r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Gracze na lodzie: Project Cars 2 w produkcji, co z niedorobioną częścią pierwszą?

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Od przekładanej wielokrotnie premiery sfinansowanych przez społeczność wyścigów Project Cars minęły niecałe dwa miesiące, a hucznie już ogłoszono rozpoczęcie prac nad kolejną częścią. Ta też rzecz jasna sięgnie do kieszeni graczy. Problem w tym, że wielu fundatorów pierwowzoru poczuło się zostawionych na lodzie. Skoro siły twórców koncentrują się teraz na drugiej grze, co z obiecywanymi elementami dla pierwszej?

Wielu wciąż uważa niedawno wydane Project Cars za produkt zwyczajnie nie w pełni ukończony, wypatrując DLC, które by go domknęło. Tymczasem deweloperzy radośnie zapowiedzieli właśnie skupienie się po prostu na czymś innym, czego wynikiem jest nie lada konsternacja fanów na stronie głównej serii. Co prawda nikt niby nie porzuca starszego wydania, bo wciąż można domagać się zmian w ramach programu On Demand, jednak spora część miłośników pierwszych wyścigów przestała wierzyć w bajki. Dołożyło się do tego blokowanie niewygodnych uwag odnośnie pierwowzoru.

Co bardziej trzeźwo myślący internauci podkreślają, że gier nie robi się w miesiąc, a przez kilka lat, więc ich akurat ogłoszenie nie dziwi. Przyznają niemniej, iż mogłoby pojawić się nieco później, kiedy osoby wspierające pierwszą część byłyby już z niej dużo bardziej usatysfakcjonowane, właśnie z uwagi na liczne poprawki oraz dodatki. Pikanterii sprawie dodają jednak zapowiadane w kontynuacji opcje, które niegdyś trafić miały po prostu do części pierwszej. Te zapewne się w niej zwyczajnie nie pojawią.

r   e   k   l   a   m   a

Project Cars 2 ma być oczywiście większe, lepsze oraz piękniejsze. Przyniesie ponad 50 lokacji i 200 torów o różnorodnej nawierzchni (asfalt, piach, błoto, śnieg), jak również zmagania przy zmiennej pogodzie i porze dnia. Pojeździmy w 8 kategoriach, zasiadając za kółkiem przeszło 200 aut, ale także bawiąc się m.in. w pilota w planowanym trybie co-op. Zestaw obiecanek zamyka zapewnienie o mądrzejszej sztucznej inteligencji, nastawieniu na funkcje społecznościowe, połączone z doskonałym systemem łączenia graczy o podobnym poziomie umiejętności online. Gra na razie powstaje na komputery.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.