Firefox 3.1 Beta 1 jeszcze szybszy

15.10.2008 3:05, Autor: Grzegorz Niemirowski (gniemirowski), Kategoria: News
NewsImage

Mozilla wydała pierwszą betę przeglądarki Firefox 3.1. Główne zmiany dotyczą takich obszarów jak JavaScript, geolokalizacja, wideo, CSS oraz obsługa aplikacji webowych działających offline.

Zmianą, którą widać na pierwszy rzut oka jest duża ikonka "+", która służy do otwierania nowych zakładek. Przy przełączaniu kart za pomocą Ctrl+Tab zobaczymy okienko podobne jak przy przełączaniu aplikacji za pomocą Alt+Tab w Windows. Rezultaty prac nad zgodnością ze standardami są widoczne w teście Acid3. FF 3.1 Beta 1 osiąga wynik 89% w porównaniu z 71% wersji 3.0.3. Ulepszono także silnik Gecko.

Przeglądarka posiada nowy, szybki silnik JavaScript o nazwie TraceMonkey. Nie jest on jednak włączony domyślnie. Aby to zrobić, należy przejść do strony konfiguracji (about:config) i ustawić wartość javascript.options.jit.content na true. W teście SunSpider JavaScript Benchmark można zaobserwować mniej więcej dwukrotną różnicę w stosunku do starego silnika JS. Jest też szybszy od silnika z Google Chrome. Zapowiadany tryb prywatności oraz zaawansowane zarządzanie sesjami pojawi się w kolejnej becie FF 3.1.

Druga Beta Firefoksa 3.1 planowana jest na koniec obecnego lub początek przyszłego roku a wersja finalna na pierwsze miesiące 2009 roku.

Źródło: BetaNews
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (91)  

Avatar
PARZY (niezalogowany) | 15.10.2008 5:01#1

Nic tylko pozostaje czekać na wersję finalną. :)

Avatar
Mayron (niezalogowany) | 15.10.2008 6:22#2

hahhah szybszy......to zart!?

Avatar
anonim (niezalogowany) | 15.10.2008 6:23#3

szybszy od Google Chrome.........jasne

Avatar
bartek46op (niezalogowany) | 15.10.2008 6:27#4

Bardzo szybki! Działa: NoScript, AdBlock Plus & McAfee Site Advisior :)

Avatar
Vegeta (niezalogowany) | 15.10.2008 7:18#5

Naprawde szybka wersja :) Tylko pobierać

Avatar
BoomBoom (niezalogowany) | 15.10.2008 7:33#6

O kurcze!
Przechodząc z Firefoxa 2 na 3, a potem na 3.0.3 nie zauważyłem takiej różnicy w prędkości, jak po przejściu z 3.0.3 na ową betą 3.1 !!
Muszę przyznać, że zrobiło to na mnie wrażenie.
Nowy silnik jest chyba dwa razy szybszy tak na oko !!!
Żeby tylko jeszcze dodatki chciały być kompatybilne :( - bo jak na razie tylko te główne działają: AdBlock, NoScript, TabMixPlus, Firegestures.

Z tych ciekawszych nie działają: MrTech, RefControl, Linkification, Locationbar, IE Tab, Greasemonkey, Glazoom, All-in-one Sidebar, Download Statusbar

Avatar
Mayron (niezalogowany) | 15.10.2008 7:33#7

Acid 3 88/100

Fajnie, że beta jest po polsku ;]

Avatar
AbiX (niezalogowany) | 15.10.2008 7:44#8

Jak istnieje silna konkurencja to wszystko da się zrobić. Prawda?

Avatar
igorp (niezalogowany) | 15.10.2008 8:01#9

Firefox nie ma sobie równych...

Avatar
tamtao20 (niezalogowany) | 15.10.2008 8:01#10

o jeszcze szybsza:] i juz beta 3.1 niezle....

Avatar
taskmen (niezalogowany) | 15.10.2008 8:13#11

zainstalowałem..jest potwornie szybka...Dobra robota..pozdrowienia dla ekipy Mozilli..

