r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google opublikuje statystyki fałszywych kliknięć

Strona główna Aktualności

Fałszywe kliknięcia to częsty problem reklam sprzedawanych w systemie pay-per-click, czyli tych, w których wysokość opłaty uwarunkowana jest ilością kliknięć na reklamę. Według najnowszych statystyk, od 15 do 20 procent kliknięć na takie reklamy wykonywana jest w celu sztucznego podwyższenia ceny.

Już niedługo, firmy reklamujące się w systemie AdWords dostaną możliwość wglądu w statystyki nieprawidłowych kliknięć na zamówione przez nich reklamy. Do walki z tym zjawiskiem powołany został specjalny oddział, którego zadaniem będzie szukanie nowych rozwiązań tego problemu. Działania te są częścią ugody, którą Google zawarło w marcu tego roku z firmą Lane's Gifts, która oskarżyła właściciela systemu AdWords o niedostateczne starania w wykrywaniu tych oszustw.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.