r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Koniec bezpośredniego wsparcia w Windows Live

Strona główna Aktualności

Microsoft zaprzestał świadczenia wsparcia technicznego poprzez e-mail dla wszystkich usług rodziny Windows Live. Użytkownicy, którzy napotkają jakiekolwiek problemy będą mogli liczyć na pomoc społeczności poprzez forum dyskusyjne.

Jak czytamy w mailu cytowanym przez Paula Thurrotta, na forum pomocną dłoń wyciągną do nas nie tylko zwykli użytkownicy lecz również eksperci techniczni, moderatorzy wsparcia technicznego Microsoft i osoby posiadające tytuł MVP. Ponadto zmiana ta pozwoli zaoferować pomoc w rozwiązywaniu problemów większej grupie osób - do 15 aktualnie wspieranych języków dołączy pod koniec marca 9 kolejnych.

Zrezygnowanie ze świadczenia wsparcia drogą mailową prawdopodobnie podyktowane było chęcią cięcia kosztów. Microsoft jest jednak zdania, że przeniesienie wsparcia na społeczność zgromadzoną na forum dyskusyjnym skróci czas oczekiwania na pomoc. Co więcej, rozwiązanie danego problemu będzie widoczne dla wszystkich zainteresowanych, co wyeliminuje potrzebę dublowania odpowiedzi na często zadawane pytania.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.