„Make it Possible” czyli walka Huawei o pozycję lidera

„Make it Possible” czyli walka Huawei o pozycję lidera

Marcin Wilk
26.02.2013 14:52

Huawei stawia sprawę jasno — chce być na szczycie, chce walczyć o klientów z Samungiem. W tym roku firma wystartowała z globalną kampanią wizerunkową „Make it Possible” bazującą na badaniach oczekiwań i preferencji klientów, którzy szukają innowacji oraz wyjątkowych i jednocześnie atrakcyjnych cenowo urządzeń. Poczynione kroki najlepiej obrazują wyniki finansowe, które idą w górę. Huawei w 2012 roku dostarczył 127 milionów różnych urządzeń i zainkasował 7,5 miliarda dolarów, tym samym poprawiając zarobki o 10% względem roku ubiegłego. W ciągu ostatnich 12 miesięcy z fabryk wyszły 52 miliony telefonów, z czego 32 miliony stanowiły same smartfony, co oznacza wzrost o 60%, zapewniający firmie trzecie miejsce wśród dostawców (zestawienie IDC Data).

Liczby powinny pokrywać się z rzeczywistością, a ta szybko jest weryfikowana przez klientów. Sprzedawane produkty mają zadowalać jakością i bronić się atrakcyjną ceną. W tych kwestiach Huawei rzeczywiście słucha klientów i robi znaczące postępy. Stara się również dbać o najbardziej wymagającą grupę odbiorców i to właśnie dla nich w tym roku odświeża topowy sprzęt z linii Ascend. Druga wersja, oznaczona symbolem P2, została już oficjalnie zaprezentowana w Barcelonie i przyciąga uwagę przede wszystkim cienkim profilem. Z wynikiem zaledwie 8,4 milimetra grubości otrzymuje tytuł najsmuklejszego smartfona w tym rozmiarze.

Ascend P2 oferuje ekran IPS HD o przekątnej 4,7 cala, wyświetlający obraz w rozdzielczości 720p i pokryty szkłem Gorilla Glass 2. Dzięki opcji „magic touch” ma podwyższoną czułość, co umożliwia obsługę w rękawiczkach. Za obliczenia będzie odpowiadał czterordzeniowy procesor K3V2 taktowany częstotliwością 1,5 GHz, wspomagany 1 GB pamięci RAM i 16 GB pamięci na dane. Smartfon posiada również aparat fotograficzny z 13-megapikselową matrycą BSI z funkcją HDR. Nie zapomniano o frontowej kamerce 1,3-megapiksela do komunikacji internetowej. Miłośników robienia zdjęć smartfonami ucieszy informacja o dedykowanym, fizycznym przycisku spustu migawki, uaktywniającym również aplikację aparatu. Niestety, mimo niezadowolenia klientów, wielu producentów zrezygnowało z tego przydatnego drobiazgu.

Ważnym, jeśli nie najważniejszym zadaniem każdego smartfona, jest komunikacja i tutaj Ascend P2 może pochwalić się zarówno łącznością LTE 4 z prędkością pobierania do 150 Mb/s, jak i autorskim systemem swift sharing firmy Huawei, umożliwiającym pobieranie i wysyłanie danych przez WiFi dwa do trzech razy szybciej, niż urządzenia konkurencji. Całością ma zarządzać system operacyjny Android w wersji 4.1 z interfejsem Huawei Emotion UI, utrzymywany przy „życiu” przez akumulator o pojemności 2420 mAh. Urządzenie wyposażono w systemy Quick Power Control (QPC) i Automated Discontinuous Reception (ADRX), dzięki którym pobór energii zmniejszony jest o około 30%, a proces ładowania przyśpieszony o 25%.

Huawei Ascend P2 dostępny będzie na naszym rynku w drugim kwartale 2013 roku. Do wyboru będą dwa kolory: czarny i biały.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)