Avatar
yakste (niezalogowany) | 15.10.2008 8:15#12

No faktycznie...wersja beta jest szybsza od finalnej ponad dwukrotnie, ale od Chrome zaledwie...albo aż...o 10-15%. Niemniej wadą jest na pewno brak wsparcia dla dodatków - z tych, które miałem w ostatniej wersji stabilnej żaden się nie załapał. Zapowiada się całkiem przyzwoicie, ale wracam mimo to do wersji poprzedniej :)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 15.10.2008 8:19#13

"Zmianą, którą widać na pierwszy rzut oka jest duża ikonka "+", " - czyli kopiujemy Opere...oj nie ladnie jak na naj hiper przegladarke :P

Avatar
CaliforniaBoy (niezalogowany) | 15.10.2008 8:31#14

Firefox jest idealny :)!!

Avatar
dr boczek (niezalogowany) | 15.10.2008 9:01#15

i tak trzymać, nie chce chrome, opery oraz ie, o safari nie wspomne.

Avatar
Maciek (niezalogowany) | 15.10.2008 9:25#16

Umiejscowienie ikonki "+" po prawej stronie jest wyjątkowo niepraktyczne.

Avatar
rshb (niezalogowany) | 15.10.2008 9:31#17

czy autor nie odróżnia karty od zakładki?

Avatar
Razi (niezalogowany) | 15.10.2008 9:38#18

Szybszy od Google chrome?? WOW!! W domu se instalne.... Ciekawe jak interpretuje CSS3, mam nadzieję że szybciej niż alpha...

Avatar
Kai (niezalogowany) | 15.10.2008 9:38#19

pjerfszy komętasz

Avatar
sheytan (niezalogowany) | 15.10.2008 9:43#20

Czy FF 3.1 będzie również dostępny na Qt?

Avatar
szary (niezalogowany) | 15.10.2008 9:48#21

Zaiwania aż miło!! oczywiście po zmianie w about:config

Avatar
Twix (niezalogowany) | 15.10.2008 9:49#22

Pod 10.5.5 zdobywa u mnie 88 pkt ( widać już 4 kolorowe kwadraciki w acid3 ). Po uaktywnieniu nowego silnika czuć, że znowu jest szybciej w stosunku do wersji stabilnej.

Avatar
slawektor (niezalogowany) | 15.10.2008 9:50#23

bajka to mi się podoba

Avatar
. (niezalogowany) | 15.10.2008 9:54#24



Dla zainteresowanych:

Przypominam, że jest projekt Minefield będący, jak nazwa wskazuje,poligonem doświadczalnym dla Firefoxa. Wersja 3.1 jest już od dość długiego czasu a obecna wersja to:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1b2pre) Gecko/20081014 Minefield/3.1b2pre

Jeśli komuś nie przeszkadza, że nazwa inna :-) to POLECAM

Avatar
Kamil Porembiński (niezalogowany) | 15.10.2008 9:57#25

Ja pobrałem sobie nocnego builda i zrobiłem testy. Nowa Firefox wypada genialnie:

Total: 10225.0ms +/- 63.2% - Firefox 3.0.3
Total: 2452.8ms +/- 3.8% - Firefox 3.1 Beta 1 (TraceMonkey)

Nie wspomnę już o Smarter Session Restore - cudowne ;-)

Avatar
DarekS (niezalogowany) | 15.10.2008 10:02#26

Szczególnie widać szybkość TraceMonkeya na Gmailu i iGoogle.
Dobrze, że beta jest po polsku :)

Avatar
WhizzKid (niezalogowany) | 15.10.2008 10:32#27

Nie próżnują ^^ Fajnie :D

Avatar
KoL!n (niezalogowany) | 15.10.2008 10:49#28

no na pierwszy rzut oka to muszę powiedzieć że rzeczywiście nowy lisek jest szybki

Avatar
Chillout (niezalogowany) | 15.10.2008 10:51#29

Od Firefoxa 3.0 zapewne, bo chyba nie ma wolniejszej przeglądarki.

Avatar
~ (niezalogowany) | 15.10.2008 10:52#30

extensions.checkCompatibility : false się przyda do testowania.

