r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Dziecięce opaski fitness w McDonald’s wycofane ze sprzedaży już po kilku dniach

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Niedawno pisaliśmy o opaskach Step-it, jakie w kanadyjskich lokalach restauracji McDonald’s można było znaleźć w adresowanych do dzieci zestawach Happy Meal. Jak widać po czasie przeszłym, eksperymenty z opaskami fitness i chęcią promocji zdrowego trybu życia zakończyły się sromotną porażką.

Step-it nie jest szczególnie zaawansowanym urządzeniem. Jest to w zasadzie cyfrowy krokomierz z jednym przyciskiem fizycznym, którym można włączać urządzenie oraz resetować liczbę kroków. Opaska występowała w wielu wariantach kolorystycznych, zaś wykonana została z plastiku (prostokątna opaska przypominające nieco Apple Watcha) i gumy. I to właśnie materiały, z jakich wykonano urządzenie okazały się problematyczne.

Jak donosi Digital Trends już kilka dni po tym, jak opaski trafiły do zestawów, konieczne było wstrzymanie ich sprzedaży. McDonald’s przyznał bowiem, że otrzymał nieliczne zgłoszenia, według których materiały, z jakiego zostały wykonane opaski miały podrażniać skórę, zaś nic nie jest dla sieci restauracji ważniejsze niż zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów, szczególnie zaś tych najmłodszych.

r   e   k   l   a   m   a

Nie pojawiły się jak dotąd informacje, czy eksperymenty McDonald’s z urządzeniami ubieralnymi zostaną wznowione, ale nie sposób liczyć na to w najbliższej przyszłości. Ukryty na YouTube został nawet film promocyjny, co ostatecznie potwierdza, że McDonald’s musi poważnie zrewidować swoje metody uczenia najmłodszych zdrowych nawyków żywieniowych.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.