r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w prasie

Strona główna Aktualności
Noworocznych porządków Google

ciąg dalszy. Tym razem pod nóż korporacji trafił program reklamowy dla prasy, który zdaniem firmy nie przynosił oczekiwanych dochodów.

Projekt o nazwie Print Ads ruszył w listopadzie 2006 roku i miał pomagać wydawcom gazet w pozyskiwaniu reklam od partnerów Google. Rok później zakres gazet powiększył się do blisko ośmiuset obejmując duże amerykańskie dzienniki, takie jak The New York Times i The Los Angeles.

Bardzo niekorzystnie dla Google wypadło ostatnie podsumowanie roku, które wykazało, że zyski w roku ubiegłym zmniejszyły się o 6 mld USD. Przyjmowanie kampanii w Print Ads ma skończyć się 28 lutego tego roku. Ostatnie wykupione reklamy ukażą się w prasie do 31 marca.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.