r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Linspire atakuje

Strona główna Aktualności

Lindows, który zainkasował ostatnio 20 mln USD za zmiane nazwy na Linspire, nie przestaje wsadzać kija w mrowisko. Jego najnowsza reklama, oparta na słowach znanej piosenki (Come on baby, run Linspire), promuje nie tylko nową markę, ale głównie przekonuje dlaczego nie warto korzystać z systemów Windows. Widać z tego, że jedynym pomysłem na promocję Linspire są dalej działania zaczepno-obronne w stosunku do Microsoftu. Dziwne to trochę, jeśli weźmie się pod uwagę, że pozostała część reklamy stara się przekonać że Linspire jest równie prosty i intuicyjny dla użytkownika jak... Windows. Swoją drogą, zastanawiające że twórcy systemów tego typu za swój największy sukces uznają zrobienie czegoś, co jest prawie tak nowoczesne jak konkurencja (przy czym już ze screenów widać, że do tego jeszcze daleko...). Stąd pytanie - w czym Linspire czy inne tego typu wynalazki są faktycznie innowacyjne?

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.