r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Koniec zniżki rodzinnej na Vistę w USA

Strona główna Aktualności

W Stanach Zjednoczonych w niezbyt miłej atmosferze kończy się specjalna oferta Windows Vista Family Discount przygotowana przez Microsoft dla rodzin, które posiadają dwa lub trzy komputery. Dzięki promocji druga i trzecia licencja na uaktualnienie do systemu Windows Vista kosztowała znacznie mniej. Warunkiem było jednak kupienie jako pierwszej najdroższej licencji pudełkowej Ultimate w pełnej cenie. Pisaliśmy o tej promocji w styczniu tuż przed ogólnoświatową premierą Visty.

30 czerwca program ten kończy się, ale klienci nie wydają się być z niego zadowoleni. Po pierwsze wielu z nich wskazuje, że konkurencyjny Apple posiada podobną i atrakcyjniejszą ofertę "rodzinną", która jest trwała i nie wygasa. Po drugie promocja Microsoft skierowana była tylko na rynek amerykański, więc ogromna grupa klientów z Europy nie mogła z niej skorzystać.

Nick White na blogu zespołu Windows Vista w odpowiedzi na te zarzuty odpisał, że Microsoft potraktował promocję familijną w USA jako próbę - korporacja chciała sprawdzić, jakim zainteresowaniem będzie cieszyła się taka oferta. White nie wyklucza, że w przyszłości inicjatywa zostanie powtórzona na większą skalę, a wszystkie opinie zostaną wzięte pod uwagę.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.