Kampania wyborcza największa w Internecie

17.06.2010 17:55, Autor: Michał Majchrzycki (mmaj), Kategoria: News
NewsImage

Kampania wyborcza dużo ciekawiej wygląda w Sieci, niż w innych mediach - sugeruje dzisiejsza Gazeta Wyborcza. Kandydaci na prezydenta RP korzystają z najnowszych technik - wszystko, aby zdobyć wyborców.

W Gazecie Wyborczej zamieszczono przegląd sposobów jakich chwytają się ubiegający o fotel prezydenta Polski w tegorocznej kampanii. Wszyscy kandydaci posiadają swoje strony internetowe, ale to od dawna zbyt mało. Aby zyskać na popularności trzeba angażować się w portalach społecznościowych i popularnych serwisach. Kandydaci korzystaja więc z kont w Facebooku i na Naszej-Klasie, publikują wiadomości w Twitterze i Blipie czy klipy w YouTube. Jeden tylko profil Bronisława Komorowskiego na Naszej-Klasie ma 51 tys. znajomych. Nieco gorzej wypada Jarosław Kaczyński, który posiada wprawdzie kilka kont, ale wszystkie są fikcyjne. Z kolei Grzegorz Napieralski, jak informują jego sztabowcy, sam aktualizuje profil na Naszej-Klasie i publikuje wiadomości w Twitterze. Jest to dość rzadka postawa. W przypadku większości kandydatów zazwyczaj robią to ich współpracownicy. Najbardziej obecny w Internecie jest Janusz Korwin-Mikke. Publikuje najwięcej informacji, a w YouTube zamieścił prawie tysiąc klipów wideo ze swojej kampanii.

Z pełnym tekstem artykułu na temat internetowej walki kandydatów na prezydenta Polski można zapoznać się na stronach Gazety Wyborczej. Przypominamy, że wybory odbędą się już najbliższą niedzielę, 20 czerwca.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (95)  

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 17.06.2010 17:58#1

Korwin to bardzo bystry facet. Pewnie dlatego.

Avatar
123baca (niezalogowany) | 17.06.2010 18:01#2


Kampania wybiórcza największa w Internecie, sugeruje Adam Michnik. HaHa

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krzysiek.l | 17.06.2010 18:07#3

GazWyb bym kijem nie dotknął a wy ja cytujecie?? hehehe to najbardziej zaklamany szmtławiec w naszym kraju!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
iluzion | 17.06.2010 18:12#4

To będzie gorący temat;)

"Jeden tylko profil Bronisława Komorowskiego na Naszej-Klasie ma 51 tys. znajomych. Nieco gorzej wypada Jarosław Kaczyński, który posiada wprawdzie kilka kont, ale wszystkie są fikcyjne."

Myślę, że większość kont to konta fikcyjne, a ich znaczenie jest równie ważne jak to kto je prowadzi;)

Nic na temat Waldemara Pawlaka nie napisaliście, a to właśnie on ma największe doświadczenie jeśli chodzi o nowe technologie.

"Interesuje się nowymi technologiami, m.in. wolnym oprogramowaniem[12]. Brał udział w uruchomieniu systemu transakcyjnego Warszawskiej Giełdy Towarowej na bazie otwartego oprogramowania[13]."

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Waldemar_Pawlak

Na jego blogu opisywał też kiedyś swoje doświadczenia z Linuksem.

Avatar
FDFx (niezalogowany) | 17.06.2010 18:12#5

Dokładnie ta gazeta nie jest obiektywna

Avatar
żenada (niezalogowany) | 17.06.2010 18:13#6

Gdzie jak gdzie, ale tutaj nie spodziewałem się promocji g.wnianej , tuby Michnika mającej na celu niszczenie i ogłupianie narodu polskiego.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
happypiotr | 17.06.2010 18:17#7

@krzysiek.l
To nielogiczne co myślisz.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
duffee | 17.06.2010 18:18#8

heh, a ja się nie natknąłem na kampanię w sieci ;) =- może odwiedzam nie te strony / portale co trzeba ???

