Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   

Firefox 3.6.6 z szybką poprawką do izolacji pluginów

Mozilla szybko zareagowała na problem z izolacją pluginów, która pojawiła się w wydanym kilka dni temu Firefoksie 3.6.4 i wydała poprawioną wersję 3.6.6.

Wydany w środę Firefox 3.6.4 był pierwszą stabilną wersją Firefoksa, w której pojawiła się funkcja izolująca procesy rozszerzeń od procesu głównego samej przeglądarki. Dzięki temu Firefox może kontynuować pracę nawet w przypadku awarii jednej z wtyczek, co dotychczas skutkowało awarią całej przeglądarki, czyli wszystkich otwartych w danej chwili kart. Funkcja ta jest dostępna obecnie jedynie dla pluginów Flash, Silverlight i QuickTime.

Niestety praktyka pokazała, że izolacja nie zawsze działa dobrze - nieodpowiadające przez pewien czas rozszerzenia zbyt szybko uznawane były za zawieszone, przez co Firefox często wyłączał teoretycznie poprawnie działające wtyczki. W wydanej dzisiaj wersji 3.6.6 czas, po jakim przeglądarka uznaje plugin za zawieszony został wydłużony i ten problem nie powinien być już tak uciążliwy.

Przeglądarkę Firefox 3.6.6 można pobrać z naszego vortalu z działu PROGRAMY -> Internet i Komunikacja -> Przeglądarki stron WWW. Dostępne są wersje dla systemów Windows, Linux i Mac OS.

© dobreprogramy

Komentarze

dmag  27.06.2010 16:14 #1

Jeżeli jest to szybka reakcja na wersję 3.6.4, to dlaczego aktualna nie jest oznaczona jako 3.6.5? Swoją drogą to nie zauważyłem tego problemu z izolacją procesów, nie zdążyłem. ;)

Szyna21  27.06.2010 16:17 #2

Osobiście nie uświadczyłem takiego problemu, ale skoro już Mozilla wydłużyła czas oczekiwania na działanie pluginu, to mogli także dodać przy okazji komunikat, przy którym przeglądarka pytałaby się użytkownika, czy wyłączyć wtyczkę, zamiast wyłączać ją automatycznie. Ale i tak izolacja procesów w Firefoksie to bardzo fajna rzecz :D Ciekawe tylko, dlaczego przy tak małej zmianie zrobili od razu przeskok o dwa numerki... (tzn. brak wersji 3.6.5).

KONTO USUNIĘTE (niezalogowany) 27.06.2010 16:23 #3

poprawka na poprawce ;)

look997  27.06.2010 16:30 #5

Mi w takich momentach wysypuje się cała przeglądarka a nie sama wtyczka... dziękuje ci Mozillo za izolację wtyczek(która nic nie daje, a nawet pogarsza bo kiedyś prawie wcale się nie wysypywał)!

klm2 (niezalogowany) 27.06.2010 16:32 #6

3.6.5 jest zarezerwowane dla Fenneca, dlatego pominięta to oznaczenia dla Firefoksa.

A problem, o którym mowa był ponoć zauważany na słabszych komputerach, więc czas oczekiwania na reakcję plugina zwiększono z 10 do 45 sekund.

abakan (niezalogowany) 27.06.2010 16:34 #7

Haha zonk, dobrze, ze w Operze wychwytują wszystkie błędy, co chwile wersja "stabilna" wychodzi :]

Szkoda, że zawsze robisz z siebie idiotę, bo w sumie do końca niemądry nie jesteś :]

master_zonk6  27.06.2010 16:37 #8

humory uzytkownikow Firefoksa nie opuszczaja. Dziwne. Gdyby mi przegladarka wysypywala sie niemilosiernie i ciela na Flashu, pewnie bym wywalil ja z kompa. Ale nie. Trwardzi jestescie. Pozdrawiam i zdrowka zycze hehe

bambaryła (niezalogowany) 27.06.2010 16:38 #9

@cuckoo już jest czekamy na wollfa...

Mayron  27.06.2010 16:40 #10

W chrome już dawno to jest i działa bez problemów :)

pakeroso  27.06.2010 16:45 #11

W dalszym ciągu "Plugin Finding Service Error" przy sprawdzaniu aktualności wtyczek.

Ooo widzę Operowe ciecie już w akcji :D

egon. (niezalogowany) 27.06.2010 16:47 #12

Po co ludzie robią sobie problemy i zakładają jakieś Chrome, Opery, Liski , Safari, jak IE8 jest najlepszy, zero problemów z otwieraniem stron. Nigdy IE8 mi się nie powiesił, wszędzie wszytko mi się otwiera.

nie lubie jej (niezalogowany) 27.06.2010 16:52 #13

cuckoo juz jest teraz czekamy na suchmena

Tomasz (niezalogowany) 27.06.2010 16:52 #14

A gdzie 3.6.5?

cuckoo  27.06.2010 16:53 #15

Lepiej zwiększyli by szybkość wczytywania stron i uruchamiania się tego muła Firefoxa. Ile jeszcze czekania na wersję 4?
Firefoxowe trolle w natarciu ;]

anty opera (niezalogowany) 27.06.2010 16:54 #16

Ciekawe skad tu tyle trolli operowych przeciez to temat o firefoxie....

