GG i Allegro razem na rynku reklamy internetowej - pokonają Google?

GG i Allegro razem na rynku reklamy internetowej - pokonają Google?

Wojciech Cybulski
04.08.2011 21:06, aktualizacja: 12.08.2011 18:07

Szykuje się interesująca fuzja na polskim rynku reklamy internetowej - spółka GG Network znana głównie za sprawą komunikatora Gadu-Gadu połączy swój dział sprzedaży z Grupą Allegro, zarządzającą takimi serwisami jak Allegro, Bankier.pl, PayU, Ceneo, czy otoMoto.

GG Network i Grupa Allegro to prawdziwi giganci polskiego Internetu. Połączenie działów sprzedaży przestrzeni reklamowej pozwoli obu spółkom na sprawne dotarcie do ogromnej liczby użytkowników Sieci. Według zestawienia Megapanel PBI/Gemius po połączeniu obu działów ich sumaryczny zasięg wzrośnie do 79,1% wyprzedzając Grupę Onet (73,8%) i Grupę Wirtualna Polska - Orange (73,8%). Połączone GG i Allegro będą miały mniejszą siłę przebicia jedynie od Google, którego zasięg wynosi obecnie 91%. Na czele nowego zespołu stanie Jacek Makowski, obecnie przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

Oczywiście Allegro i GG nie zamierzają sprzedawać wspólnie reklam przez wgląd na wzajemną sympatię - obie spółki mają wspólnego właściciela, międzynarodowy koncern medialny Naspers, który zdecydował się właśnie na konsolidacje swoich interesów w Polsce.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (58)