Avatar
dark (niezalogowany) | 15.10.2008 10:59#31

Dziwne, + nie widzę tylko jako dodatkowa opcja z nowym oknem co jest bzdurą. Alt+tab działa tak jak w 3.0.3

Avatar
krzysie.k (niezalogowany) | 15.10.2008 11:01#32

Ja już testuję i zgadam się ze stwierdzeniem, że jest sporo szybszy od poprzednika (v. .30)

Avatar
Yeah (niezalogowany) | 15.10.2008 11:05#33

Firefox rządzi, ale Opera depta mu po piętach :) Reszta się nie liczy i mam nadzieje że nie będzie sie liczyć. Dwie przeglądarko to i tak za dużo :P

Avatar
R_2_r (niezalogowany) | 15.10.2008 11:13#34

No i super:) żeby jeszcze przechodziła Acid3 i będzie naprawdę dobrze.

Avatar
Dikoo (niezalogowany) | 15.10.2008 11:43#35

IE - you are dead >:D

A ja sobie poczekam na stabilnego 3.1 :)

Avatar
wojownik (niezalogowany) | 15.10.2008 11:45#36

fx wczoraj finalnie mnie wkuzyl
uzywam teraz opery

Avatar
Andrzej (niezalogowany) | 15.10.2008 11:47#37

Zainstalowałem jest trochę szybsza ale nie aż super szybka.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 15.10.2008 11:51#38

Hmmm, czy mi się zdaje cyz jakoś zwolnili Panowie i Panie z mozilli?
Szkoda że trzeba czekać aż do następnego roku na finalną.

Avatar
slawektor (niezalogowany) | 15.10.2008 11:54#39

co można wstawić zamiast Windows Media Player Plugin dla Mozilla Firefox żeby tvn24 chodziło w neostradzie?

Avatar
ACIK (niezalogowany) | 15.10.2008 11:57#40

Ogólne zadowolenie :) Beta - OK !!!

Najlepszy to ten plusik którego naprawdę brakowało :)
(otwórz nową kartę)

Avatar
znawca (niezalogowany) | 15.10.2008 11:57#41

Zainstalowałem była szybsza ale wróciłem do starszej wersji nie działa WMP plugin Firefoks ,motyw Gradient iCool ,DownloadHelper ,FlagFox,Stealther video z OnetTV itp nie pójdzie zalecam utworzyć ręczny punkt przywracania w Vista jak by komuś nowa wersja przeszkadzała w ten sposób nie śmiecisz rejestru a punkty kontrolne można usunąć w opcji oczyszczanie dysku.super nic tylko czekać na wersie dopracowaną brawo za szybkość

Avatar
ja (niezalogowany) | 15.10.2008 12:17#42

Naprawdę jest bardzo szybka po zmianach w configu. Do tego kolejnym powodem do zadowolenia jest to, że działają mi wszystkie dodatki ;-) (Adblock, NoScript, TabMixPlus, Firegestures, RefControl).

Avatar
DarkAngel98 (niezalogowany) | 15.10.2008 12:24#43

A może nie tylko szybszy , tylko też bezpieczny i stabilny? u mnie Google Chrome od razu sie zamrozi jak tylko widzi plik FLASH lub filmiki youtube... A wogóle... to beta i niestabilna...

Avatar
DunDhare (niezalogowany) | 15.10.2008 12:51#44

Opera i tak jest najbardziej najlepsza.

Avatar
patman (niezalogowany) | 15.10.2008 13:04#45

Jezu, jeszcze nie ma postowej wojny między rudzielcem i operą? No to czas dołożyć do pieca: w Operze od dawna jest wyświetlanie nazw strony na ctrl+tab, a lis dopiero teraz doczłapuje się do tego punktu.

Avatar
tolep (niezalogowany) | 15.10.2008 13:08#46

Pierdoły. Firefox zawsze był mulisty, najszybszy FF, czyli wersja 3.0, jest równie (albo bardziej) mulisty jak poprzednie i tak samo będzie z 3.1

Avatar
DarekS (niezalogowany) | 15.10.2008 13:17#47

Co do niedziałających wtyczek to ... polecam odpalić starego ff, który przy domyślnej instalacji pozostaje na dysku :)
Co do plusika to używam Ctrl + T namiętnie i ni ziębi mnie to ni grzeje xD Metu Ctrl + Tab na prawdę przydatne i ładne :)
Po prostu polecam :)

Avatar
Tomek (niezalogowany) | 15.10.2008 13:29#48

Używam regularnie Firefoxa od wersji 3.0 i nie widzę wielkiej różnicy między wersją 3.0.3 a 3.1... Google Chrome jest szybsze

@CaliforniaBoy
Firefox jest idealny? To dlaczego 99% dodatków wymaga aktualizacji?