Chillout  27.06.2010 16:55 #17

master_zonk6
Mayron

Nie mam problemów z tą przeglądarką.
Wiem, że wg was są inne o wiele lepsze:
Od tego jest dział na luzie i tam się tym pochwalcie.

maciek 1977 (niezalogowany) 27.06.2010 16:55 #18

Spier.... Firefoxa na całej lini. Od wersji 3.6.4 nie udało mi się korzystać z FF dłużej niż 15 minut, a próba otwierania stron z wideo (vimeo, youtube) czy flashem (i silverlightem) to murowane zawieszenie. Firefox od Mozilli to obecnie najgorsza przeglądarka pod windowsa, łącznie z IE6 (też jest lepszy).

matzu  27.06.2010 16:56 #19

aktualizacja zainstalowana :) swoją drogą od tej wersji 3.6.4 pojawił się jakiś nowy proces "plugin-container.exe", który czasami próbuje się łączyć z internetem. Czy to jest właśnie ten proces izolujący? I po co to cholerstwo łączy się z siecią?

prawda jest jedna (niezalogowany) 27.06.2010 16:56 #20

Po każdym artykule na temat Firefoxa sytuacja powtarza się. Użytkownicy Opery z
gracją i szykiem, aczkolwiek konsekwentnie i stanowczo próbują przekonać, że to
Opera jest jedyną słuszną przeglądarką. Jak tylko zobaczyłem, że jest coś na
temat Firefoxa, to spodziewałem się odniesień do Opery w komentarzach i nie
zawiodłem się. Rycerze Opery zawsze na posterunku :) (to powinien być jakiś
reklamowy slogan).

Postaram się dostosować pod względem grzeczności: szanuje Waszą miłość do Opery,
szanuje Wasze zdanie, jednak trzeba jasno powiedzieć, że to jest artykuł na
temat FF - wersji 3.6, co znaczy, że komentuje się tutaj wersję 3.6 Firefoxa lub
porównania tej wersji do wcześniejszych wersji, ale uwaga (!), też Firefoxa
(szok!). Informacje o innych przeglądarkach są interesujące, ale nie na temat.
Jak ktoś chcę poznać inną przeglądarkę to zwyczajnie szuka informacji na ten
temat w internecie :) Naprawdę nie trzeba trollować. Co interesujące,
użytkownicy FF, chrome'a, IE czy Safari mają gdzieś z jakiej przeglądarki
korzystają inni. Mylę się? No chyba nie, bo widział ktoś zastępy fanów tych
przeglądarek pod artykułami o operze?

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 16:57 #21

Odpowiedź dla TestamenT z poprzedniego wątku odnośnie pytania dla czego używam FF :)
@TestamenT
A niech Ci będzie - tylko dla tego że sobie przerobiłam wygląd firefoxa na taki jak mi się podoba najbardziej. Gdyby IE taki miał to bym go używała. Przy moim łączu (20 Mb/s) i 4 rdzeniowym Phenomie na stacjonarnym komputerku, nie ma znaczenia jakiej przeglądarki używam. Do blokowania reklam i tak mam AdMuncher :)

Opery zaprzestałam używać ponieważ źle wyświetla niektóre strony Windows Live Space. Nie działa tam także Silver :)

Co do Chroma to znudził mi się jego wygląd po prostu. Jak już wcześniej wspomniałam, obecnie dla mnie liczy się tylko wygląd i używam przeglądarki która najlepiej wygląda :)

Oto mój Firefoxik: http://img707.imageshack.us/img707/4003/przechwytywanietp.png

byly uzytkownik (niezalogowany) 27.06.2010 16:58 #22

Z Operą jest jeden problem: uszkadza mózgi swoich użytkowników, powodując, że
stają się namolni niczym świadkowie Jechowy i na siłę muszę udowodnić innym,
którzy Opery nie lubią lub im się nie podoba, że nie mają racji. Dlatego właśnie usuwam opere i zegnam sie z nia definytywnie.