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 17.06.2010 18:20#9

Ciekawe co łączy news o Wybiórczej z wortalem Dobre Programy?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lukasamd | 17.06.2010 18:22#10

Kandydaci bardzo nierówno podchodzą do internetu.
Idealny przykład to domena jaroslawkaczynski.pl - jeszcze niedawno była do kupienia na Allegro, bo sztab wyborczy kandydata chyba w ogóle nie zwracał uwagi na "nowoczesne technologie" (albo jak kto woli, obecnie standard) :)
Obecnie z tego co widzę domena należy już do innej osoby i są na niej informacje o wyborach, ale sam imienny kandydat niespecjalnie dobrze jest reklamowany :D

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 17.06.2010 18:25#11

@trux, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ?...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
iluzion | 17.06.2010 18:29#12

Cytat z podlinkowanego artykułu GW:

"Pomaska wstaje o 7 rano. Prawie od razu sprawdza Twittera i Facebooka przez iPhone'a. - Mam dzięki temu stały dostęp do informacji. Poza tym na iPhonie bardzo łatwo się pisze i robi dobrej jakości zdjęcia - mówi."

Niezła reklama, niezła:)

Określenie "Gazeta Wybiórcza" dobrze pasuje do tego artykułu. Dwie strony treści, z czego jedna opisuje ile to Bronisław Komorowski ma znajomych na naszej-klasie i jak ciężko pracują jego sztabowcy na twitterze itd;) Druga strona przeznaczona jest na pozostałych dwóch kandydatów, przy czym można wywnioskować, że Jarosław Kaczyński jest równie fikcyjną postacią jak jego konta w serwisach społecznościowych. Śmię twierdzić inaczej;)

Avatar
ZSP (niezalogowany) | 17.06.2010 18:29#13

Jeszcze kilka cytatów z GW i przestanę odwiedzać dobreprogramy.

Avatar
wwiesiek (niezalogowany) | 17.06.2010 18:30#14

to tragedia, że nawet tu promuje się GWno Michnika

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kk23 | 17.06.2010 18:35#15

Dla zainteresowanych szczegółowymi poglądami teleinformatycznymi poszczególnych kandydatów, ciekawe badanie
Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) -
http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead01&news_cat_id=167&news...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Szuri21 | 17.06.2010 18:49#16

Mi się chce rzygać już tymi wyborami spoglądając w telewizor, więc na pewno nie patrze co oferują kandydaci w internecie. Ale miło, że idą z technika do przodu.

Avatar
pawel WaWa (niezalogowany) | 17.06.2010 18:53#17

gdzies czytalem ze dobreprogramy maja powiazania z grupo agora czy to prawda?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
plunio7 | 17.06.2010 18:55#18

Już nie macie czego czytać :O (i cytować).

Avatar
Bennn (niezalogowany) | 17.06.2010 18:57#19

O matko tylko nie wyjeżdżajcie tutaj z tą szmatą bo przecież tego gazetą nazwać nie można. Już od loga **** mi się niedobrze zrobiło bleee :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 17.06.2010 19:02#20

Szkoda tylko, że chamstwem i nienawiścią epatują na różnych forach, w komentarzach - zwolennicy bądź przeciwnicy pewnych kandydatów...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
SxMaN | 17.06.2010 19:16#21

Korwin na prezydenta! :D

A tak na serio, to nie ekscytujcie się ta wyborczą, news przedstawia tylko pewną tendencję i ciekawostkę w jednym, a że napisała o tym wyborcza... :-) Nie szukajcie tu już jakiejś teorii spiskowej. ;-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
PiotrVista | 17.06.2010 19:17#22

Gazeta wyborcza jest to opiniotwórczy dziennik o profilu liberalno-lewicowym.
Jeśli już temat o kampanii wyborczej to; Który kandydat na prezydenta wesprze Linuksa?
http://www.ubucentrum.net/2010/06/ktory-kandydat-na-prezydenta-wesprze.html?utm_...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Animatter | 17.06.2010 19:26#23

Nie no ale żeby **** na dobrych programach...

Avatar
michub (niezalogowany) | 17.06.2010 19:27#24

nie ma się czemu dziwić, że JKM swoją kampanię prowadzi głównie przez blog, stronę i youtube (oraz wykop za sprawą użytkowników) jak jego czas antenowy jest 100 zmniejszy niż Kaczyńskiego i Komoruskiego

i tak się głupio składa, że jest jedynym kandydatem mającym jakieś pomysły jak poprawić sytuację kraju, reszta (czyli cała lewica, ta wierząca i nie) głównie zadłuża nasz kraj

socjalizm, w którym siedzimy od obalenia komunizmu, się nie sprawdza, czas to zmienić

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mayron | 17.06.2010 19:59#25

