Killzone: Shadow Fall bez zdobywania doświadczenia w trybie sieciowym

Killzone: Shadow Fall bez zdobywania doświadczenia w trybie sieciowym

Killzone: Shadow Fall bez zdobywania doświadczenia w trybie sieciowym
11.09.2013 12:19

Zespół Guerrilla Games, który przygotowuje na debiut konsoli PlayStation 4 grę Killzone: Shadow Fall, pragnie upewnić się, że dostaniemy produkt wyróżniający się na tle innych strzelanek, także jeżeli chodzi o tryb sieciowej rywalizacji. Szykuje szereg istotnych zmian w założeniach rozgrywki, z których najbardziej odważną chyba jest pozbycie się zdobywania punktów doświadczenia w walce. Teraz możliwości postaci, w tym między innymi dostęp do lepszego wyposażenia, zależeć będą tylko od wypełnionych wyzwań.

Obraz

W chwili premiery tytułu ma ich być przeszło 1500, począwszy od banalnych zniszczenia czegoś lub zabicia określonej liczby przeciwników po bardziej skomplikowane, wymagające więcej wysiłku, ale też dające lepsze nagrody. W grę wchodzi zdobywanie elementów stroju, części broni czy powiedzmy zdolności. Punkty uzyskane z działań podczas rundy wykorzystać będzie można na chwilowe ulepszenie umiejętności naszej postaci. Bonusy pozostaną aktywne do końca danej sesji. Z ciekawszego opcji wspomina się jeszcze o nano-tarczach, czyli jednostronnych polach siłowych, systemie odgrywania scenek po zwycięstwie nad przeciwnikiem, botach online i offline, a także (dla równych szans) braku dostępu do plecaków odrzutowych oraz egzoszkieletów podczas zabawy multiplayer.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)