Pablo79  27.06.2010 16:58 #23

@cuckoo
Równie dobrze można by było o Tobie jako użytkowniu Opery powiedzieć "Operowe trole w natarciu" - radziłbym powstrzymać się od takich emocji

@egon (niezalogowany)

Firefox którego używam, z większymi bądź mniejszymi przerwami od wersji 2.0.0, i jakoś nigdy praktycznie się nie zawiesił, no może raz, dwa razy w roku, a w obecnej wersji IE8 zdarza się to częściej. Ponadto nigdy nie miałem problemów z otwieraniem stron w Firefoxie.

cuckoo  27.06.2010 16:59 #24

@pablo, to była odpowiedz na idiotyczny post usera Pakeroso ;)

Pablo79  27.06.2010 17:02 #25

@matzu

Proces "plugin-container.exe" to proces izolujący wtyczki np adobe flash plugin, Silverlight itd., od głównego procesu firefox.exe, w celu zapewnienia większej stabilności i przeciwdziałaniu zawieszania się całego firefoxa podczas awarii jednej z wtyczek

Pablo79  27.06.2010 17:03 #26

@cuckoo
ok zwracam honor, fakt gość trochę przegina

klm2 (niezalogowany) 27.06.2010 17:09 #27

@sweet

Ładny Ten Twój Fire :>

matzu  27.06.2010 17:12 #28

@Pablo79

tak właśnie myślałem, zerknąłem teraz na sieci, dlaczego ten proces czasami próbuje łączyć się z internetem i ktoś zasugerował, że wynika to z tego, że jakaś izolowana wtyczka tak na prawdę próbuje to zrobić.

pakeroso  27.06.2010 17:13 #29

@sWeeT-Dżola ;), całkiem przyjemne dla oka.
A działa to z Tab Mix Plus ?? Jeśli tak to podziel się configiem :)

Ps. czy tylko ja mam wrażenie, że użytkownicy Opery to w większości gimbusy ??
Taki wiek... trzeba pospamować, potrollować, pozaczepiać... ale może kiedyś z tego wyrosną...

lukasamd WSPÓŁPRACOWNIK 27.06.2010 17:14 #30

@master_zonk6:
Po co siejesz ferment i rozpoczynasz kolejną wojnę?
Czasami czytając Twoje komentarze jestem pełen podziwu, w tym wypadku jednak po prostu ręce opadają...
Sam zapewne wiesz, że przypadków jest tyle ile konfiguracji, więc fakt że u Ciebie się coś wysypuje, nie oznacza że u kogoś innego również - u mnie przykładowo żadna z popularnych przeglądarek (IE, FF, Chrome, Opera, Safari) jakoś się nie wysypuje.

-------------
Ja problemu nie zaobserwowałem pomimo zainstalowanych wielu rozszerzeń, ale moim zdaniem to pewna wpadka, bo skoro jest z tego powodu update, to zapewne skala zjawiska musiała być duża.

_zdegustowany (niezalogowany) 27.06.2010 17:19 #31

@masterzonk
Jesteś prawdziwą zakałą operowców. Prymitywizm jaki prezentujesz w odniesieniu do innych pokazuje że masz coś z deklem. Jak biednym trzeba być żeby jedynym sensem życia było pisanie dennych komentarzy. Idź stąd oszołomie

master_zonk6  27.06.2010 17:19 #32

@pakeroso
a ja myslalem, ze gim to wiek pakowania i brania koksu, przez co zanika tkanka mozgowa i nie tylko.
@lukasamd
dzieki, ale nie moglem sie powstrzymac :)

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 17:21 #33

@pakeroso
Działa :)
Konfig masz tutaj:
http://img692.imageshack.us/g/82523390.png/

chris_p  27.06.2010 17:25 #34

Dobrze, że wprowadzili tą poprawkę... :)

Szuri21  27.06.2010 17:26 #35

Jeśli jeszcze ktoś wierzy w to, że źle wyświetlane strony to wina Opery to mam dla Was ładny przykład strony benchmark.pl Strona faktycznie źle się wyświetla, ale jak widać na poniższym screenie wystarczy w kodzie strony ograniczyć szerokość i nagle strona wygląda jak powinna. Zresztą z tego co słyszałem benchmark.pl zaktualizuje kod swojej strony uzupełniając co trzeba.

http://img707.imageshack.us/f/benchmarkt.jpg/

Jeszcze tylko dodam uprzedzając głupie komentarze, że to niebieskie zaznaczenie i pasek wzdłuż strony to efekt użycia Dragofly. Po jego wyłączeniu strona wygląda jak powinna. Co zresztą widać z kolei na poniższym screenie. Szkoda tylko, że do pierwszego odświeżenia.

http://img294.imageshack.us/f/benchmark2.jpg/

pakeroso  27.06.2010 17:34 #36

@sWeeT-Dżola ;)
dzięki, a zakładka Compability ? :P

@ sWeeT-Dżola ;) (niezalogowany) 27.06.2010 17:35 #37

Tabberworcky i wyglada lepiej niz z tab mix plus
http://img42.imageshack.us/img42/2125/beztytuukij.png

