r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google Ad Planner

Strona główna Aktualności

Firma Google gromadzi wiele informacji o swoich użytkownikach. Pozwala to jej na swobodne planowanie strategi rozwoju na dynamicznie rozwijającym się rynku usług reklamy internetowej. W zeszły piątek korporacja uruchomiła serwis Google Trends for Websites, natomiast jeszcze dzisiaj światło dzienne ma ujrzeć podobny projekt.

Google Ad Planner, bo tak właśnie brzmi jego nazwa, ma pozwolić na planowanie reklam skierowanych do konkretnych grup demograficznych, w tym wykraczających poza serwisy korporacji. Niezbędne dane mają być zbierane od użytkowników zarówno z wyszukiwarek, jak również stron trzecich, dzięki czemu ma być możliwe dokładne określenie stron cieszących się największą popularnością wśród danej grupy. Następnie, zebrane w ten sposób dane, w całkowicie anonimowej formie, mają trafiać do agencji reklamowych przetwarzających nadsyłane informacje i planujące na ich podstawie konkretne kampanie. W przypadku gdy akcja na jednej stronie odniesie sukces, usługa ma wskazać również witryny o podobnej treści. Być może w przyszłości zostanie ona powiązana z, cieszącą się sporą popularnością, AdWords.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.