r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Hotel z Nowego Jorku chce karać gości za negatywne opinie umieszczane w Internecie

Strona główna AktualnościBIZNES

Władze hotelu Union Street Guest House z Nowego Jorku nie są zadowolone z wystawionych ocen w Internecie. W związku z tym wybrani goście za negatywną opinię będą musieli zapłacić 500 dolarów. Taka polityka z pewnością nie zmieni opinii o tym hotelu, a jej skutki mogą być odwrotnie od oczekiwanych.

Jedną z lepszych rzeczy jakie możemy znaleźć w Sieci są opinie użytkowników o sprzęcie, szkole, samochodzie czy o hotelu. Dzięki temu, że Internet ma ogromny zasięg, to recenzji jest naprawdę sporo i nie jesteśmy skazani tylko na zdania naszych znajomych czy informacji wyczytanych w gazecie. Coraz więcej osób przed wybraniem danego produktu lub miejsca na wakacje sięga po opinie dostępne w Sieci i to na podstawie nich podejmuje ostateczną decyzję. W związku z tym negatywne oceny mogą zniechęcić spore grono klientów. Dostrzegł to zarząd hotelu Union Street Guest House, który postanowił karać wybranych gości za negatywne opinie.

W regulaminie nowojorskiego hotelu pojawił się wpis mówiący o karze w wysokości 500 dolarów za negatywną opinię umieszczoną w Internecie. Oczywiście ten podpunkt nie dotyczy wszystkich gości. Władze hotelu uważają, że uczestnicy większych imprez, jak wesele, często nie mają innego wyboru i zmuszeni są do spędzenia nocy w ich hotelu. To właśnie od takich klientów mają pochodzić nieprzychylne opinie. Jednak patrząc na ilość negatywnych ocen, jakie wystawiono hotelowi Union Street Guest House na stronie yelp.com, to odnosi się inne wrażenie, średnia wszystkich ocen wynosi zaledwie 1,5 gwiazdki na 5 dostępnych.

r   e   k   l   a   m   a

Taka polityka hotelu jeszcze bardziej zniechęci potencjalnych klientów. Zamiast stosowania nieodpowiedniego regulaminu, władze hotelu powinny polepszyć jakość świadczonych usług. Wówczas mogliby się cieszyć dobrymi ocenami w Internecie oraz większą liczbą gości.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.