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 17:50 #38

@pakeroso
Tam nie ma żadnych ustawień :)

Admc (niezalogowany) 27.06.2010 18:05 #39

@ sWeeT-Dżola ;)
I co ci po 4-rdzeniowym procku, skoro twój łindołs siedem i tak nie wykorzysta jego potencjału :P

Przy, okazji tutaj macie mojego Firefoxa, lubię minimalizm, nie lubię zaś personasów i innych "upiększaczy"
http://i94.photobucket.com/albums/l91/Adammac2006/zrzut_ekranu-27.png

Anonim (niezalogowany) 27.06.2010 18:06 #40

U mnie problem opisany w ten newsie pojawiał się bardzo często, wystarczyło że zmieniłem zakładkę na inną, to po powrocie do starej na której był flasha razu miałem info że wtyczka została wyłączona :\

fajnie (niezalogowany) 27.06.2010 18:07 #41

Fajnie że lisek się poprawia, ale na zmianę z Opery mnie nie namówią :).

Pozdrawiam.

krzemo  27.06.2010 18:32 #42

obecna wersja 3.6.6 wiesza się przy obsłudze office live - czyli znowu coś do poprawki

BenderBendingRodriguez  27.06.2010 18:41 #43

Gratuluje mozilla, widzę że macie świetnych programistów jak bum cyk cyk. Spodziewajcie się tab-container1-*(nieskończoność) .exe jak już wprowadzą izolację tabów :)

sokar11 (niezalogowany) 27.06.2010 18:45 #44

Wersja 3.6.4 oraz 3.6.6 wiesza mi sie na zwykłych stronach. Ja wraca do stabilnej 3.6.3

Don Elo  27.06.2010 18:51 #45

@jorg35

I właśnie pokazałeś, że jednak ktoś czyta :)

Don Elo  27.06.2010 18:51 #46

@jorg35

I właśnie pokazałeś, że jednak ktoś czyta :)

mokol (niezalogowany) 27.06.2010 19:01 #47

@BenderBendingRodriguez - Słuszna uwaga. Ciekawe jak z tym sobie poradzą.

BenderBendingRodriguez  27.06.2010 19:07 #48

Ja was ludzie nie rozumiem, każdy chce udowodnić że ma rację a jak ktoś inny ma rację to moja racja jest najracniejsza :)

Każdy żre co lubi, przestańcie przekonywać innych do swojego wyboru, najwyżej zachęcajcie do wypróbowania.

master_zonk6  27.06.2010 19:25 #49

@jorg35
po przecinku dajemy spacje, a po kropce z duzej litery, yntelygencie.

qwerty2010 (niezalogowany) 27.06.2010 19:29 #50

@egon. Ale przy okazji ułatwiasz pracę hakerom i mogą za pomocą twojej przeglądarki przeglądać Ci komputer. Ja bym nie ryzykował. Pozdrawiam

AuT0R (niezalogowany) 27.06.2010 19:37 #51

@Sweet-Dżolla jaki żal! Używacz Windownsa 7 co generuje 70032 błędów na sekunde w wersji 32 bit, a w wersji 64 bit generuje 70064. Współczuję Ci, że musisz się użerać z Windą...

macaleks  27.06.2010 19:42 #52

Userzy!Tyle emocji!Lisek ognistą kitą omiata glob.Ale robi to coraz wolniej.Pozdrawiam.

mok (niezalogowany) 27.06.2010 19:45 #53

U mnie blad wystepowal czesto, a kompa nie mam slabego.

totti3ster  27.06.2010 19:50 #54


#21

Odpowiedź dla TestamenT z poprzedniego wątku odnośnie pytania dla czego używam FF :)
@TestamenT
A niech Ci będzie - tylko dla tego że sobie przerobiłam wygląd firefoxa na taki jak mi się podoba najbardziej. Gdyby IE taki miał to bym go używała. Przy moim łączu (20 Mb/s) i 4 rdzeniowym Phenomie na stacjonarnym komputerku, nie ma znaczenia jakiej przeglądarki używam. Do blokowania reklam i tak mam AdMuncher :)

sWeeT-Dżola ;)

Opery zaprzestałam używać ponieważ źle wyświetla niektóre
strony Windows Live Space. Nie działa tam także Silver :)

Co do Chroma to znudził mi się jego wygląd po prostu. Jak już wcześniej wspomniałam, obecnie dla mnie liczy się tylko wygląd i używam przeglądarki która najlepiej wygląda :)

Oto mój Firefoxik: http://img707.imageshack.us/img707/4003/przechwytywanietp.png


Mogę prosić o skórkę.?? Byłbym wdzięcznym....

