r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Marketing internetowy na SGH

Strona główna Aktualności

W październiku rusza pierwsza edycja Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego organizowanego przez Katedrę Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studium charakteryzować ma nowoczesna formuła, w ramach której słuchacze będą korzystali z wykładów uznanych profesorów oraz prelekcji praktyków Internetu. Między innymi wykłady poprowadzi Jarosław Kownacki - współzałożyciel i dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy stat24. Głównym założeniem prelekcji jest pokazanie wykorzystania statystyk internetowych w pomiarze efektywności działań marketingowych oraz w pozyskiwaniu wiedzy o klientach.

Nasz udział w tym przedsięwzięciu jest konsekwencją zaangażowania stat24 w przygotowywanie młodych przedsiębiorców do wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia biznesu. Chcemy dzielić się z innymi naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami - mówi Jarosław Kownacki ze stat24. Jestem przekonany, że słuchacze Studium odkryją, jak wielkie możliwości daje szczegółowa analiza ruchu na witrynach internetowych

Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary: Nowoczesne zarządzanie marketingowe, Istota marketingu internetowego, Strategiczne obszary e-biznesu, Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.

W chwili obecnej trwa rekrutacja na najbliższą edycję Studium. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października 2006 r. Szczegółowe informacje, w tym program Studium, znajdują się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.