r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Facebook bierze się za gry na urządzenia przenośne

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Facebook postanowił pomóc twórcom gier na urządzenia przenośne, których ciekawe projekty giną w gąszczu przeciętnej jakości propozycji pojawiających się co dnia na cyfrowych rynkach — ogłosił, że bierze się za wspomaganie niektórych produkcji. Ma zamiar współpracować z wybranymi małymi i średnimi ekipami, wspierając je marketingowo. Podzieli się między innymi różnymi statystykami, by łatwiej było trafić do konkretnego odbiorcy.

Na czele inicjatywy, zwanej trochę mylnie Mobile Games Publishing, stanął Dan Morris, który powinien być kojarzony z pracy w EA czy DeNA. Facebook wypromuje różnymi dostępnymi sobie kanałami gry, w których dostrzeże potencjał, w zamian za udział w zyskach ze sprzedaży. W programie znalazły się już takie niezbyt kojarzone studia jak 5th Planet, Dragonplay czy Space Ape, ale zakręciły się wokół niego też te bardziej znane — Gamevil, Certain Affinity i Gameloft. W planach nie ma finansowania powstawania obiecujących projektów, chodzi tylko o zwiększanie zasięgu w pełni ukończonych dzieł. Nie każdego utalentowanego dewelopera stać na szeroko zakrojoną reklamę, a Facebook zapewnia rozgłos plus odpowiednio ukierunkowaną na pożądanych odbiorców kampanię. Oczywiście gra powinna w jakiś sposób integrować się z serwisem społecznościowym, choć ponoć nie będzie to wymagane.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.