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 20:05 #55

@Admc
A co niby wykorzysta?
Jakoś widzę że mój Win 7 wykorzystuje wszystkie rdzenie :)
Mogę nawet dane procesy przyporządkowywać określonym rdzeniom :)

Anonim (niezalogowany) 27.06.2010 20:08 #56

@totti3ster

Strata40 + StrataBuddy

BenderBendingRodriguez  27.06.2010 20:09 #57

Gratuluję słitaśna używania przeglądarki gdzie głównym kryterium jest wygląd, gratuluję statusu "słomki", nie zawodzisz...

csongor (niezalogowany) 27.06.2010 20:11 #58

A mój Firefox wygląda tak :) :
http://zapodaj.net/ca78b662606a.jpg.html

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 20:12 #59

@totti3ster
"Mogę prosić o skórkę.?? Byłbym wdzięcznym...."
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/14284/

Do tego: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/14762/

A ustawienia wyżej w którymś komentarzu :)

BenderBendingRodriguez  27.06.2010 20:13 #60

Boże widzisz i nie grzmisz...

"Grzmię ale plastik prądu nie przewodzi!!"

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 20:14 #61

@BenderBendingRodriguez
Ponieważ DLA MNIE RÓŻNIC (pomiędzy przeglądarkami - wczytywaniem stron) NIE WIDAĆ! Jak to jasno określiłem :)

guilt (niezalogowany) 27.06.2010 20:16 #62

Ech Firefoksiarze, zarzucie Operowcom, że uważają Operę za jedynie słuszną przeglądarkę i niby wszystkim wciskają ją na siłę, a to raczej wy tak postępujecie. Nie ma to jak hipokryzja. Sam używam od jakiegoś czasu Opery, choć wcześniej siedziałem na Firefoksie. Nikt nie twierdzi, że Opera jest pod każdym względem najlepsza, ale pod niektórymi tak. Wy naprawdę myślicie, że użytkownicy ją promują z czystego fanboystwa ? Nie, po prostu uważają, że jest dobra, do czego się przychylam, bo próbowałem wszystkich przeglądarek, więc mam porównanie. Niestety wiele komentarzy wskazuje na to, że ich autorzy takiego porównania nie mają, a z góry krytykują.

BenderBendingRodriguez  27.06.2010 20:21 #63

OOOO, słitaśny się wydał kim naprawdę jest :) Masz rację, całkiem jasno to określiłEś :)

dawidos  27.06.2010 20:26 #64

Jako dłuższy użytkownik Opery polubiłem FF :) Co prawda używam kopii (CometBird), ale jest taka sama jak oryginał :P Nic nie tnie i chodzi jak trzeba, ale nie twierdze, że Opera jest zła. To dobra przeglądarka, ale jednak wygrał FF :P

pilarek  27.06.2010 20:26 #65

to jest stary Scooby :)

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 20:36 #66

@BenderBendingRodriguez
Napisałam "określiłsm" i po prostu źle poprawiłam poprawianiem w FF :) I po teorii sPISkowej PISiaczku :)

g80 (niezalogowany) 27.06.2010 20:40 #67

po instalacji najnowsyej aktualiyacji teray w moim FF literz y i z sa wpiszwane na odwrot. wciskam y dostaje z wciskam z dostaje y. bey jaj.

BenderBendingRodriguez  27.06.2010 20:41 #68

Już to widzę jak dziewczyna pisze określiłem a jeśli tak jest to masz może jakiś kryzys płci może? A PO(PIS)em to swoją gębę wycieraj, nie mieszaj polityki do serwisu o "technologiach", słomeczko...

sWeeT-Dżola ;)  27.06.2010 21:10 #69

@g80
Naciśnij razem prawy Ctrl i prawy Shift :)
To nie ma nic wspólnego z przeglądarką :)

g80 (niezalogowany) 27.06.2010 21:19 #70

@sWeeT-Dżola - dziekuje

suchmen  27.06.2010 21:22 #71

"Ciekawe skad tu tyle trolli operowych przeciez to temat o firefoxie...."

No właśnie, to temat o firefoxie, więc jazda stąd drogi panie ze swoim chrumem

Veers  27.06.2010 21:33 #72

Ciekawa sprawa: ta "poprawka". Izoluje pluginy, a także przeglądarkę od systemu. Tylko po co komu przeglądarka odizolowana od wszystkiego ?

jankesd (niezalogowany) 27.06.2010 21:46 #73

proszę o pomoc mi nowy firefox 3.6.6 przy przeglądaniu wysypuje się tj restartuje i nowa muszę otwierać ostatnie okienko .Co oni zrobili? mam lapka toshiba z 2009r i nie miałem takich problemów jak teraz, aby przeglądać włączam explorera

Veers  27.06.2010 21:51 #74

jankesd - taka "szybka" rada: ściągnij instalatora 3.6.6 i nadinstaluj FF. Pomaga (na jakiś czas). Jeśli jednak masz mało pamięci - to czas na jaki pomoże ta operacja znacznie się skróci ...