Gazeta Wybiórcza? :| Nie spodziewałem się tego po was...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
normanek | 17.06.2010 20:01#26

@PiotrVista,
Niestety, bardzo tendencyjny artykuł przytoczyłeś.
Autor właściwie leje wodę po Komorowskim i Kaczyńskim.
O Napieralskim - "Jeśli chodzi o Linuksa, to słowo nie padło, jednak można z dużym prawdopodobieństwem podejrzewać, że chociaż wie co to takiego";
O Olechowskim - "Myślę, że nie ma problemów z obsługą komputera, ale prawdopodobnie także bez większego zagłębiania się w specyfikę działania";
O Korwinie - "Niedawno nawet umieścił linka na swoim blogu do UbuCentrum.net, więc widocznie przygląda się uważnie internetowi";
I w akapicie o Korwinie kończy lać wodę wzmianką o zasłyszanych faktach.
BTW: Nie chcę tego rozdrapywać - wiem, że logika jest nielubiana, dlatego jeśli dla kogoś coś jest tu niejasnego, niech się nie zgodzi i tyle. ;]

Przy okazji ankiety, czyżby ruch wolnościowy w internecie zyskiwał poparcie? Przez pewien okres wydawało mi się, że tendencja jest odwrotna. Mam nadzieję, że jednak dobrze mi się teraz wydaje, a nie jest to skierowanie się na jakieś nietypowe zdanie Pana Krowina. :]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
normanek | 17.06.2010 20:03#27

P.S. Cieszy mnie, że znalazłem się w tak dużym gronie ludzi świadomych na pewne działania Pana Michnika, choć nie to jest tutaj naszym głównym spoiwem, lecz... dobre programy. :]

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
luqass | 17.06.2010 20:06#28

@Animatter i inni wybory sa bardzo wazne (jesli nie najwazniejsze) dla nas wszystskich, kazdemu powinno zalezec aby wybrac na glowe panstwa najlepszego kandydata. DP to portal nie tylko o sofcie, ale o szeroko pojetej technologi informacyjnej. Zreszta nikt nikogo nie zmusza do czytania tych newsow.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pilarek | 17.06.2010 20:15#29

precz z polityką na DP!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 17.06.2010 20:16#30

dobre...pawlak i nowoczesne technologie:) ma doświadczenie z nowymi technologiami bo mu sie kiedys zepsuł komputer:)...to jest vortal o pierdołach? zaczynacie interesować się takimi bzdurami
aha
fajnie jest tu miara kandydata...używa linuksa to pewnie fajny kandydat
a wiecie że widziałem zdjęcie pawlaka gadającego z balmerem :)

rany...ale numer...takie bzdury tutaj jak na wp :)

Avatar
PiotrDerf (niezalogowany) | 17.06.2010 20:16#31

A dlaczego "niezależna" fundacja Batorego nie propaguje hasła tak jak poprzednio "Idź na wybory zmień kraj"?
A zapomniałem teraz rządzą nasi.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 17.06.2010 20:17#32

@przemek
a POwcy to fajniejsi?
idzcie wszyscy stąd z tą **** polityką

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
BenderBendingRodriguez | 17.06.2010 20:21#33

Jak to chyba Stalin stwierdził "nieważne kto głosuje, ważne kto głosy liczy" :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kecarg | 17.06.2010 20:36#34

Koniec świata. Wybiórcza na dp. :(

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Extraordinarykid | 17.06.2010 20:49#35

"Ciekawe co łączy news o Wybiórczej z wortalem Dobre Programy?"

Jak to co ?
- Wybiórczość !
No i oczywiście polot autora :-(

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
master_zonk6 | 17.06.2010 20:56#36

Głosujcie z głową. Białe zęby to nie wszystko.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemek1234 | 17.06.2010 21:16#37

@cephei:
Ja tu nie chcę szerzyć polityki na dp, tylko takie posty jak ten na który odpisałem mnie prowokują po prostu. Bo dp to portal o programach a nie o polityce, a takie posty nie powinny przechodzić, stąd ten wpis z mojej strony.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 17.06.2010 21:27#38

