r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google połączy pakiet Office z Google Docs za pomocą wtyczki

Strona główna Aktualności

Google pracuje nad darmową wtyczką Cloud Connect, umożliwiającą przesyłanie materiałów między pakietem Office firmy Microsoft i Google Docs.

Wtyczka jest obecnie w fazie zamkniętych testów. Mogą z niej korzystać osoby posiadające pakiet Office 2010. Narzędzie pozwala na synchronizację dokumentów między pakietem Microsoftu, a darmową aplikacją online firmy Google. W ten sposób tekst stworzony w Office jest automatycznie przesyłany do Google Docs. Wystarczy tylko zapisać plik. Po zainstalowaniu wtyczka będzie dostępna z poziomu wstążki w interfejsie pakietu Microsoftu. W przypadku pracy kilku osób nad dokumentem będzie można wybierać wersję ze zmianami, która ma być zapisana. Wtyczka będzie obsługiwać nie tylko Office 2010, ale także wcześniejsze wersje pakietu (2007 i 2003).

Jak czytamy na blogu firmy Google, zainteresowanie udziałem w testach wtyczki było tak duże, że Google był zmuszony do ograniczenia liczby uczestników. Obecnie można jedynie zapisać się na listę mailingową, na której będziemy informowani o postępie prac. Coloud Connect przeznaczony będzie przede wszystkim dla osób, które przyzwyczajone są do korzystania z pakietu Office, a chciałyby w łatwy sposób udostępniać dokumenty online. Google konkuruje z podobnym narzędziem wydanym przez Microsoft - Office Web Apps. Wprowadzenie wtyczki stało się możliwe dzięki zakupowi firmy DocVerse w marcu tego roku.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.