cuckoo  27.06.2010 22:13 #75

@Sweet Dżola, brzydki ten Firefox. Ta przeglądarka marnuje cenne miejsce na ekranie. :P

wesoły_różowy_pan (niezalogowany) 27.06.2010 22:19 #76

@g80: bo używasz formatu klawiatury: Polska (214). Usuń tego "Polska (214)" przez układ klawiatury znajdziesz w Panelu sterowania!

klm2 (niezalogowany) 27.06.2010 22:36 #77

@cuckoo

A może niektórzy wola mieć wszystko pod ręką jeśli mają odpowiedni monitor? a nie im mniej tym lepiej lol..pomyślałeś o tym?

Najlepiej pochować wszystkie funkcje i przyciski, a potem za byle gówienkiem rozwijać listę, panel boczny z zakładkami itd nie?

zaintrygowany (niezalogowany) 27.06.2010 22:38 #78

@suchmen "No właśnie, to temat o firefoxie, więc jazda stąd drogi panie ze swoim chrumem"

Powiedział użytkownik Opery :) Coś naprawdę jest na rzeczy z tymi ewangelistami "czerwonego O", nie pojmuję tego jak można z taką zajadłością atakować ludzi którzy używają innego programu niż my.. Skoro Opera ma mały udział na rynku przeglądarek, to może oznacza to że niewielu osobom odpowiada.. Deal with it. I dobrze czasem wyłączyć komputer i wyjść z domu :P

KONTO USUNIĘTE (niezalogowany) 27.06.2010 22:44 #79

Mi się podoba opera... czekam na tą wersje finalną 10.60... Nie testowałem żadnej z wersji rozwojowych, ale jak to będzie kaszana to czekam na IE9, może tam coś się ruszy w dobrym kierunku...

edelmann  27.06.2010 22:47 #80

Sweet Dżola, podaj mi nick na Windows Live, to se pogadamy może przez messengera.

edelmann  27.06.2010 22:51 #81

A tak na marginesie, może byście dodali, więcej motywów tematycznych na DP, a nie tylko zielony i zimowy - niebieski, na starym było fajnie kilka motywów do wyboru, może jakiś teraz nie wiem dodacie Windows 7 i Vista, Mac, jesień czy inne jeszcze. Mała rzecz, a by ucieszyła.

cuckoo  27.06.2010 22:57 #82

@klm2, poręczny interfejs mają np. Chrome i Opera, ale Firefox na pewno nie.

Leon I (niezalogowany) 27.06.2010 23:11 #83

Nortonowi 360 nie spodobała się wersja 3.6.6 i regularnie ją wywala. Nie da się uruchomić przeglądarki po restarcie komputera. Wracam do IE8

KonradK  27.06.2010 23:15 #84

"Niestety praktyka pokazała, że izolacja nie zawsze działa dobrze - nieodpowiadające przez pewien czas rozszerzenia zbyt szybko uznawane były za zawieszone, przez co Firefox często wyłączał teoretycznie poprawnie działające wtyczki."

Tak jakby rozszerzenia i wtyczki, to było to samo w przypadku FF.
(Jak zwykle w newsach DP).

klm2 (niezalogowany) 27.06.2010 23:24 #85

@cuckoo

Nie mierzyłbym wszystkich własną miarą na Twoim miejscu

anty_sweet dzola (niezalogowany) 28.06.2010 01:01 #86

sweet dzolu. Ty sie kobieto(mezczyzno) ? Zdecyduj. Raz piszesz w formie meskiej a raz zenskiej i to nie pierwszy raz ci sie zdarza, czyzbys miala problemy z okresleniem swojej plci ? Raz piszesz:„[...]jak to okreslilem”, a potem w nastepnej wypowiedzi widzimy rodzaj zenski. I nie mow ze literowka, bo a nie lezy strasznie blisko e, zeby mozna byloby sie tak czesto jak ty mylic. Pozdrawiam.

sWeeT-Dżola ;)  28.06.2010 01:14 #87

@edelmann
Nie mam zbytnio czasu na siedzenie na komunikatorze :)

cziter (niezalogowany) 28.06.2010 01:32 #88

@słit dzola
Kiedy nowa wersja Sunrise Seven? :)

słit_żul (niezalogowany) 28.06.2010 01:46 #89

Brak tabeli skreśla lisa na starcie, według mnie po otworzeniu nowej karty powinna się wyświetlić tabela jak w Operze czy Chrome. Może w wersji 4 to będzie, może, jak na razie Opera 10.60 jest naprawdę wygodna i stabilna, zajmuje mało miejsca na wyświetlaczu.

