Dell i Microsoft dołączają do PRODUCT (RED)

Dell i Microsoft dołączają do PRODUCT (RED)

Wojciech Kowasz
24.01.2008 17:32

Microsoft oraz Dell dołączyli do inicjatywy PRODUCT (RED)zapoczątkowanej w 2006 roku przez wokalistę zespołu U2 Bono iprezesa stowarzyszenia DATA (Debt, AIDS, Trade, Africa), RobertaShrivera. W ramach tej inicjatywy obie firmy wydadzą nowe produktyoznaczone marką (RED), których sprzedaż zasili GlobalnyFundusz do walki z AIDS i innymi chorobami w Afryce. (RED) to nie organizacja charytatywna, to pewien modelbiznesowy - mówi Susan Smith-Ellis, dyrektor (RED). Wpływydo Globalnego Funduszu od sektora prywatnego wynosiły 6 milionówdolarów, a teraz po powstaniu tej inicjatywy poszybowały do poziomuponad 54 milionów - dodaje. Microsoft i Dell dołączyły do inicjatywy poprzez udostępnienie wsprzedaży czterech nowych produktów oznaczonych marką (RED):notebooków XPS M1330 i XPS M1530, komputera stacjonarnego XPS Oneoraz drukarki Dell 948 All-In-One Printer. Na wszystkichkomputerach preinstalowany będzie system Windows Vista Ultimate wspecjalnej edycji (RED). Koszt sprzętu zoprogramowaniem dla użytkownika końcowego nie będzie w żaden sposóbpowiększony, a za każdy sprzedany notebook obie firmy odprowadzą 50dolarów, zaś za desktop - 80 dolarów. Za każdą drukarkę Dell wpłacido funduszu 5 dolarów. Nowe produkty w każdej chwili mają pojawićsię na rynku amerykańskim, a w 30 pozostałych krajach świata będądostępne po 31 stycznia. Czym różni się Windows Vista Ultimate (RED) od zwykłej edycjiUltimate? Oprócz finansowego wsparcia Globalnego Funduszu różnicajest tak naprawdę symboliczna - system posiada domyślnie sześćnowych tapet, dwa nowe gadżety paska Sidebar, tematyczny wygaszaczekranu i animowaną tapetę Windows DreamScene.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)