Koniec doklejanych reklam w nowym Hotmailu

Koniec doklejanych reklam w nowym Hotmailu

14.06.2010 17:08

Microsoft wprowadza kolejne zmiany do poczty Hotmail. Począwszy od nowej wersji użytkownicy nie będą już zadręczani dołączanymi do e-maili reklamami tekstowymi.

Microsoft podejmuje kolejne kroki zmierzające do usunięcia z poczty Hotmail niechcianych materiałów. Twoja skrzynka jest bardzo osobista - napisał Brian Hall na oficjalnym blogu zespołu Windows i zapowiedział wprowadzenie zmian w e-mailach. Microsoft nie chce, aby użytkownicy Hotmaila byli zalewani spamem. Dlatego zdecydował się na całkowite usunięcie doklejanych do wiadomości reklam tekstowych. Do tej pory umieszczane były na dole e-maila, w stopce. Ponadto firma ograniczy przesyłanie materiałów promocyjnych. Na przykład jeśli użytkownik nie będzie otwierał e-maili od Microsoftu, firma przestanie je wysyłać. Nie dotyczy to oczywiście ważnych informacji o aktualizacjach czy zmianach. Zabieg ten ma zmniejszyć ilość niechcianej poczty, jaką otrzymujemy, a także zachęcić większą ilość osób do korzystania z Hotmaila.

Microsoft już wcześniej informował o zmianach mających na celu wyeliminowanie spamu. W odświeżonej wersji usługi pojawi się więc bardziej zaawansowane filtrowanie poczty. Silnik SmartScreen będzie posiadał algorytmy analizujące adresy IP, z których przesyłane są wiadomości. Pozwoli to na wykrycie i usunięcie źródeł spamu czy groźnego oprogramowania. Odświeżona wersja Hotmaila ma pojawić się latem tego roku. Hotmail ma być bardziej dostosowany do wymagań użytkowników. Zwiększone zostaną możliwości obsługi konta i udostępniania informacji znajomym, ulepszona zostanie współpraca z innymi programami (np. Office). Pojawi się także szybki dostęp do konta z poziomu telefonu komórkowego.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (28)