@kk23 - Z tego co widze, to Bronek musi jeszcze zniwelowac wiedze w materii polityki firm informatycznych: "Elektroniczny tornister dla ucznia, czyli wspieranie inicjatyw wydawania lektur i podręczników w postaci cyfrowej, tak aby uczeń chodził do szkoły z iPadem, netbookiem czy laptopem, nie nosząc ważącego wiele kilogramów tornistra. Program ten pozwoliłby eliminować cyfrowe wykluczenie oraz wyrównywać szanse pomiędzy biednymi a bogatymi regionami czy rodzinami." - wyrownac szanse pomiedzy biednymi i bogatymi, dobre ;) jedni iPady, a drudzy acery ;)
Aby nie nosic ciezkiego tornistra, wystarczy zainstalowac w szkolach szafki na ksiazki, lekcje odrabiac w szkolach, a do domu nosic dlugopis z cienkim notesikiem, inaczej wyrosna nam analfabeci umiejacy korzystac z kombinacji klawiszy ctrl+c, ctrl+v...
P.S. przepraszam, za brak polskich literek, ale testuje laptopa i nie mam chwilowo dostepu do alt+lacinski odpowiednik ;)

Avatar
parapet (niezalogowany) | 17.06.2010 21:36#39

Myślałem że czytelnicy DP to ludzie na pewnym poziomie. Jednak większość powyższych wpisów pokazuje typowo polskie pełne piany w ustach sianie pogardy i nienawiści do do ludzi o innych poglądach niż autorów. Ludzie opanujcie się !!!
Czy hasło "polityka" musi w was budzić zwierzęta?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
niezDarek | 17.06.2010 22:27#40

nie przesadzajcie, co z tego że źródło to wyborcza, takie samo jak inne, vortal nie proklamuje poparcia dla żadnego z kandydatów, przecież news ukazuje jedynie fakt jak mocno zmieniło sie podejście polityków do tzw nowoczesnych mediów, w końcu zauważono potencjał,

Avatar
marek30459 (niezalogowany) | 17.06.2010 22:28#41

Jak zobaczyłem logo GW na dobrychprogramach to aż mnie ciarki przeszły, wy tak na poważnie?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 17.06.2010 22:36#42

@parapet
tak...budzi sie we mnie zwierzę na hasło "polityka"...a konkretnie pingwin :)
nie no....bez sensu...ale właśnie polityka jest bez sensu:)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 17.06.2010 22:37#43

pingwiny do boju...zadziobać mi tu polityków
i to nie jest złośliwość...po prostu pingwiny to ptaki i maja ostre dzioby:)

Avatar
najlepszy (niezalogowany) | 17.06.2010 22:37#44

@parapet (niezalogowany) tak musi bo o wielkie sprawy się walczy, a wybór prezydenta taką jest.
@ command-dos takie urządząko to powinno się zachowywac jak typowa książka (tylko typową książke sprzedasz, a tę w wersji elektronicznej to pewnie problemy by były napewno), czyli bez ctrl+c ctrl+v, ale z możliwościa robienia w niej notatek, czy też wypełniania ćwiczeń.
Odnośnie newsa gdy coś mnie ciekawi to sięgam do źródła i tak też innym polecam, bo co z tego że w gazecie piszą tak a tak, odwiedźcie strony kandydatów, ich blogi, czy też konta na n-k i będzie cie mieć pełniejszy obraz tego jak się reklamują w internecie. Czy jest tu ktoś kto czyta gazety w ilościach 1 dziennie?

Avatar
igracz (niezalogowany) | 17.06.2010 22:40#45

W sieci pojawiają się też takie perełki jak ibangames.pl, czyli próba internetowych prawyborów. Ciekawy jestem, czy dałoby się zrealizować w ten sposób normalne wybory...

Avatar
J@cek (niezalogowany) | 17.06.2010 22:49#46

Wyborczej mówię stanowcze NIE. Już dawno przestała być opiniotwórcza... i dzięki Bogu. Sam Aaron Szechter poważnie "miesza" w Polsce... i jest to niebezpieczne.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 17.06.2010 22:49#47

parapet@
"Myślałem że czytelnicy DP to ludzie na pewnym poziomie. Jednak większość powyższych wpisów pokazuje typowo polskie pełne piany w ustach sianie pogardy i nienawiści do do ludzi o innych poglądach niż autorów. Ludzie opanujcie się !!!
Czy hasło "polityka" musi w was budzić zwierzęta?"

Gdybyś umiał czytać ze zrozumieniem, to z pewnością zauważył byś, że większość zarzutów jest pod adresem Wybiórczej.
Bicie piany i nienawiści, to domena ww "gazety".