Avatar
Siriondel (niezalogowany) | 15.10.2008 13:38#49

Podobnie jak pozostali - pozostaję przy 3.0.3 ze względu na rozszerzenia, a tylko te z kolei powstrzymują mnie przed przejściem w całości na Operę. IMHO downgrade, jaki wykonano wobec "dwójki" przy trójce jest nie do zaakceptowania; liczę, że wersja finalna wersji 3.1 będzie taka, jaki powinien być "Lisek" w 3.0. Ale o tym dopiero przekonamy się w przyszłym roku ;)

Avatar
Mongolia (niezalogowany) | 15.10.2008 13:52#50

Oczywiscie :) Kazda kolejna wersja jest coraz szybsza. W takim wypadku, ten program powinien juz dzialac z predkoscia swiatla. Dajcie spokoj ludzie.

Avatar
Arek (niezalogowany) | 15.10.2008 14:17#51

Robiłem teraz test javascriptu SunSpider JavaScript Benchmark i co wyszło? Goole Chrome 2762.0ms Firefox z włączonym tracemonkey 2869.8ms. Także wartości bardzo podobne..

Avatar
Guest (niezalogowany) | 15.10.2008 14:34#52

Wersja 3.0 jest nieznacznie szybsza od 2.0, ale Opera 9.5 i IE 6 pod względem szybkości wyświetlania stron biją lisa na głowę. Wystarczy przetestować wyświetlanie skomplikowanej strony na localhost.

Mam nadzieję, że FX 3.1 będzie znacznie szybszy. Powinni też przyspieszyć start przeglądarki, bo obecnie uruchamia się bardzo wolno.

Avatar
buniol (niezalogowany) | 15.10.2008 14:35#53

hehe moja pryegldarka jak sprawdyam test acid3 ma cale ponktow:-)a teraz zniknely mi polskie znaki:-)

Avatar
pablo (niezalogowany) | 15.10.2008 14:39#54

no faktycznie szybcze ale po co ten plusik tylko zweza ekran o jeden pasek na wyswitlanej stronie lipa.Przeciez moze dodac plusik no zeby była przy ikonce skrotu domowej strony i jest git.Mam nadziejje ze do finalnej wersji sie to zmieni

Avatar
look997 (niezalogowany) | 15.10.2008 16:00#55

Nie wiem dlaczego nie ładuje się css w wrzuta.pl adobe.com google reader, nie ma znaczenia czy jest włączone TraceMonkey.

Avatar
Wiiściarz (niezalogowany) | 15.10.2008 16:28#56

Najnowszą drugę betę sobie sprawdźcie, TO jest dopiero demon szybkości. :]

Avatar
look997 (niezalogowany) | 15.10.2008 17:07#57

nie chce załadować jednej grafiki na tej stronie, na idg.pl nie działa "ukryj panel>>", tylko 4 z 14 rozszerzeń działa :( ale raczej wszystkie da się uruchomić po przeróbkach co nie zmienia faktu że wracam do oficjalnej wersji.

Avatar
dragonn (niezalogowany) | 15.10.2008 17:12#58

na to czekałem, zabieram się do testów.

Avatar
dodo (niezalogowany) | 15.10.2008 17:17#59

ja uzywam wersji z hg, i dostaje ona juz 90/100 w acid3 i dziala jeszcze szybciej od bety1 ;)

Avatar
zbynek (niezalogowany) | 15.10.2008 17:17#60

Za bardzo problemowy jest i będzie jeszcze długo ten firefox

Avatar
jorg35 (niezalogowany) | 15.10.2008 17:25#61

Aby móc zainstalować dodatki przeznaczone dla Firefox 2-3 w najnowszej wersji beta należy:

* Otworzyć about:config.
* Kliknąć prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu. Następnie z menu kontekstowego wybrać opcję: Nowy > Wartość logiczna (Boolean).

