CA uruchamia telefoniczną pomoc techniczną dla polskich firm

CA uruchamia telefoniczną pomoc techniczną dla polskich firm

02.11.2005 12:29, aktualizacja: 24.11.2009 14:46

Computer Associates (CA) - producent m.in. oprogramowania do archiwizacji BrightStorARCserve Backup i antywirusowego eTrust Antivirus, uruchamia usługętelefonicznego wsparcia technicznego dla polskich firm. Usługi wimieniu CA, na mocy umowy z producentem, świadczyć będzie firma FixIT, która zostałapartnerem serwisowym CA w Polsce. W połowie października FixIT uruchomił telefoniczną linię pomocytechnicznej dla firm korzystających z oprogramowania CA. Kontraktdotyczy obsługi technicznej produktów: BrightStor ARCserve Backup,eTrust Antivirus, eTrust PestPatrol oraz Desktop DNA Migrator. Nowainfolinia ma ułatwić firmom uzyskanie wsparcia technicznego wtrakcie uruchamiania i korzystania z programów CA. Dzwoniąc nainfolinię można uzyskać odpowiedzi na pytania związane z instalacjąi konfiguracją aplikacji. Konsultanci FixIT obsługujący infoliniępomagają firmom w szybkim rozwiązywaniu problemów. Pod numereminfolinii można dowiedzieć się też jak maksymalnie wykorzystaćwszystkie możliwości programu stosowanie do potrzeb firmy czy teżjak postępować w przypadku aktualizacji nowych wersji. Aby skorzystać z nowej formy pomocy wystarczy wraz zoprogramowaniem wykupić usługę value maintenance.Telefoniczna linia pomocy technicznej dla produktów CA czynna jestod poniedziałku do piątku między 9.00 a 17.00.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)