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 17.06.2010 23:01#48

@cephei - jakbym mogl, zadziobalbym tego, czy owego - oj, byloby tego dziobania ;)
P.S. Ciekawe, czy politycy maja luki, przez ktore mozna wstrzyknac zlosliwy kod [ np, DNA ;) ]...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
XMan | 17.06.2010 23:03#49

Co to jest ta Gazeta Wyborcza ?
To jest jakaś POLSKA gazeta czy coś innego ?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 17.06.2010 23:11#50

XMan@
"Co to jest ta Gazeta Wyborcza ?
To jest jakaś POLSKA gazeta czy coś innego ?"

Polska raczej nie, natomiast wydawana jest w języku polskim.
W nazwie jest informacja, że to jest gazeta, bo inaczej nikt by w to nie uwierzył. IMHO jest czymś pomiędzy gazetą z papierem toaletowym.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
floyd | 17.06.2010 23:19#51

@marek30459 ? ? ? ? ?
Chyba mareczek.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kwirynus | 17.06.2010 23:25#52

Ja tam na żadne wybory nie idę, ponieważ nie ma na kogo głosować. Wszyscy tylko myślą o swoich interesach. Ja do tego nie przykładam reki.

Avatar
elektrot_ (niezalogowany) | 17.06.2010 23:27#54

Korwin bloguje już od ładnych paru lat, bodajże od 2007roku. Można powiedzieć, że jest weteranem wśród polityków. Szkoda, że w mediach robią z niego zacofanego dziadka.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
XMan | 17.06.2010 23:35#55

@trux : dzięki za info, nigdy nie czytam gazet z ,,papierem toaletowym".
Kiedyś dawno temu była ruska Trybuna Ludu i w sklepie zawijałem w nią śledzie z beczki. Teraz nie ma POLSKICH śledzi a jak są to b. drogie i nie POLSKIE.
Będę sobie wycierać d..ę nie POLSKIMI gazetami.
Pozdrawiam :-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
normanek | 17.06.2010 23:39#56

Odnośnie szafek w szkole i umieszczonych tam materiałów zamiast laptopów.
W pełni popieram propozycję command-dos.
1) Nosi się mniej niż przy samym tylko laptopie;
2) Chodziłem półtorej roku do szkoły (podstawowej) z takim systemem i w całym swoim życiu na wszystkich szczeblach nauczania (paręnaście lat) nie robiłem tak sumiennie i od początku do końca "zadań domowych". Rewelacyjnie wiele dawało mi samodzielne (w sensie: bez nauczyciela) wykonanie tego ze znajomymi, dzięki czemu sporo zrozumiałem i - o dziwo! (przepraszam za tę damę) - miałem więcej czasu po zajęciach niż wcześniej i później;
3) Na studiach, gdy miałem "dłuższy" materiał w formie elektronicznej, i tak go drukowałem. Moi znajomi robili podobnie. Co więcej, mając do wyboru formę elektroniczną lub papierową, wybieraliśmy tą drugą. I piszę o czasach, gdy niemal każdy chodził na uczelnię z laptopem (fizyka - musieliśmy dużo od razu przeliczać w trakcie pomiarów, sporo się programowało na swoich maszynach [w LabView najczęściej, C i inne były szerzej wykorzystywane na maszynach uczelnianych]). Po prostu forma papierowa dla wielu jest przyjemniejsza dla oczu! :]
4) Przy dzisiejszym wykorzystaniu komputerów przez młodzież, spodziewam się szybszej ucieczki sprzed ekranu, gdy nie jest to konieczne (do grania, czatowania, blogowania etc.), ponieważ wzrok będzie się szybciej niszczył. Piszę tu o statystyce - nie generalizuję.

Avatar
klusmen08 (niezalogowany) | 17.06.2010 23:43#57

JKM na prezydenta !

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
trux | 17.06.2010 23:55#58

XMan@

W ostatnim moim zdaniu zamiast przedimka "a", pojawił się "z" i wyszło to co wyszło (równie ciekawie :) .

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zagorskid | 18.06.2010 0:23#59

@trutx:
Ani "a", ani "z" to nie przedimki ;).

Avatar
Marek Chojecki (niezalogowany) | 18.06.2010 1:36#60

No litości. Uprzejmie proszę o niecytowanie tego *****. Nie po to wchodzę na DP, aby czytać syntetyczne podsumowania tego szmatławca.