* Musimy ustawić nazwę nowego klucza extensions.checkCompatibility i nadać mu wartość false.

Aby móc zainstalować dodatki pochodzące z niezabezpieczonych serwerów w najnowszej wersji beta należy:

* Utworzyć kolejny klucz ustawień extensions.checkUpdateSecurity i nadać mu wartość false.
* Po wszystkim należy zrestartować przeglądarkę.

Firefox pozwoli zainstalować każde rozszerzenie:

Avatar
tores1977 (niezalogowany) | 15.10.2008 17:41#62

Nie instaluje już tych wszystkich wersji BETA
, moje dodatki z nimi nie działają :p

Avatar
Rosół (niezalogowany) | 15.10.2008 18:50#63

Ależ ta beta zapierdziela :D

Avatar
Sen (niezalogowany) | 15.10.2008 18:53#64

Dziękuję Jorg35!

Avatar
zeber (niezalogowany) | 15.10.2008 19:22#65

Co prawda nie miałem czasu sprawdzić w działaniu 3.1 ale jeśli ten plusik będzie taki jak w Operze i IE to ja wolę żeby go wcale nie było.

Avatar
Krzysztof (niezalogowany) | 15.10.2008 19:32#66

Wydaje mi się, że Opera 9.6 wyświetla strony internetowe znacznie szybciej...

Avatar
anonim2 (niezalogowany) | 15.10.2008 20:12#67

masz racje Krzystof! ... WYDAJE CI SIĘ.. tak jak innym fanom Opery, żal wam ********** ściska jak firefox znacznie przyspieszył począwszy od wersji 3.0 do 3.1 i wyprzedził Opere i dorównuje Chrome pod wzgledem JavaScript, testy testy i jeszcze raz testy.. bo mnie to sie może wydawać że 126P jest szybsze niż Ferrari hahaha

Avatar
Masaj (niezalogowany) | 15.10.2008 22:20#68

============================================
RESULTS (means and 95% confidence intervals)
--------------------------------------------
Total: 7181.2ms +/- 4.0%
--------------------------------------------

3d: 862.0ms +/- 8.8%
cube: 313.8ms +/- 16.4%
morph: 249.2ms +/- 30.4%
raytrace: 299.0ms +/- 12.0%

access: 1108.2ms +/- 2.7%
binary-trees: 124.0ms +/- 1.7%
fannkuch: 456.8ms +/- 5.7%
nbody: 313.4ms +/- 16.6%
nsieve: 214.0ms +/- 5.9%

bitops: 1019.2ms +/- 9.7%
3bit-bits-in-byte: 223.0ms +/- 18.1%
bits-in-byte: 268.6ms +/- 19.2%
bitwise-and: 243.4ms +/- 17.0%
nsieve-bits: 284.2ms +/- 12.2%

controlflow: 131.2ms +/- 19.4%
recursive: 131.2ms +/- 19.4%

crypto: 607.6ms +/- 5.1%
aes: 228.8ms +/- 14.5%
md5: 185.0ms +/- 0.8%
sha1: 193.8ms +/- 0.5%

date: 565.8ms +/- 12.4%
format-tofte: 314.8ms +/- 14.9%
format-xparb: 251.0ms +/- 14.0%

math: 844.0ms +/- 17.3%
cordic: 365.6ms +/- 15.3%
partial-sums: 288.0ms +/- 18.1%
spectral-norm: 190.4ms +/- 36.0%

regexp: 485.4ms +/- 6.9%
dna: 485.4ms +/- 6.9%

string: 1557.8ms +/- 10.8%
base64: 260.6ms +/- 13.4%
fasta: 306.6ms +/- 21.3%
tagcloud: 291.8ms +/- 18.8%
unpack-code: 455.6ms +/- 11.7%
validate-input: 243.2ms +/- 19.9%

FF 3.0.3

Avatar
Adrian (niezalogowany) | 15.10.2008 22:32#69

Zanim doczekacie się tego Final'a, Operka będzie już miała numerek 10.0 i lisio będzie wąchać smrodek z rury ;P

A tak po prawdzie, używam obu jednocześnie i potrafię wykorzystać zalety oraz dostrzec wady każdej z nich. Każdy jedzie czym mu pasuje i nie widzę powodów do wszczynania kolejnej batalii. Pozdro @LL! Peace.

