Francuzi będą mogli robić przelewy przez Twittera

Francuzi będą mogli robić przelewy przez Twittera

13.10.2014 15:14

Czy przelew może być tak prosty jak napisanie komuś wiadomości na Twitterze? We Francji jeszcze w tym tygodniu ruszy system płatności, który to umożliwi przekazywanie pieniędzy między użytkownikami Twittera.

System płatności zostanie wprowadzony przez S-Money, należącego do grupy BPCE. Na stronie możemy przeczytać, że wszyscy użytkownicy Twittera we Francji, którzy posiadają kartę kredytową, niezależnie od ich banku, będą mogli wysyłać pieniądze tak samo, jak Twitty. S-Money prowadzi już we Francji usługę, która pozwala przekazywać małe kwoty na podstawie numeru telefonu i ma stosowne aplikacje dla Androida oraz iOS. Rozszerzenie pola działania na popularny serwis mikroblogowy jest więc naturalnym kierunkiem rozwoju.

Opisana wyżej usługa może mieć szersze konsekwencje dla Twittera i jego użytkowników nie tylko we Francji i bynajmniej nie chodzi o ułatwienie rozliczeń między znajomymi po wspólnej podróży taksówką. Twitter niedawno na próbę wprowadził przycisk „Kup” dla wybranych marek, a niektórzy użytkownicy w swoich strumieniach informacji znajdują wpisy z produktami, które mogą od razu kupić. Dotknięcie tego przycisku pokazuje formularz, w którym należy podać informacje bilingowe i adres wysyłki.

A new way for you to make purchases on Twitter

Dzięki wprowadzeniu możliwości szybkiego przekazywania pieniędzy na podstawie konta na Twitterze, zakupy tego typu mogą być jeszcze prostsze. To potencjalnie pozwoli też Twitterowi zarobić i zyskać w oczach przedsiębiorców. Na razie na Twitterze można kupić produkty firmowane przez Burberry, Home Depot, Pharrella czy Megadeth, ale oferta będzie poszerzana. To powinno też uspokoić inwestorów, którzy obawiają się braku nowości i miażdżącej przewagi Facebooka w tempie wprowadzania nowych „udogodnień”. W końcu na Facebooku w wielu krajach można już robić zakupy…

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)