r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Digg zrywa umowę reklamową z Microsoftem

Strona główna Aktualności

Digg zrezygnował z obsługi reklamowej przez Microsoft i to o rok wcześniej, niż przewidywała umowa.

Microsoft już od jakiegoś czasu ze wszystkich sił stara się poprawiać swoją pozycję na rynku reklam on-line. W 2007 roku sporym przełomem było porozumienie zawarte z Digg.com, w myśl którego Microsoft przejął zarządzanie reklamami w serwisie. Do tego celu wykorzystywano platformę AdCenter. Umowa zawarta była na trzy lata, ale niespodziewanie została właśnie wypowiedziana przez Digg - rok przed datą wygasania.

Zamiast trzech lat współpraca będzie trwała więc jedynie dwa lata. Od lipca 2009 Digg będzie sam odpowiedzialny za wszystkie kampanie reklamowe. Firma przekonuje, że posiada już własny, w pełni przygotowany zespół, który zajmie się sprzedażą oraz własną platformę do obsługi reklam.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.