Avatar
look997 (niezalogowany) | 15.10.2008 22:34#70

Raczej Operowcy powinni się cieszyć że Fx przyśpieszy, bo teraz twórcy Opery na pewno znów zajmą się przyśpieszeniem Opery.

Avatar
slump (niezalogowany) | 16.10.2008 1:16#71

Acid 3 93 ptk ( wersja hourly czyli jutrzejsza nightly). Niestety finalny fx 3.1 nie podskoczy powyżej 95/96 .

Avatar
Krzysztof (niezalogowany) | 16.10.2008 8:22#72

@anonim2: **** grubo się pomyliłeś - Mozilla Suite używałem od 2000 roku a Fiefoxa od 2003 gdy nazywał się jeszcze Firebird. Opere czasem testuje i wydaje mi się że nadal wyświetla strony szybciej od Firefoxa.

Avatar
znawca (niezalogowany) | 16.10.2008 10:46#73

Opery już nigdy więcej coś mi Firefoks zwalniał to zainstalowałem Opere 9.6 myśląc teraz to będzie szybsza przeliczyłem się znacznie wolniejsza a jak odinstalowałem to syf w rejestrze zrobiła jaka przeglądarka taka popularność nie dziwię się ze ma ino 6% użytkowników TP ma do kitu łącza zamiast odnawiać to żerują na portfelach abonentów płacisz dużo a w godzinach wieczornych internet 2 razy zwalnia

Avatar
marco51 (niezalogowany) | 16.10.2008 12:10#74

Hej! Czy ktoś wie gdzie szukać ustawień "about;config" ? chodzi o silnik Java Script o nazwie TraceMonkey

Avatar
ja (niezalogowany) | 16.10.2008 13:25#75

@marco51

Wpisz about:config w pasku wyszukiwania (tam gdzie wpisujesz adres strony) > po tym enter. Odszukaj na liście wartość javascript.options.jit.content i kliknij na nią dwa razy > po tym restart przeglądarki, i powinno śmigać ;-)

Avatar
zbynek (niezalogowany) | 16.10.2008 17:13#76

Opera tego firefoxa to wymiata już na starcie.

Avatar
e2180/IP35-E/1GB (niezalogowany) | 16.10.2008 17:51#77

TEST TEST TEST TEST TEST TEST

Ja krótko i rzeczowo:

Test SunSpider JavaScript Benchmark Results

FIREFOX = Total: 1012.8ms +/- 4.4%

Opera = Total: 2716.0ms +/- 1.7%

Podsumowanie:

W tym tescie Firefox jest PONAD 2.6 RAZA SZYBSZY od Opery

P.S.
Oba testy wykonane oczywiście na tym samym sprzęcie (zestaw prosty,tani, podkręcony- patrz pole Autor), Firefox używany na co dzień , Opera czysta, ostatnia wersj/kompilacja sciągnięta i zainstalowana do testów


@Masaj
Nie obraź się ale na czym Ty liczyłes swoj test? na kalkulatorze?

Avatar
marco51 (niezalogowany) | 16.10.2008 18:08#78

ja - dzięki za instrukcje. śmiga !!!

Avatar
Virtual_ManPL (niezalogowany) | 16.10.2008 22:21#79

Fx 3.1 jest obecnie najszybsza przegladarka ;)
do tego dodatki (wystarczy uzyc Nightly Tester Tools lub samemu zmodyfikowac rozszerzenie by sie zainstalowalo)...

miodzio...

polecam testowac hourly buildy... xD

Pozdro

Avatar
e2180/IP35-E/1GB (niezalogowany) | 16.10.2008 23:43#80

@Virtual_ManPL

Niczego nie musisz modyfikować, wystarczy wyłączyć sprawdzanie wersji dodatków.

Jak to zrobić już było tu opisane.

