r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Chris Avellone o ewentualnym Planescape: Torment II

Strona główna Aktualności

Prawdopodobnym jest, że do świata niezapomnianego komputerowego RPG Planescape: Torment powrócimy w przyszłości za sprawą ambitnego studia Overhaul Games, obecnie odświeżającego Baldur's Gate I i II, lecz pociągnięcie przykurzonego tematu rozważa również chociażby Obsidian Entertainment. Zatrudniony tam obecnie, a pracujący niegdyś przy pierwowzorze Chris Avellone, w wolnym czasie od kończenia prac nad firmowymi dziełami, jak również pomagania przy Wasteland 2 Briana Fargo, stale myśli o kontynuacji.

Gdyby część druga Planescape miała dojść do skutku, prawdopodobnie sfinansowana zostałaby z kieszeni fanów w popularnym serwisie Kickstarter, szczególnie, że niemałym powodzeniem cieszą się projekty stanowiące nawiązania do dawnych, kultowych produkcji. Pudełkowe wydanie gry byłoby lepszym pomysłem, ale dotąd z różnych powodów nikt nie był tym zainteresowany.

Okazuje się też, że w przypadku pierwowzoru mechanika Dungeons & Dragons stanowiła mocne ograniczenie zapędów twórców. Musieli oni niejednokrotnie obchodzić pewne kwestie, zupełnie odcinając się od innych, ale starając się pozostać w ramach uznanego systemu RPG. Torment II prawdopodobnie zerwałby więc z konwencją, idąc bardziej w stronę klimatu i tego, za co pokochali niegdyś tytuł fani, nie zaś trzymania się określonych wytycznych. Niewykluczone, że chodziłoby ostatecznie o produkcję stanowiącą hołd dla klasyki, wydaną pod inną, „nielicencjonowaną” nazwą, jeśli nie dałoby się pogodzić elementów D&D z wizją artystyczną.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.