r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Dyrektywa w walce ze spamem...

Strona główna Aktualności

Z końcem października weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej dotycząca ochrony prywatności komunikacji elektronicznej. Wg dyrektywy każda firma zamierzająca wysłać informację reklamową będzie musiała najpierw uzyskać zgodę zainteresowanego. W świetle dyrektywy nielegalne stały się w Unii programy typu "spyware" (pozyskujące informacje o użytkownikach sieci bez ich zgody). Głównym celem tego rozwiązania jest umacnianie zaufania do Internetu i komunikacji elektroniczne, a w konsekwencji również do handlu elektronicznego.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.