliwości programu stosowanie do potrzeb firmy czy też jak postępować w przypadku aktualizacji nowych wersji.

Aby skorzystać z nowej formy pomocy wystarczy wraz z oprogramowaniem wykupić usługę value maintenance. Telefoniczna linia pomocy technicznej dla produktów CA czynna jest od poniedziałku do piątku między 9.00 a 17.00.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.