Mailbird, czyli Gmail na pulpicie

Mailbird, czyli Gmail na pulpicie

Marcin Paterek
03.04.2013 16:14

Mailbird, minimalistyczny klient poczty Gmail dla systemu Windows, jest już dostępny do pobrania. Program w wersji beta ma nowoczesny, prosty układ, który łudząco przypomina wykupioną przez Google aplikację Sparrow dla iOS i OS X. Twórcy Mailbird twierdzą, że choć inspirowali się stylistyką konkurencji, myślą przewodnią podczas projektowania wyglądu było zaoszczędzenie czasu użytkowników — przy użyciu Mailbird możemy wykonywać wszystkie czynności rzekomo nawet 10 procent szybciej.

Obraz

Program wspiera wszystkie możliwości internetowej wersji Gmaila. Wiadomości grupowane są w czytelne konwersacje, którym możemy nadawać etykiety lub oznaczać gwiazdką. Mailbird obsługuje także wszystkie skróty klawiaturowe, pozwalające szybko przesłać wiadomość dalej, odpowiedzieć wszystkim adresatom czy też przenieść rozmowę do archiwum. Klient oferuje również okrojoną z podpowiedzi wyszukiwarkę. Możliwości programu można rozszerzyć za pomocą dodatkowych wtyczek (m.in. Facebooka, Dropboksa, Google Drive czy Asana), ale póki co sporo jest ograniczeń — w większości przypadków Mailbird po prostu uruchamia daną stronę internetową we własnym oknie. Wyjątkiem jest integracja z Facebookiem, dzięki której aplikacja pobierze zdjęcia znajomych czy sprawdzi nasze zainteresowania.

Program jest na razie dostępny jako publiczna beta i nie wszystko działa tak, jak powinno. Aplikacja pozwala przypisać tylko jedno konto, a w darmowej wersji do każdej wysyłanej wiadomości dołączana jest informacja o korzystaniu z klienta Mailbird. Tej ostatniej niedogodności można pozbyć się po wykupieniu konta Pro za 41,07 zł rocznie (lub 30,81 zł w przedsprzedaży), które dodatkowo pozwoli wyłączyć reklamy. Ponadto, płatna wersja wkrótce ma oferować moduł Wingman, który statystyki dotyczące aktywności na poczcie wyświetli w postaci wykresów.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)