Avatar
Zniesmaczony 00789 (niezalogowany) | 18.06.2010 4:36#61

parapet@
Ty jesteś Polakiem, czy tylko osobą polskojęzyczną?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
dr.boczek | 18.06.2010 8:15#62

Faaak!

Wybiórcza wam zapłaciła za ten artykuł? Masakra, chce mi się usunąc konto na DP.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
inet.dysk | 18.06.2010 8:30#63

DP mogliście sobie darować ten news.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
fiesta | 18.06.2010 8:30#64

Widzę że niektórym by bardziej pasowało logo "Faktu", "Gościa Niedzielnego" czy ewentualnie rosyjskiej "Prawdy".

A tak na poważanie jakie ma znaczenie w której gazecie zamieszczono informację ??
Info dotyczy sposobów kampanii wyborczej w internecie, czy tak trudno jest to zrozumieć ??

Ale lepiej po opluwać wszystkich i wszystko dokoła zamiast komentarz odnieść do meritum newsa :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 18.06.2010 8:42#65

no ja muszę sprostować aby ktoś nie myślał, że popieram jakiegoś gościa niedzielnego....w niedzielę w ogóle nie lubie gości u mnie:)

ja w ogóle nie lubie tez polityków...mało prawdomówni
kiedys jeszcze socjaliści juz byli mi bliżej poglądami...ale czy to jeszcze są oni

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cephei | 18.06.2010 8:46#66

a jesli już podajecie jakies informacje nie z tematu ...to podajcie takie info, że w RPA pół tysiąca pingwinów padło z mrozów...najwięcej na wyspie St Croix w pobliżu Port Elizabeth....straszne

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kłębek drutu | 18.06.2010 9:30#67

Zgadzam się, precz z polityką na dp!

JKM FTW!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kłębek drutu | 18.06.2010 9:32#68

PS. Logo GW mi również nie pasuje. Mogliście dać neutralne logo PKW.

Avatar
J.J. (niezalogowany) | 18.06.2010 10:39#69

W życiu nie widziałem na DP takiej dziczy. Ludzie - dajcie sobie na wstrzymanie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
plunio7 | 18.06.2010 11:12#70

fiesta, tak się składa, że logo GW, czy Faktu niczym się nie różni. I dlatego informacje w takich gazetach mają tyle prawdy, ile mięsa w parówkach. Cytowanie ich jest co najmniej dziwne.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Cebula (redakcja) | 18.06.2010 11:32#71

@pawel WaWa i inni krytycznie nastawieni do newsa...

Jak by się na życie nie obrażać to za 2 dni wybory są. Nie jesteśmy portalem w jakimkolwiek stopniu upolitycznionym, a MMaj wprowadził tą informację jako swego rodzaju ciekawostkę zakorzenioną w aktualnych realiach. Ja rozumiem, że niektórym Czytelnikom może się nie podobać, że w jakikolwiek sposób nawiązaliśmy do wydarzeń politycznych ale myślę, że nie ma co przesadzać, informacja związana jest ze sposobami autopromocji w sieci. Dlaczego GW? Ponieważ tam na taką informację się natknął. Duże logo GW jest moim zdaniem właściwe, nikt nie może mieć wątpliwości, że treść stamtąd pochodzi, jeśli ktoś GW nie ufa może podejść do tego materiału z dystansem lub w ogóle go pominąć.

Nie mamy, żadnych powiązań finansowych z wydawcą GW Agorą, nikt nam również nie zapłacił za publikację :)

Avatar
madmax2012 (niezalogowany) | 18.06.2010 11:36#72

"Nieco gorzej wypada Jarosław Kaczyński, który posiada wprawdzie kilka kont, ale wszystkie są fikcyjne."
- w jakim znaczeniu fikcyjne?

Avatar
cios (niezalogowany) | 18.06.2010 11:49#73

Tego się nie spodziewałem takie coś jak GW na dobreprogramy. GW to .................... Wstyd dla dobrychprogramów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kłębek drutu | 18.06.2010 11:56#74

@Cebula
Wy możecie być neutralni, ale GW na pewno neutralna nie jest.

Poza tym jak piszecie newsy mające swoje źródło w newsach Inquirier, Register czy jakichkolwiek innych, to nie dajecie znaczka tych serwisów, tylko umieszczacie grafiki dotyczące tematyki newsa.