gwint (niezalogowany) 28.06.2010 02:06 #90

Dżolu, choć zwykle nie zgadzam się z Twoimi wypowiedziami, tak teraz jestem wdzięczny za taki ładny motyw do FF :)

Zulowski  28.06.2010 02:43 #91

@prawda jest jedna (niezalogowany) - ja widziałem
@byly uzytkownik (niezalogowany) - papa

PiotrVista  28.06.2010 05:02 #92

A na Ubuntu nadal wersja 3.6.3 niby Mozilla szybko łata ale Canonical coś słabo, niekiedy do miesiąca trza było czekać na nową wersję.

suchmen  28.06.2010 08:29 #93

@suchmen "No właśnie, to temat o firefoxie, więc jazda stąd drogi panie ze swoim chrumem"

Powiedział użytkownik Opery :) Coś naprawdę jest na rzeczy z tymi ewangelistami "czerwonego O", nie pojmuję tego jak można z taką zajadłością atakować ludzi którzy używają innego programu niż my.. Skoro Opera ma mały udział na rynku przeglądarek, to może oznacza to że niewielu osobom odpowiada.. Deal with it. I dobrze czasem wyłączyć komputer i wyjść z domu :P

To nie był atak tylko odpowiedź na twoje zaczepki. Jak jesteś ynteligentny inaczej to wiń za to swoich rodziców.

suchmen  28.06.2010 08:30 #94

Aha i podaj przykład gdzie w tym wątku "atakowałem" firefoxa? No słucham

Wojtek00 (niezalogowany) 28.06.2010 08:58 #95

@csongor można prosić o namiary na skórkę?

Wojtek00 (niezalogowany) 28.06.2010 08:58 #96

@csongor można prosić o namiary na skórkę?

pan ksiądz (niezalogowany) 28.06.2010 09:01 #97

ta wersja Firefoxa jest dobra

ulth  28.06.2010 10:17 #98

@anty_sweet dzola
ano widzisz, ale niektórzy nabierają się ;)
swoją drogą ile można pisać jedno i to samo ? :D
Fx nic w tym numerku nie dodał nowego - to samo co od miesięcy.
Więc o czym tu dyskutować? O Operze ? :P Fakt, ta wydaje co 2-dzień nową betę - szkoda, że każda gorsza od poprzedniej.

CzajAn  28.06.2010 10:31 #99

#46
"I znowu ten Troll @master_zonk6 się pojawił,nie komentuj bo nikt cię nie czyta trollu."

@jorg35
Wyrażam głęboką nadzieję, że w najbliższym temacie na temat Opery, podobną sentencją uhonorujesz przyjaciela pakeroso :> :>

Marcin 25 (niezalogowany) 28.06.2010 10:33 #100

Panowie a wersja 4 już prawie tydzień temu miała wyjść beta a tu dalej niema ciekawe czy będzie w co wątpię.

CzajAn  28.06.2010 10:35 #101

"W najbliższym artykule na temat opery" miało być...
Sorki za pośpiech i roztargnienie.

suchmen  28.06.2010 10:44 #102

Wiecie co? Ja wiem swoje i będę używał tego co lubię a firefoxa pochwalam za tą aktualizację, bo oddzielenie procesów od wtyczek to dobra robota.

sWeeT-Dżola ;)  28.06.2010 10:51 #103

@cziter
"Kiedy nowa wersja Sunrise Seven? :)"

Napisz do scoobiego, mail na stronie http://www.sunriseproject.com.pl :)

Lukas090 (niezalogowany) 28.06.2010 13:42 #104

A ja już dawno porzuciłem Firefoxa na rzecz Google Chrome :) Pozdrawiam.

kokos56565 (niezalogowany) 28.06.2010 15:00 #105

Witam. Jak zainstalować tabelę szybkiego wyboru w FF?

Wysiek (niezalogowany) 28.06.2010 15:09 #106

Niestety na tej wersji nie działa poprawnie strona lotto... Nie można wejść w archiwum lub wygrane. Ten błąd wychwyciłem przypadkowo w ciągu 10 min. Ciekawe jak dużo stron nie będzie poprawnie obsługiwanych...

Fajrant166  28.06.2010 15:23 #107

Ja tam czekam na wersje 4.0 miała już wyjść beta :/

Firefox 3.6.6 (niezalogowany) 28.06.2010 15:37 #108

Wysiek (niezalogowany) | 28.06.2010 15:09

[Niestety na tej wersji nie działa poprawnie strona lotto... Nie można wejść w archiwum lub wygrane.]

