Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Lord of Vermilion Arena – MOBA od ojców Final Fantasy

Lord of Vermilion to dość popularna w Japonii seria gier należąca do Square Enix (twórców min. Final Fantasy) łączących w sobie elementy strategii i karcianki. Podczas gry bierzemy udział w bitwach na mitologiczne stwory przyzywane za pomocą wspomnianych już kart, te z kolei często przedstawiają bohaterów z innych produkcji Square Enix, jak Valkyrie Profile czy Darkegard a potwory to nie raz te same z którymi przyszło nam się mierzyć w grach z serii Final Fantasy. Wydana na automaty (tak, co niektórzy mogą pamiętać jeszcze jak się biegało do salonów grać w Mortal Kombat na żetony) niestety nie miała szansa wydostać się poza Azję. Przynajmniej do teraz, gdyż Square postanowiło ugryźć kawałek tortu jakim są gry MOBA na PC, przedstawiając spin-off serii pod tytułem Lord of Vermilion Arena.

Tytuł zapowiedziany na 2015 rok (bliższa data jeszcze nie określona) pozwala na walkę dwóch drużyn w trybie 7vs7. Główną cechą produkcji jest możliwości przyzywanie przez graczy własnych summonów za pomocą kart. Każdy z graczy może mieć przywołane do czterech bestii w danym momencie, co przy takiej liczbie graczy daje nam walki w których zderzą się armie liczące po 35 jednostek na team (plus jeszcze jakieś miniony itp.). Dodatkowo uraczeni zostaniemy dość sporymi mapami czy też możliwością customizacji naszej postaci, poprzez wygląd broni czy odzieży.

Alpha testy trwały od 17 do 19 Października gdzie dostępne było na starcie 40 summonów z 150 planowanych w finalnej wersji. Testy zaplanowane były dla ok. 2000 graczy, jednak wymagane było posiadanie japońskiego konta Square Enix. Dzięki tym testom mogliśmy się dowiedzieć nieco więcej o grze i tym jak to wszystko wyszło w praktyce. Moim zdaniem, wyszło dobrze, nawet bardzo dobrze. Grafika stoi na dość dobrym poziomie, szczególnie jak na MOBA, osobiście bardzo podoba mi się system ustalania ścieżek na mapie dla drużyny, czy też fakt że nie możemy dostać się do bazy przeciwnika bez wcześniejszego rozwalenia Gatekeeper’ów. W samej bazie przeciwnika czeka za to na nas boss do pokonania, co jakoś wyjątkowo pasuje do klimatów produkcji Square Enix. Po materiałach udostępnionych przez graczy w necie, gra zapowiada się naprawdę obiecująco.

 

gry

Komentarze

0 nowych
Nikt nie napisał jeszcze komentarza, możesz być pierwszy!