Przykłady z brzegu:
http://www.dobreprogramy.pl/Administrator-pokonuje-botnet,Aktualnosc,15863.html
http://www.dobreprogramy.pl/Comcast-bedzie-znowu-blokowac-siec-BitTorrent,Aktual...

Dlaczego nie robicie podobnie w newsach o wyborach? Nie jest to oczywiście żadna teoria spiskowa ;) ale IMHO powinniście zachować taki sam styl dla wszystkich newsów, czyż nie?

Avatar
cios (niezalogowany) | 18.06.2010 11:58#75

Ale się bronicie, a może liczycie na wdzięczność w późniejszym czasie, bo polityka na DP coś mi tu śmierdzi, jest dość portali co o tym piszą i jak ktoś chce to sobie poczyta i jeszcze ta GW, coś okropnego.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Cebula (redakcja) | 18.06.2010 12:13#76

@Kłębek drutu
Rzeczywiście w podanych przykładach zasada jest nieco inna. To są jednak tematy stricte branżowe. W przypadkach kiedy zwracamy uwagę na materiały, które pojawiły się w jakimś dzienniku i mogą zainteresować, naszym zdaniem, Czytelników robimy inaczej. Zaznaczam, że chodzi w tym przypadku o zwrócenie uwagi na konkretny materiał (jak w przeglądzie prasy) - wówczas zwykle publikujemy logo tytułu, np: http://www.dobreprogramy.pl/Jak-integruje-sie-Microsoft,Aktualnosc,5966.html. To jeden z wielu przykładów kiedy pojawiło się logo Rzeczpospolitej.

@cios
Gwarantuję Ci, że na żadną wdzięczność nie liczymy i nie jest nam ona do niczego potrzebna :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 18.06.2010 12:52#77

@Cebula - ja bym się zbytnio nie przejmował. Jak dla mnie możecie nawet Fakt i inne Brovo Girl przytaczać, byle było to z jajem. Ten kto bezgranicznie poważnie podchodzi tak do każdego newsa zamieszczonego tutaj, to ja mu szczerze współczuję. Bardzo dobrze, że logo jest GW a nie inne, bo wiadomo z jakim nastawieniem trzeba podejść do czytania tego newsa, ten kto nie zakumał, to widać powyżej... Teraz przynajmniej wiem, co było w GW, inaczej bym się nie dowiedział ;)
@cios - jaka tam polityka? Nawiązanie do wyborów, kandydatów i ich podejściu do tego, co dla nas jest codziennością :) blogi, maile, fora, portale, konta - niech wiedzą, że to ciężki kawał chleba, a my niech wiemy, kto z nich potrafi się zalogować na naszą klasę, a kto nie ;) dla niektórych wyrobienie prawka, konta w banku, czy odpalenie przeglądarki potrafi być wręcz niemożliwe - czaisz?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ArthurMot | 18.06.2010 12:54#78

nie chce za bardzo tutaj wygłaszać opinii politycznych ale JKM na prezydenta ;p

GW i TVN jedno i to samo bagno!!!

Avatar
jarekq (niezalogowany) | 18.06.2010 13:06#79

Niech spadają na bambus.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemek1234 | 18.06.2010 14:27#80

@ArthurMot:
Nie sądzisz, że jak media dwóch różnych właścicieli (TVN to Grupa ITI, a GW to Agora) potępiają jednego polityka (wszyscy wiedzą o kogo chodzi), to coś w tym musi być?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ArthurMot | 18.06.2010 15:00#81

@przemek1234

nie musi tylko jest. mam nadzieję, że ta osoba która zajmuje najwięcej czasu w w/w mediach mocno się zdziwi po wyborach.

Avatar
Tak myślę (niezalogowany) | 18.06.2010 15:14#82

Nawiązywanie do GW, która jest polskojęzyczną "gazetą' chluby Wam nie przynosi. Nawet jeżeli jest to "ciekawostka" informatyczna. Są pewne zasady Panie Cebula, które Polaków powinny obowiązywać. To co szkodzi Polsce powinno być bojkotowane.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Kłębek drutu | 18.06.2010 15:20#83

@przemek1234

Ci właściciele nie są wcale tacy różni jak się Tobie wydaje...

------

...i dlatego uważam, że DP powinny unikać polityki. Już tu było kilka bezsensownych i jałowych flame'ów PO vs PiS podczas gdy obie partie, tak naprawdę niewiele się między sobą (ale również SLD i PSL) różnią.

