r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google w radio

Strona główna Aktualności

Firma Google znana ze swojej, najpopularniejszej w Sieci wyszukiwarki, ostatnio wręcz zasypuje nas nowościami w swojej ofercie. Google wciąż stara się zdobywać nowe rynki dla oferowanego przez siebie systemu reklam AdWords, którego klienci mogą publikować reklamy nie tylko w Internecie, ale także w amerykańskiej prasie. Prawdopodobnie już niedługo firma umożliwi klientom reklamowanie swoich produktów także w radio.

Google poinformowało o przejęciu firmy dMarc Broadcasting Inc., dysponującej systemem bezpośrednio łączącym reklamodawców z rozgłośniami radiowymi, umożliwiającym sprawne i skuteczne zarządzanie kampaniami reklamowymi w tym medium. Umowa opiewa na 102 milionów dolarów, a jeśli zakup przyniesie oczekiwany zysk, Google dodatkowo zainwestuje w firmę ponad miliard dolarów w ciągu trzech lat, ale kwota ta będzie zależała od osiągniętych wyników. Ciekawe, co będzie następnym krokiem giganta IT, może własna rozgłośnia radiowa?

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.