r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Edycje Microsoft Office 2007

Strona główna Aktualności

Jak już dziś informowaliśmy, Microsoft ogłosił oficjalnie, że nowa odsłona pakietu biurowego będzie nosiła nazwę Office 2007. Pakiet zadebiutuje w wielu edycjach obejmujących różne aplikacje.

Nowością na tym polu jest przeznaczona dla korporacji, najbogatsza edycja Enterprise zawierająca praktycznie wszystkie aplikacje pakietu: edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta poczty Outlook, program bazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher, a także pomocnicze aplikacje i składniki OneNote, InfoPath, Communicator, Groove ("wirtualne biuro" dla zespołów rozproszonych geograficznie). Edycja ta będzie także oferować zaawansowane technologie zarządzania i dostępu do informacji. Produkt nie będzie dostępny w wersji pudełkowej, a jedynie w programach licencjonowania grupowego.

Edycja Professional pozostanie praktycznie bez zmian i obejmować będzie edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta poczty Outlook (tu wraz z dodatkiem Business Contact Manager), program bazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher. Planowana cena detaliczna pakietu to 499 USD za pełną wersję pudełkową i 329 USD za uaktualnienie (upgrade).

Dla dużych firm, pojawi się także edycja Professional Plus (następca Microsoft Office Professional Enterprise Edition 2003) zorientowana w większym stopniu na pracę grupową przy pomocy SharePoint Server i SharePoint Services, i zawierająca dodatkowo narzędzia InfoPath, Communicator i technologie zarządzania i dostępu do informacji. Podobnie jak Enterprise, edycja Professional Plus nie będzie dostępna w pudełkach, a jedynie w programach licencjonowania grupowego.

Analigicznie jak w przypadku edycji Professional, zmian nie będzie również w dwóch popularnych edycjach Standard (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) i Small Busines (dodatkowo Publisher i dodatek do Outlook'a Business Contact Manager). Ceny pierwszej z nich to 399 USD (pełna wersja) i 239 USD (uaktualnienie), drugiej odpowiednio 449 USD i 279 USD. W dalszym ciągu dostępna będzie także edycja Basic (Word, Excel, Outlook), przeznaczona wyłącznie do nowo sprzedawanych komputerów (wersja OEM).

W wykazie edycji zabrakło cieszącej się sporą popularnością edycji Student and Teacher (w Polsce znana jako jako edycja dla Nauczycieli, Studentów i Uczniów), która została wprowadzona do sprzedaży wraz z Microsoft Office 2003. W Office 2007 zastąpi ją nowa edycja Home and Student, która - i tu uwaga - będzie mogła być najprawdopodobniej bez żadnych ograniczeń kupowana do użytku domowego (nie tylko przez nauczycieli, studentów i uczniów). Niestety są też minusy - edycja Home and Student będzie droższa (149 USD) i nie będzie zawierać programu Outlook (w zamian będzie program OneNote).

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.