r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Kaspersky Lab uruchamia nowy portal pomocy technicznej

Strona główna Aktualności
Kaspersky Lab

, producent oprogramowania zabezpieczającego, uruchomił nowy portal będący centrum wsparcia technicznego skierowany do użytkowników produktów Kaspersky.

Serwis zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów IT, od urządzeń PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe. Portal zawiera także rozwiązania najczęściej występujących problemów, forum dla użytkowników oraz system pozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio do ekspertów z Kaspersky Lab.

Portal oferuje dostęp do obszernej, łatwej w użytkowaniu i regularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk i artykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych z ochroną informacji, produktami Kaspersky Lab i zasadami ich działania oraz często występującymi błędami. Czytelnicy mogą skonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani o pojawianiu się nowych publikacji.

Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu. Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższą przyszłość. Portal dostępny jest pod adresem: kaspersky.com/support.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.