r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Killzone: Shadow Fall bez zdobywania doświadczenia w trybie sieciowym

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Zespół Guerrilla Games, który przygotowuje na debiut konsoli PlayStation 4 grę Killzone: Shadow Fall, pragnie upewnić się, że dostaniemy produkt wyróżniający się na tle innych strzelanek, także jeżeli chodzi o tryb sieciowej rywalizacji. Szykuje szereg istotnych zmian w założeniach rozgrywki, z których najbardziej odważną chyba jest pozbycie się zdobywania punktów doświadczenia w walce. Teraz możliwości postaci, w tym między innymi dostęp do lepszego wyposażenia, zależeć będą tylko od wypełnionych wyzwań.

W chwili premiery tytułu ma ich być przeszło 1500, począwszy od banalnych zniszczenia czegoś lub zabicia określonej liczby przeciwników po bardziej skomplikowane, wymagające więcej wysiłku, ale też dające lepsze nagrody. W grę wchodzi zdobywanie elementów stroju, części broni czy powiedzmy zdolności. Punkty uzyskane z działań podczas rundy wykorzystać będzie można na chwilowe ulepszenie umiejętności naszej postaci. Bonusy pozostaną aktywne do końca danej sesji. Z ciekawszego opcji wspomina się jeszcze o nano-tarczach, czyli jednostronnych polach siłowych, systemie odgrywania scenek po zwycięstwie nad przeciwnikiem, botach online i offline, a także (dla równych szans) braku dostępu do plecaków odrzutowych oraz egzoszkieletów podczas zabawy multiplayer.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.