Ekspansja Comarchu w Rosji i Niemczech

Ekspansja Comarchu w Rosji i Niemczech

28.10.2005 16:10, aktualizacja: 24.11.2009 14:46

Comarch podpisał w Rosji umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożeniesystemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów ibudowania programów lojalnościowych z klientem. Systeminformatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasyCRM, AURUM LoyaltyCare. Niedawno pisaliśmyo umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernuenergetycznego o wartości do 20 mln euro. Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzoduże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmachhandlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czyw sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty izwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również zewzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynekten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki.Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym,finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszejekspansji. - mówi Paweł Przewięźlikowski, wiceprezes ComarchS.A. System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym znajnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firmobsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą doszerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer RelationshipManagement) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, którew bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźnikówbiznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnikutrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych wbiznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta sąsiedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dziękisystemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę okliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakośćkomunikacji ze swoimi kontrahentami. Kilka dni temu Comarch poinformował również o wprowadzeniu na rynekniemiecki swojego flagowego produktu - CDN XL - najlepiejsprzedającego się polskiego systemu informatycznego klasy ERP.Produkt zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w Niemczech podczastargów COMTEC w Dreźnie (9-11 listopada).

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)