Avatar
Lucky Linux (niezalogowany) | 18.06.2010 20:26#84

Każdy poprawny politycznie kiedyś dawno temu cytował trybunę ludu obecnie gw.
Precz z poprawnością polityczną!

Avatar
J@cek (niezalogowany) | 18.06.2010 20:45#85

Artykuł ten jest swego rodzaju lansowaniem poglądów GW. Treść z Wyborczej jest niestety tendencyjna.

Avatar
Polak 2010 (niezalogowany) | 19.06.2010 0:50#86

Samobójstwo ofiary nagonki "Gazety Wyborczej" . Chodzi o Pana Dariusza Ratajczaka. Nie pierwsza to śmiertelna ofiara tej "gazetki" I to wszystko powinno redaktorom DP wystarczyć, żeby w przyszłości trzymać się z dala od GW. Zainteresowani resztę (jeszcze) znajdą w necie.

Avatar
Porównywacz (niezalogowany) | 19.06.2010 1:16#87

Policja_prawdopodobnie_znalazla_cialo_klamcy_oswiecimskiego
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8018753,Policja_prawdopodobnie_zn...
A tytuł obecny po postach internautów:
Policja prawdopodobnie znalazła ciało b. historyka UO
Ale w linku nadal występują oszczerstwa i nie raczyli go zmienić. Sami w 24h spowodowali wydalenie człowieka z UO.
Jesteśmy realną siłą i jak widać do czasu wprowadzenia cenzury jeszcze się z nami liczą. Potem już tylko pozostaną powielacze i podziemna prasa.
Mam nadzieję że admin to "puści", a jeżeli nie to zacznie inaczej postrzegać GW i Adama Michnika vel AArona Szechtera.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemor25 | 19.06.2010 9:12#88

Czy ten artykuł nie powinien być zdjęty (przynajmniej ze strony głównej) w związku z ciszą wyborczą? :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przemek1234 | 19.06.2010 9:50#89

przemor25:
Owszem powinien. Zresztą podobnie z artykułami dotyczącymi wyborów na pozostałych portalach. Czemu nie jest tak? - pytaj mnie, a ja ciebie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
whizzkid | 19.06.2010 11:27#90

To ciekawe, że sondy GW nie pokrywają się z żadnymi innymi.

Avatar
J.J. (niezalogowany) | 19.06.2010 12:23#91

Opamiętajcie się już. Tyle tu nienawiści ile w komentarzach m.in. na forach Gazety. Uczepiliście się tego dziennika jakby był jakimś dziełem szatana.

@przemor25 @przemek1234
Artykuł nie musi być zdjęty, bo został opublikowany przed północą, 17. czerwca.

Avatar
do JJ (niezalogowany) | 20.06.2010 3:37#92

J.J. nie mylisz się. Działania GW z aniołami raczej się nie kojarzą. Poczytaj sobie o Szechterze, o jego manipulacjach chociażby z Herbertem, gloryfikowaniem Jaruzela czy tańce z Kiszczakiem. Inteligentny człowiek powinien rozumieć w co gra Szechter i polskojęzyczna GW.

Avatar
do JJ (niezalogowany) | 20.06.2010 3:39#93

I jeszcze jedno. Ja nienawiści w komentarzach nie widzę. Natomiast naga prawda jest niewygodna. JJ hasbarę tu uskuteczniasz?

Avatar
internauta 389 (niezalogowany) | 20.06.2010 23:52#94

Piętnowanie antypolskich działań GW to nienawiść. Nieciekawe podejście. Polacy nie mają prawa krytykować i oceniać wyczynów polskojęzycznych mediów szkodzących naszemu krajowi? Toż to jest .... cenzura. PO i UE wprowadzą.

Avatar
J@cek (niezalogowany) | 22.06.2010 20:22#95

"Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca. Oszust intelektualny. Ideologia tych panów, to jest to, żeby w Polsce zapanował 'socjalizm z ludzką twarzą' . To jest widmo dla mnie zupełnie nie do zniesienia. Jak jest potwór, to powinien mieć twarz potwora. Ja nie wytrzymuję takich hybryd, ja uciekam przez okno z krzykiem". Zbigniew Herbert - krótko, na temat i bardzo precyzyjnie.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Test Garmin Forerunner 610

Osobisty asystent treningowy
Recenzja Samsung NP530U4B

Ultabook z nadwagą
Huawei E583C

Test przenośnego routera 3G
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av