Pozdrawiam

Avatar
zeber (niezalogowany) | 17.10.2008 5:27#81

Mi jeszcze dziwniejsze wyniki wyszły
Fx 3.0
Total: 6474.2ms +/- 2.4%

Później poszła Opera ale coś dziwnie u mnie wyszedł ten test i robiłem go 2 razy nie wiem czemu tak źle wyszło nic nie chodziło szczególnego w tle.
Opera 9.6
Total: 8616.4ms +/- 1.5%
Total: 8676.0ms +/- 4.0%

Fx 3.1
Total: 2871.6ms +/- 3.1%

Avatar
e2180/IP35-E/1GB . (niezalogowany) | 17.10.2008 12:57#82

................................................................


@zeber .........., u Ciebie Opera wyszła ponad 3 razy gorzej od Firefoxa a u mnie ( popatrz na wyniki pare postów w góre) ponad 2,6 raza gorzej. To zbiżone wyniki.

Dziwnie słabo wyszedł Ci 3.0 ale może taki był zawsze używałem Grand Paradiso lub Minefield

Obciążenie procesami w tle nie ma jakiegoś decydującgo znaczenia ( oczywiście jeśli nie pojedziemy po bandzie ;-)).

Niżej moje wyniki przy stałym dodatkowym obciążeniu procesora w tle - około 20%.

======================

RESULTS (means and 95% confidence intervals)
--------------------------------------------
Total: 994.4ms +/- 4.2%
--------------------------------------------

Wyszło nawet minimalnie lepiej niż poprzednie bez obciążenia - zszedłem poniżej 1000 ms na moim staruszku.

Uwaga: pisząc Firefox mam na myśli Minefield /3.1b2pre.

pozdrawiam


............................

Avatar
lama (niezalogowany) | 17.10.2008 17:20#83

Gdzie znajdę to about:config bo nie mam zielonego pojęcia?...tak jestem lamką

Avatar
dobra rada (niezalogowany) | 17.10.2008 18:25#84

@lama ... jeśli jak piszesz jesteś lamką ( zgadzam się, to widać ) i nie umiesz korzystać z Google a nawet masz problem z przejrzeniem postów na tej stronie ( podpowiem - 16.10.2008, 13:25 ) to daj sobie spokoj z about:config.

Poważnie

Avatar
zeber (niezalogowany) | 17.10.2008 18:34#85

@lama
w pasku adresu przeglądarki wpisz about:config i kliknij enter
błala (czy jak to się pisze)

@e2180

3.0 tak wychodzi bo ma jeszcze stary kompilator Javascriptu no i teraz myślę że w grę mógł wchodzić noscript (polecam)
I nie mów że masz takiego staruszka patrząc na wyniki szacuję proporcjami na core duo 3,3 może więcej blisko byłem?

Avatar
Brian_OConner (niezalogowany) | 19.10.2008 3:09#86

Przecież jest już FireFox 3.1 prebeta 2

Avatar
jorg35 (niezalogowany) | 19.10.2008 11:35#87

He he niektórzy rzeczywiście to głąby mają problem czytania ze zrozumieniem.

Avatar
kkamilekk (niezalogowany) | 20.10.2008 11:18#88

niektóre strony można przewijać w dól w nieskończoność...mały błąd?

Avatar
e2180/IP35-E/1GB . (niezalogowany) | 20.10.2008 17:11#89


Gadam sam do siebie ale w moim wieku to normlne ;-)

Wynik dla ostatniej kompilacji Minefield`a

Test SunSpider JavaScript
RESULTS (means and 95% confidence intervals)
--------------------------------------------
--------------------------------------------
Total: 928.4ms +/- 0.6%
--------------------------------------------
--------------------------------------------


@zeber

sprzęt:
e2180 @3250 (9x361)
2x512 kingston 667/5-5-5-15 @ 905/4-4-4-12

Avatar
hehehacker (niezalogowany) | 10.11.2008 19:20#90

No spox ten program:)

Avatar
Firefox (niezalogowany) | 16.11.2008 14:07#91

SUPER! FIREFOX TO NAJLEPSZA PRZEGLĄDARKA WWW NA ŚWIECIE

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av