- Działa, wyłącz Adblock'a lub zaznacz "wyłącz na http://www.lotto.pl"

rororo (niezalogowany) 28.06.2010 15:48 #109

warto rzucić okiem w niedaleką przyszłość o nazwie 4.0 (obecnie firefox-3.7a6pre.pl)

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla-central-l10n/

milo smiga.

csongor (niezalogowany) 28.06.2010 16:34 #110
Demant (niezalogowany) 28.06.2010 18:46 #111

Ci "wielcy" co narzekają wiecznie na te czy inne przeglądarki, nie będą mieć problemów z niczym, jak zainstalują sobie IE 8. IE8 ma wszystko i działa bez problemów. Jestem bardzo zadowolony z IE8.

tomek10533 (niezalogowany) 28.06.2010 19:02 #112

po zaktualizowaniu firefox do 3.6.6 przeglądarka ,,żyje własnym życiem''co jakiś czas wyskakuje awaria wtyczki[flash].najgorsze ze przeglądarka zawiesza cały komputer.dopiero po reinstalacji do 3.5.4 znowu działa poprawnie!!!coś im tym razem nie wyszło z tą aktualizacją!!!!

Admc (niezalogowany) 28.06.2010 19:57 #113

@sWeeT-Dżola ;)
Systemy UNIX-like (w tym Linux, Mac OS i *BSD) znacznie lepiej sobie radzą z wielowątkowością niż systemy z Redmont

Wysiek (niezalogowany) 28.06.2010 20:13 #114

Firefox 3.6.6 , faktycznie miałeś racje. Wystarczyło wyłączyć Adblock.

Archangiel (niezalogowany) 29.06.2010 00:31 #115

Mam to samo co tomek10533. Można dostać #!$@#$^& Im więcej updatów tym gorzej, niestety. Wykrzacza się flash i otwieranie plików PDF z WWW. Upadtować wtyczek o dziwo się nie da ;(

Farq4 (niezalogowany) 29.06.2010 06:42 #116

ja problem z firefoxem teraz mam taki że podczas Streamingu czegokolwiek do czasu zakończenia buferowania można sobie kompem .... podetrzeć a po zamknięciu procesu który tworzy te "plugin container" - flash i cala reszta leży ale za to lata wtedy szybciej niż opera turbo i ładnie nawet żadnej reklamy nie ma
szczegół że przeglądarka miała być w 90% do streamu

colgao (niezalogowany) 29.06.2010 10:30 #117

Szybko poprawili. Wow!

spadaj (niezalogowany) 29.06.2010 10:33 #118

O widać że sweet dżola już się poddał i nie uzywa formy zeńskiej.
Marketing Microsoftu jes załosny

Tomek33 (niezalogowany) 29.06.2010 12:21 #119
adam129 (niezalogowany) 29.06.2010 13:22 #120

Mam pytanie, czy ktoś z Was spotkał się z aktualizacją wskazującą datę 1 stycznia 1970 01:00:00. Jeśli tak to chciałbym dowiedzieć się co z tym zrobić i jaka to może być przyczyna?

klm2 (niezalogowany) 29.06.2010 17:04 #121

@TOMEK33
Słaby jesteś.. 4.0b2pre :P Fakt, masz build 1 pierwszej bety Fx4 :) i zmienili jednak numer silnika na 2.0. Co do małej ilości nowości w tej becie, to zmiany w różnych elementach Firefoksa będą wdrażane w kolejnych betach, bo sporo tego jest i nie da się tego wprowadzić od razu, Firefox Sync, Test Pilot, Addons Manager, D2D, nowości z HTML5 (obecnie 189+9pkt). Są one w głębokiej fazie rozwoju, ale nie da się tych wszystkich zmian wprowadzić od razu:)

Over  29.06.2010 17:31 #122

mnie tez nikt z przesiadki z opery na liska niezmusi ;-)
Jak Dla mnie opera jest najlepsza niebede sie wyklucal z innymi...

KONTO USUNIĘTE (niezalogowany) 29.06.2010 21:29 #123

A ja z innej beczki i może trochę nie na temat :-)
Taka prośba do redakcji; dajcie jakieś inne kolory... kiedyś były na wszystkie pory roku... ten niebieski i zielony już robią się nudne :-( Pozdrawiam :-)

ooooooooo (niezalogowany) 27.08.2010 18:58 #124

ja mam 3.6.8 i teraz wysyapil ten blad

grzebacz (niezalogowany) 06.05.2011 16:35 #125

Najpierw dobre:) Firefox podoba mi się tylko z jednego względu - napisano do niego całą masę przeróżnych, funkcjonalnych wtyczek (reszta wysiada) i można to konfigurować (about:config)... Zdecydowana większość skórek (jak dla mnie) jest zrobiona niechlujnie i pod laptopa 15" ciężko coś funkcjonalnego wyrwać.
Teraz złe:) Ciągle, co jakiś czas zabiera mi RAM i po zredukowaniu ilości otwartych zakładek nie zwalnia RAM i generalnie zamula. Mimo to rekomenduję.