r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google porozumiał się z Apple w sprawie reklam w iPhonie

Strona główna Aktualności

Mimo restrykcyjnego regulaminu Apple najprawdopodobniej dopuści AdMoba należącego do firmy Google do reklam w telefonach iPhone.

Kiedy Apple zapowiedział wprowadzenie platformy reklamowej dla systemu iOS, w Google zawrzało. Powodem był zapis w regulaminie, który odcinał od reklam takie firmy jak Google czy Microsoft. Omar Hamoui, szef AdMoba należącego do giganta z Mountain View stwierdził wówczas, że ta zmiana nie leży w najlepszym interesie użytkowników czy deweloperów. Zapis zaniepokoił też organizacje antymonopolistyczne i chroniące prawa konsumenckie. Najwyraźniej Google i Apple zawarli porozumienie, bo twórca iOS nie będzie egzekwować zapisu w regulaminie. Taką informację zdaniem serwisu CNet podał Hamoui.

Decyzja firmy Apple pozwoli deweloperom korzystającym z usług AdMoba na zamieszczanie reklam w App Store. Tylko w tym roku reklamodawcy mają wydać około 60 mln dolarów na platformę iAd. Google pragnie również wprowadzić własne rozwiązania. Kilka dni temu szef firmy, Eric Schmidt, miał sugerować, że niedługo pojawią się interaktywne reklamy wideo. Mogłyby być one wprowadzane w telefonach komórkowych - na przykład w systemie Android.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.