r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Kontrola dostępu od Adobe

Strona główna Aktualności

Adobe wydał na rynek dwa nowe produkty, których zadaniem jest kontrola dostępu do określonych typów dokumentów. Mowa o Adobe Document Center oraz Adobe LifeCycle Policy Server 7.2.

Adobe Document Center przeznaczony jest dla małych firm i użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują sprawować kontrolę nad dokumentami przesyłanymi pocztą e-mail. Wśród obsługiwanych formatów jest oczywiście PDF, ale także dokumenty Word i Excel. Po stronie klienta usługa dostępna jest w postaci wtyczek do Office Word i Office Excel, zaś od razu wbudowana jest w produkcie Adobe Acrobat. W USA do końca 2006 roku oprogramowanie będzie darmowe, później trzeba będzie za nie płacić ok. 20 dolarów na miesiąc. W Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech start usługi ma się odbyć na początku przyszłego roku.

Adobe LifeCycle Policy Server 7.2 został uaktualniony i także obsługuje teraz formaty Word oraz Excel, a dodatkowo pliki programu CAD. Zwłaszcza zabezpieczenie tego ostatniego formatu jest priorytetem dla wielu dużych przedsiębiorstw.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.